God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jamen så går det jo helt efter planen :D:D
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    God fredag fra CPH.
    Total kaos, som sædvanligt, i paskontrollen i CPH.
    Jeg forstår simpelthen ikke at vi ikke, bare nogen gange, lærer lidt af hvordan man gør det andre steder i verden, hvor det virker og har virket i en del år allerede.
     
    SophieHendriksen, Henry, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg synes også at der frustrerende at køen varierer så meget. Nogle dage/ tidspunkter kaos og f.eks i mandags ikke én eneste i kø. Alle maskiner og bokse åbne/ bemandede. De ved jo helt præcist hvor mange non-Schengen fly der afgår og ankommer - no shit Sherlock
     
    SophieHendriksen, THammer og Henry "Synes godt om dette"
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Endda med passagerer, de fleste Long Haul fly er vel 6-8-10-12 timer om, at ankomme til Købenavn...
     
    SophieHendriksen, THammer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God fredag herfra. Kontrakten med min nye arbejdsgiver med underskrevet igår og fra på mandag går det løs. :)
    Min morgen startede kl 06:30 hos en fysioterapeut da jeg døjer lidt med en nerve der sidder i klemme i ryggen. Heldigvis er de jo pisse gode til deres job, så det tog 20 min og så var det på plads :)
    I aften står den på en tur i biffen og i morgen kommer min kærestes lillebror, hans kæreste og deres datter til middag, så det skal nok blive en rigtig hyggelig weekend :D
     
    Thorbjoern "Synes godt om" dette.
  6. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Stort tillykke med det nye job, hvad skal du starte med :) ?

    Føler med dig, har selv oplevet lignende, heldigvis var kiropraktor og fysioterapeut løsningen og jeg er i fuld sving igen :)

    Rigtig god weekend.
     
    MaleneChristensen "Synes godt om" dette.
  7. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Jeg starter som butikschef i en dagligvarekæde. Lidt anderledes fra hvad jeg har været vant til, da jeg tidligere har været hos både JYSK og Hamleys :) så nu skal jeg til at sælge mælk til fru Hansen i stedefor LEGO, barbiedukker og møbler. :cool::D
     
    Steen Madsen, Erwin Lansing, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    God fredag og weekend til alle :)

    Har valgt at tage en fridag og er nu på vej på en lettere spontan tur til København via IKEA-varehuset (Sturup - MMX). Fungerer jo egentlig lige så godt hvis man alligevel vil leje bil for at komme rundt, bortset fra at loungerne på ARN indenrigs og MMX absolut ikke er noget at skrive hjem om (de kan vel knapt kaldes for lounger). Men pointprisen er kun halvt så stor ;-)

    (PS: Endte selvfølgelig, fristes man til at sige, med at også denne gang blive forsinket med tanten. Nogen havde glemt at sørge for tilstrækkelig buskapacitet til en A320, og af en eller anden grund blev der også ved med at komme passagerer dryssende ind i bussen, selv lang tid efter at gaten burde have været lukket. Men efter lang tids venten og en lang køretur over til udenrigsterminalen (T4->T5) kunne vi da endelig komme i luften...)

    (PPS: Glemte jo helt at der slet ikke længere er nogen SAS lounge i Malmö, den er også 'enhanced' væk. BRA derimod har stadig deres....)

    /DSGM #2
     
    Senest redigeret: 16/12/18
    SophieHendriksen, MaleneChristensen, jakobv84 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God fredag.

    Fredagen startede med et sæt (IF og Flat White). Min ven på bænken på torvet har nok en anden kombination i tankerne når talen falder på et sæt.

    Dejlig kort uge inden rejsesæsonen åbnes med et brag. Næste uge Tyskland hvorefter det står på to uger til New Zealand og Australien med SQ, NZ som jeg har et crush på, QF og VA. Inden måneden er omme også en tur til WAW og VAA.

    Hvad har i andre af rejser planlagt?

    Så denne weekenden står på opladning af batterierne.
    20190104_073607.jpg
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, clager og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Ja, startede første arbejdsdag i går med at blive sur på en taxi chauffør her i Ankara. Bad om at blive kørt til Hotel Sheraton. Han havde samme udtryk i ansigtet, som Emanuel fra "Halløj på badehotellet" (ældre IF-ere kan sikkert huske den serie med John Cleese). Så jeg måtte gentage det et par gange. Men så lyste han op: "Sheraton Otel".

    Her skulle jeg hente et par kufferter, før jeg skulle videre til Radisson. Igen kunne han ikke forstå, hvad jeg sagde. Jeg stak ham Radissons visitkort, hvorefter han steg ud af taxaen, hentede Sheratons bellboy, der spurgte, om jeg skulle i lufthavnen.

    Dér kunne jeg have slugt et par blodtrykspiller - men de lå i kufferten i bagage rummet. Så den indsats udløste ingen drikkepenge.

