Nå jeg kan se andre end jeg skal på en herlig, længere tur med LCC her i efterårsferien!
Det er faktisk første gang, vi skal afsted i denne uge, og jeg havde jo egentlig lykkeligt glemt, at den del sikkert kommer til at tilføje uendelig meget kaos til min i forvejen lidt trælse tur med rødnæserne - 6,5 time arrggghhhhh
Jeg har tilkøbt "Fast track", men jeg aner faktisk ikke engang hvad det indebærer - nogen bud?
Bedre sent end aldrig, så har jeg da også booket en seng eller to,
@THammer så desværre ingen historier om vandrehjem og deslige
Det nærmeste vi kommer er Holiday Inn Express ved lufthavnen, som vi overnatter på første nat når vi (forhåbentlig) lander 01.30. Vi snupper derefter 5 overnatninger på ørkenhotel - Anantara Qasr al Sarab - ca. 3,5 time syd for Dubai. Det er jeg super spændt på, for jeg har aldrig været i ørkenen før. De har naturligvis både et par araberheste og kameler man kan få en ridetur på, og ifølge prislisten kan jeg se, at det bliver mit livs dyreste ridetur
Derefter 4 små overnatninger på Sofitel Downtown Dubai så Forstadsfruen kan komme en tur i Dubai Mall
Vi lejer en bil hos Avis fra Terminal 1 - er der mon nogen herinde der ved om man kan gå direkte til/fra Avis og ikke noget med bus vel?
Så Forstadsfruen er i gang med tøjvaskeriet og så ser det jo faktisk ud til, at vi efterhånden er ved at være klar
@Erwin Lansing -hvor skal I hen med en fem timers tur med de grønne?
Click to expand...