Godmorgen fra Cartagena, Colombia.
Blev indlogeret på et lokalt hotel (som jeg er sikker på den lokale agent har end del i ellers har hans bror!) i går aftes ved 2100-tiden.
Skulle have lidt aftensmad. Bestilte noget lokalt, det skal man jo prøve. Det er så prøvet! Nå men inden maden ville jeg lige have en øl. Bestilte en lokal øl. Da jeg ikke taler sproget, var det eneste jeg forstod: Heineken. Nå men man er jo ikke kræsen, så en Heineken blev det.
Da maden kom, ville jeg egentlig gerne have en mere. Da jeg i mellemtiden ikke have lært sproget var det eneste jeg forstod: Pepsi!
Efter lidt sproglig ping-pong som ikke rigtig førte nogle steder, fandt man en engelsktalende medarbejder.
Han kunne så oplyse at jeg havde drukket hotellets eneste øl og derfor var det bedste alternativ en Pepsi...
Nu er morgenmaden indtaget. Bliver hentet kl 10.33. Ikke 10.30 eller 10.35. 10.33...det blev gjort meget klart i går aftes. Dejligt at være et sted hvor tingene er planlagt ned i detaljer!
Turen hjemover går med AA til MIA, så BA (i en ældre 744) til LHR og så endlig BA til CPH.
Forsat god fredag.
Senest redigeret: 25/1/19