God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja vi har det hårdt os oppe nordpå for tiden! :eek::oops: Jeg vil dog sige at da min familie med jyske aner lagde op til turen var det charter all-inclusive med stop i Tyrkiet på vejen og et hotel på Nordcypern og da forhandlingerne sluttede med familien fra Søllerød endte vi med DY, uden all-inclusive og på det græske cypern...
     
    Senest redigeret: 19/10/18
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Så er sidste Transavia tur overstået. Det startede godt med kæmpe kø ved check-in, ikke hjulpet af at OLCI ikke var mulig, og for at pisse helt på kunderne, når det lige skal understreges, at man virkelig flyver med LLC, så lukker man den ene af to skranker, når køen truer med at blive lidt kortere. Nåmen, den ekstra tid jeg havde afsat, når vi nu en gang ikke kan bruge Guld kortet, blev til Last Call. Ikke fordi vi var så sent, men fordi de gerne ville ekstra tidlig afsted. De var ankommet en halv time for tidlig pga. medvind, og ville derfor gerne bedrive lidt rettidig omhu for de forventede modvind på vej tilbage :rolleyes:
    Ombord blev det dog bedre, med en oplagt besætning og temmelig nyt fly (som dog ikke hjalp på benpladsen). Og et lille hop videre med en indlejet Fokker 100 til Amager, før turen går tilbage til den iberiske halvø i morgen, hvor guldkortet dog kommer i fulde omdrejninger igen. Det var godt at få sat sine forventninger på plads igen efter en tur med pøblen, men det skal ikke vare for længe :D
     
    Offlyer, asf, SophieHendriksen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God fredag - det er sidstedagen for vores thailanske ferie og det er en skam.

    For dælen hvor har ugen været god. Total hygge og i den ren luksus og med en service som bare er i toppen. Det skal den så også være på et sted som Conrad Koh Samui.

    I dag er sidstedagen og den skal bruges på at slappe det sidste af på resortet og så i aften har jeg booket en "in villa BBQ". Så der kommer der en kok ned i skuret og laver mad til os. Det bliver en god afslutning på en uge vi sent glemmer.

    I morgen lørdag flyver vi hjemad kl 13:00 og skal samme vej retur. Det bliver fra Bangkok via Beijing til København. Der er kun 1½ times ventetid i Beijing, så det bliver ok - trods det er sent på natten, men det passer ret godt med at "vende rundt", da sidste ben hjem tager godt 8½ time og vi ankommer klokken 06:00 søndag morgen. Nu ser vi om oplevelsen er den samme på hjemturen med Air China. Bliver det lige så godt er det ikke sidste gang jeg booker med dem. Selv point er der flere af. Jeg fik 1100 EB point for turen CPH-PEK i billigste økonomi. Så det er meget mere end hvad SAS selv giver :)
     
    Daniel K, PENSIONISTEN, Kristian og 5 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Lige endnu en god fredag kommentar. I går aftes nåede vi årets højeste antal besøgende på en måned og der er forsat 6 dage tilbage - en meget glad redaktør og en stor tak til alle jer der læser, skriver og kigger forbi flere gange dagligt :)

    #enstortaktilalle
     
    MaleneChristensen, Baadsgaard, AaB_CPH og 7 andre "Synes godt om" dette.
  5. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Hvor er det idiotisk til grin, at man får flere point med Air China end SAS selv...

    Anyhow, nyd den sidste dag. Lyder super fedt med spisningen!
     
    Kristian, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Point fra Air China fra CPH-PEK-BKK:

    upload_2018-10-26_7-19-19.png
     
    MaleneChristensen, Kristian, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Morn fra det lille kongeriges hovedstad. Måtte stå af cyklen og skynde mig at tage billedet. Synes det ‘varmede’ på en ellers kølig morgen :)

    9D408B87-6ED1-4A71-B762-CE5515009E5E.jpeg
    Det synes cykelisten bag mig så ikke. Meget fornærmet fnøs han: “idiot!” fordi jeg stoppede ind til siden lidt hurtigt.
    Tror fredagen blir længere for ham end for mig!;)
     
    PENSIONISTEN, Kristian, Henry og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Tror du har ret :)
     
    Henrik Olsen, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  9. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    God fredag morgen - efter den traditionelle fredagsmorgenmad på arbejdet, tænker jeg det er tid til at byde på en opgradering for en europæisk rejse og sædevalg for 3 nordiske.

    jeg har i går via bureau booket 3 SAS flyvninger, i dag logger jeg via PC browser ind for at vælge sæde.

