God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    IF mad, det er da let...

    "Is Framboise"
    "Indbagt farsbrød"
    "indbagt fisk"
    "ingeFær"
     
    SophieHendriksen, clager, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Produktkreativiteten er i gang.... Kan vi kombinere SAS og IF også - så er den nok i vinkel -> IF SAS = Indbagt Fisk - Salmon At SAS
     
    SophieHendriksen, clager, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Du tager på solotur til Rio på F mens konen inviteres på minicruise til Oslo? :eek::eek::eek:
    #ingenhappywife #dethavdeværetskilsmissehosmig #huha
     
    tbh, Ulrik, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Faktisk er det en del af min fødselsdagsgave fra fruen til mig. Så det er skam fruen der inviterer.

    Men ja - jeg skylder bestemt noget på kærestekontoen :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    867
    "Synes godt om" modtaget:
    2,549
    Point:
    93
    God fredag fra CPH, hvor jeg for første gang får prøvet retro-flyet. Nupper resten af pinseweekenden i de norske fjelde.
    God pinse!
    Snapchat-1777696558.jpg
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    God morgen fra Brussels Airlines til Brussel, et lille stop på vej til USA. Flyet var helt fuldt. På grund af nogle no-shows fik et par heldige passagerer på venteliste lov at komme med i sidste øjeblik.

    På business klasse blev der udelt varme håndklæder og en flaske vand og så var der rigelig med morgenmad. Frugten var frisk og lækker og croissanterne var varme. Jeg spiste dem ikke, men de duftede faktisk dejligt.
    IMG-4349.JPG

    Vi har en ret kort layover, så der var ikke tid til at prøve Schengen loungen The Loft. Det blev The Suite efter security i stedet for. Den var smækfyldt med mennesker. Det er åbenbart et langvarigt problem, så Brussels Airlines har gjort noget smart. De har åbnet for et ekstra område 20m ned ad gangen.
    IMG-4350.JPG

    Der er faktisk relativt god plads og lænestolene er bløde og behagelige. Om lidt går det videre til Washington, for første gang med Brussels Airlines i business. Det er jeg meget spændt på. God fredag!

    Edit: Jeg glemte at det allerede var lørdag. :rolleyes: Så god weekend!
     
    Senest redigeret: 13/7/19
    DanielBahn, SophieHendriksen, THammer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Sædet virker lidt smalt men ellers ser det ret godt ud synes jeg.
    6AB46998-3ABA-4C21-B6EC-857F485FB3B2.jpeg

    Og så et nyt amenity kit i min samling. :D Indholdet er det sædvanlige.
    70D19739-81F7-4382-AAF0-67FC7B7C3B5E.jpeg
     
    clager, DanielBahn, Nicki Lolk Sørensen og 8 andre "Synes godt om" dette.
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God fredag fra Santa Barbara!

    For at blive i flyverdenen - forhåbentlig til glæde for @isolCBflyer m.fl. kan jeg friste med et par ekstra anekdoter fra turen.

    Turen startede i selskab med en SAS Pandion. Dog kunne Forstadsfruen lære ham et eller to tricks vedr. SAS Premium MC og andre nørdede tricks lært af nørderne herinde. Omvendt fik jeg et par sjove anekdoter fra hans tid som Pandion.

    Newport-området har også en fin lille lufthavn - John Wayne Airport! Der holdt pænt mange små jets som i Santa Barbara, man kan spotte fra motorvej 405. En af dem tilhørte vores Pandion-vens, ven :D Jeg må se at blive venner med gutten, så jeg også kan få lov at få en tur :cool: Han mente ikke det var "safe" for vores venner at køre fra LAX til Newport, så han sendte lige maskinen. Ikk' så meget pis.

    For at det ikke skal være løgn, var vi i SBA igen i dag. Jeg kunne se, at en stakkel have hentet min RAV4 hos Avis :p P-pladsen til Car rental return er et super sted at spotte fly! De holder ikke rigtigt øje med hvem der kører ind og man kan bare køre ud igen. Man parkerer helt op til hegnet, så front line udsigt til take-off og landing og hvad der ellers holder parkeret derude.

    2019-07-26 17.16.55.png 2019-07-26 17.17.13.png 2019-07-26 17.17.24.png

    Nå, jeg må ikke uploade flere billeder?? Forsøger at lægge dem i et nyt indlæg.
     
    asf, clager, THammer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Lidt flere godter fra SBA:

    2019-07-26 14.40.56.jpg

    Meget flot beliggende lufthavn :) Zoom ind selv, jeg kan ikke få billederne til at samarbejde med IF lige nu, men der er vel en 20 stk. små fine maskiner der!
    2019-07-26 14.57.26.jpg
     
    HenrikM, asf, clager og 6 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Så bliver det week-end. Med en tur til Warszawa. Fra Billund.

    Dagen begyndte med en træls taxi-tur. Jeg skulle såmænd bare hjemmefra til rutebilstationen. Men chaufføren mente, at bussen ikke kørteo_Oo_Oo_O, så han kunne sagtens tage turen til Billund. Nu har jeg taget lufthavnsbussen mange gange - og den har altid kørt. Så jeg skulle bare ned til lufthavnsbussen.

    Chaufføren er en erfaren herre, så han har altså oplevet flere gange, at bussen ikke har kørt. Jeg måtte sige: Lufthavnsbussen, tak.