    Havde en rimelig nat på Radisson og er nu tilbage på kontoret, hvor alle mulige småproblemer kommer. Eksempelvis:
    • Får besøg af et par internationale kolleger, som skal have en hotelreservation (skal ske via firmaets rejsebureau). Har bedt om at få en bekræftelse på reservationen. Rejsebureauet svarer tilbage, at de ikke har en bekræftelse, men det heller ikke er nødvendigt, da alt jo har fungeret upåklageligt indtil nu. Der har vel været problemer med 20 - 25% af de 35 - 40 reservationerne, de har lavet, så det er absolut ikke min opfattelse. Men det synes min assistent ikke, vi skal skrive til dem, fordi en sådan mail er ikke høflig :mad:
    • Vi har problemer med nogle formuleringer i vores halvårsrapport - så den har været forbi hovedkontoret til godkendelse flere gange. Men nu er den vist faldet på plads.
    • Vores lokale samarbejdspartners chef har været forbi med en kandidat til en ny stilling på projektet. Blev godt og grundigt sur, fordi hun ikke opfyldte nogen af kriterierne i stillingsbeskrivelsen. På spørgsmålet om, hvorfor jeg skulle møde kandidaten, fik jeg at vide, at hun er godo_O. Muligvis - men ikke til det, jeg søger en medarbejder til.
    • En anden kollega har haft en deadline (i dag) - nu har jeg fået en mail fra ham: Jeg er faldet og har slået min arm. Har været på hospitaler og haft et par dage, hvor jeg ikke kunne arbejde. :rolleyes:. Den kollega er rigtig uheldig. Jeg tror, jeg har hørt alle undskyldninger fra ham. Et par eksempler:
      • Vores kat er død, så mine børn græder og skal trøstes
      • Der gik ild i bilen da vi skulle hjem fra week-end, så jeg har ikke kunnet arbejde de sidste dage.
      • Jeg tager et par hjemmearbejdsdage, men jeg har glemt min computer på kontoret, så du får først materialet i næste uge
      • Vi har mistet internetforbindelsen derhjemme, så jeg kan ikke arbejde (besked modtaget på e-mail)
      • Jeg har et andet møde, så jeg kommer ikke på arbejde (modtaget efter jeg rykkede for materialer).
    • Ja, Kris og chokolade fabrikken har ikke levet forgæves. I kan sikkert gætte mine knap så høflige svar, hvorefter jeg modtager en kort e-mail: Jeg kan ikke lide tonen i din besked.
    • Nogle af de nemme mails har været rykkere fra eksperter på projektet, som ikke er blevet betalt endnu for deres indsats. De skulle blot videresendes til hovedkontoret ;) Nu må vi ses, om det løser problemerne.
    Når alt er overstået, er det sikkert meget sjovt - men lige nu ser verden lidt anderledes ud :)

    Næste uge står på endnu et kursus.

    God weekend til alle.
     
    Offlyer, SophieHendriksen, Grisefod og 18 andre "Synes godt om" dette.
  11. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Ja, min fredag er rimelig begivenhedsløs sammenlignet med din :)
     
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Jeg er bare så misundelig
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Er ved at pakke til netop Down Under :) Januar ferien står for døren.
    Pakke - 1.jpg
    Kommer til at tænke på Junglebogen sangen "Det ren og skær nødvendige....Du har brug for på din vej" ;)

    I Noosa, Queensland fra på tirsdag og sveder :cool:
     
    Senest redigeret: 4/1/19
    SophieHendriksen, Baadsgaard, Jeblin og 9 andre "Synes godt om" dette.
  14. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Du svarede formentlig: "Jeg kunne ikke lide indholdet i din besked!"

    Knæk og bræk...
     
    Henry og MaleneChristensen "Synes godt om" dette.
  15. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    Afsted til HAWAII i næste uge.
    SAS biz, så jeg skal nyde UA´s nye Polaris lounge i SFO ved returrejsen.
     
    Senest redigeret: 4/1/19
    CHIP, SophieHendriksen, clager og 10 andre "Synes godt om" dette.
  16. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Julen varer, tjah, i hvert fald til og med i dag, hvor der dukkede en kæmpe papkasse op fra en af vores samarbejdspartnere med goodies. Alt fra T-shirt og løbestrømper til USB-lys og lommeknive. De blev taget godt imod i huset, så snart resterer kun den svære opgave med at komme af med de sidste løbestrømper :)
     
    SophieHendriksen, Ulrik, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    God fredag fra Noosa Heads river.
    Var tidligt på den og lejede en lille båd som vi kunne lande på en sandbanke og bade og bare nyde livet.
    At vi så fik flodens grimmeste båd er jo en anden sag. :D

    39CDA512-1BCD-41AF-A8A1-BCBEB7776421.jpeg
    :cool:
     
    MaleneChristensen, PENSIONISTEN, asf og 9 andre "Synes godt om" dette.
  18. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    God fredag fra...Østerbro.

    Om planerne flasker sig, så har jeg en tur til BPT i morgen med BA og AA.
    AA over dammen og det bliver første gang jeg (forhåbentlig) får lov at prøve dem.

    Sidder og nyder en kop kaffe og skal bare lige have pakket det sidste...hvilket man jo altid skal!
     
    MaleneChristensen, PENSIONISTEN, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  19. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Deres business produkt i 777 er ret godt. Rimelig god catering, og venligt personale.
     
    PENSIONISTEN, THammer og Henry "Synes godt om dette"
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God fredag.

    Så er MiniO sendt i børnehaven og jeg skal lige have et enkelt telefonmøde inden jeg skal have pakket og i lufthavnen. Har også et møde i CPH her kl 13:00, så skal nok til og i gang, så jeg når det hele inden afgangen med SAS til Tokyo klokken 15:45.
     
    PENSIONISTEN, DanielBahn, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side