    Det virker ikke rigtig, jeg kan se tildelte sæde, men ikke skifte sæde. (jeg har prøvet 3 forskellige browsere)

    Så sent som i mandags lavede jeg samme øvelse unden problemer - er det en SAS IT forbedring vi er ude i?

    andre der har samme oplevelse?

    god weekend
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Synes relativt ofte der er rod med at vælge sæde i hvert fald på *A flyvninger hos SAS.dk f.eks.
    Så kan det nogle gange hjælpe at 'rykke tilbage til start' ;), altså tjekke bookingen på classic siden:
    https://classic.sas.dk

    Måske det virker på dine bookinger?
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Classic virker! - det kunne da være fedt hvis vi havde beholdt classic og SAS havde brugt pengene på eks at inføre sædevalg og andre forbedringer i app - og beholde ipad app.

    jeg ringede til guldtelefonen og valgte sæder med en af de flinke damer - det virkede men... 2 x spild af tid
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ja det er jo grotesk at tænke på de nu i årevis har kæmpet for at lave nye digitale platforme der dels er fancy, dels...hrmmm virker.
     
    Henrik Olsen, AMJ, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Har en ægte lazy dag. Fri fra skole og arbejde, og sønnike bliver passet af farmor, og kæresten skal ind og se Anden i aften... Har så fået lidt oprydningsopgaver, meeeeeen...
     
    Henrik Olsen, AMJ, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    :D:D:D:D:D:D:D Hav en fantastisk aften!
     
    Henrik Olsen, Baadsgaard, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God fredag fra Eventyr lounge i CPH , med et godt set morgenmad. Var vi Guldstuen, men maden var det sædvanlige . Tog dog en barista kaffe - noget skal man have for sine surt tjente point.

    Turen går til Florida for et par dage før et besøge gamle naboer i Fort Lauderdale og en kusine.
     
    AMJ, clager, DanielBahn og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Godmorgen :)
    Efter 4 timers søvn på et slidt hotel i lufthavnen hvor sengen mere af alt mindede om en betonblok og hovedpuden ikke var eksisterende, er jeg nu kommet ombord på Thomas Cook A321 som skal tage mig mod det spanske hvor familien dernede venter.:)
    Håber i alle får en god fredag og rigtig god weekend herfra. :cool:
     
    Henry, DanielBahn, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Vi må have passeret hinanden ved baristaen, men ved jo også du er en Ninja der ;-) god tur
     
    MaleneChristensen, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    449
    "Synes godt om" modtaget:
    1,367
    Point:
    93
    En fredag ved stranden i november.
    Botany Bay i Sydney
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, MaleneChristensen, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Så blev det endelig fredag... :)

    Det betød adgang til LAX på en weekendtur med @Schwert :)

    057B2E35-B41C-4328-B1BA-308F84658C0A.jpeg

    Sidder meget tidligt i SAS Loungen og får lidt morgenmad og følger at der kommer flere og flere folk ind og baristaen får mere og mere at lave. Helt sikkert et hit og tak til SAS for at lave dette tiltag.

    Klokken 07:20 er det mod Stockholm for et kort skift til en stor boks som tager mig i Plus til LAX.

    Det går hen og bliver en dejlig dag - og weekend. Programmet er klart:

    Fredag: Shopping
    Lørdag: Sightseeing
    Søndag: NFL
    Mandag: Hjem

    Simpelt men godt!
     
    SophieHendriksen, Kristian, RasmusH og 8 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side