    Så kom argumentet med, at vi jo kunne spare omvejen forbi busstationen. Så ville turen også blive billigere. Måtte igen takke nej.

    Troede faktisk, at vi så var færdig med den diskussion. Men nu tog han det tunge skyts i brug: Han havde engang kørt en passager til Barcelona, fordi flyet var aflyst. Og hvis mit fly nu var aflyst, så kunne han jo fortsætte fra Billund til Warszawa:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Jeg måtte endnu engang takke nej.

    Vi ankom til lufthavnsbussen, der holdt parat med chauffør. Jeg betalte 126 kroner for turen (det giver i øvrigt 63 EuroBonus point, for jeg kørte med Dantaxi).

    Da jeg var kommet ud af taxien, måtte jeg bede ham åben bagagerummet (og forberedte mig på en ny diskussion med ham: Kunne det nu lønne sig at tage kufferten ud, hvis den senere skulle i bagagerummet igen. Vi skulle jo nok alligel køre til Billund. Men jeg slap).

    Fik min kuffert og en lille snak med en anden passager, der også ventede på, at vi kunne komme ind. Efter nogle minutter satte jeg min kuffert ind i bussens bagagerum. Gik ind i bussen og betalte.

    Taxaen holdt stadig foran bussen. Måske ville han lige tjekke, at buschaufføren ikke blev syg - for så skulle jeg jo bruge en taxi til Billund,

    Nu bagefter synes jeg faktisk, at turen var meget underholdende.

    God fredag (og week-end) til alle.
     
    HenrikM, PENSIONISTEN, Steen Madsen og 12 andre "Synes godt om" dette.
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Du får øvet din vedholdenhed i disse dage :D:D
     
    Henry, THammer og Ulrik "Synes godt om dette"
  12. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Kenneth K, asf, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,452
    Point:
    113
    Er lidt presset med tiden idag når jeg lander og overvejer at efterlade min kuffert og så hente den på søndag.
    - Kan man det?
    - Hvordan får jeg den igen?
    - Koster det noget?

    Nogen der har erfaringer med dette?
     
    Henry og Jeblin "Synes godt om" dette.
  15. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Min mor har glemt en kuffert derude - hun blev ringede op af handlingselselskabet dagen efter. Hun fik en dag til at hente den, ellers ville den blive overladt til politiets hittegodskontor.

    Ved ikke hvor hun hentede den, men formentlig ved deres kontor. Tror ikke hun betalte noget, og tænker ikke hun er den første elller sidste der glemmer en kuffert.

    I din situation skal du jo ind igen til transportbåndet.. det er nok det sværeste, uden en billet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Fredag og tilbage i rutinen med hottere i guldstuen inden afgang med jydebussen til Billund. Det er et halvt års tid siden sidst det har passet, og gensynet var godt. Og der var kun A28 den ene vej i dag....
    God weekend

    1714F31E-6866-432A-B077-3E057B64B397.jpeg
     
    Kristian, SophieHendriksen, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  17. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Kunne forestille mig at hvis der bliver "hapset" noget i kufferten er der ikke noget at hente forsikringsmæssigt, hvis du selv har glemt den. Men ellers kan du sagtens hente den , bare ring til handlingselskabet og aftal tidspunkt og så henvend dig i informationen, så kan de lukke dig ind.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God fredag fra luften. Er solidt plantet på behagelig madras på 9D i EK152 på vej mod den store sandkasse. Det er langt ud siden jeg har været på solotur - hold nu op det er nemt at rejse alene :D

    Indtil videre begivenhedsløst, maven er fyldt til randen og vi er ca. halvvejs. Wifi er gratis hele turen for Skywards medlemmer og fungerer upåklageligt! Der er jo slet ikke tid til både at dimse med telefon, se film, læse bog og tage en lur :rolleyes: #firstworldproblems

    10235213-DEAE-4EC9-B908-E0559DC1AC04.jpeg
     
    clager, PENSIONISTEN, Baadsgaard og 8 andre "Synes godt om" dette.
  19. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,516
    Point:
    113
    Venter i Schiphol på fly mod Istanbul, hvorfra jeg skal videre til Phuket og slappe af. Thailand bliver land nummer 66.

    Har brugt tiden på at kigge på MyFlightradar24s statistik over mine flyvninger:

    upload_2019-9-20_12-44-18.png

    Jeg får da heldigvis knækket kurven her i 2019, og den skulle gerne komme op på omkring 60-70 flyvninger.

    Lidt pudsigt, at det flyselskab, jeg har fløjet syvendemest med, er hedengangne Air Berlin, men det er måske fordi de sendte mig fra København til New York engang til 1.200 kroner - det dækkede ikke engang skatter og afgifter :D
     
    Thorbjoern, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  20. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Har for første gang prøvet niveauet under Ryanair, Wizzair på deres nye rute fra CPH til Kutaisi, Vi havde betalt for nødudgang pladser så leg room var heldigvis ikke et problem på den 4 timer lange tur.
    Ellers var det ligeså fornøjeligt som at køre i bus inkluderet ligeglad buschauffør ;), bortset fra der var serverings vogn med ok priser.
    Georgien er tilgengæld super, flot natur,b mega billige øl og en stor forkærlighed for kød på restauranter ;)
     
    Thorbjoern, Henry, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side