God fredag/weekend fra guldstuen i CPH. Godt jeg ikke skal med DY til SJU & ST. Croix idag. Foreløbig 10 timer forsinket fra kl 0900 til kl 1900. Nøjes med SAS til Nord polen.
Svalbard?? God tur! - bare det var mig.. min fredag bliver hjemme på sofaen med kaffe og kemibøger 8-D
Svalbard / LYR har allerede været mål for bonustur så denne gang er det POZ (det nordlige østlige Polen) for 10k bonuspoint fra forrige EB kampagne
God fredag fra hjemmekontoret. Lidt rigeligt at se til idag, men nu er det snart tid til en kold Tager fruen med til New York imorgen og retur mandag. Et par dage med juleshopping står forude. Se gøre hvad jeg kan for at begrænse skaden Ud på Go med SAS (og equipment change til gammel kabine ) - men hjem med SK901 og SAS/Privatair på mandag. Bliver meget sjovt at prøve den også... Rigtig god weekend til alle. Skål!
Næsten fredag - men eftersom jeg skal afsted på min 3. Hong Kong tur i morgen med SAS. Flyet er pænt pakket og jeg bestilte SAS Go: Fik ikke nogen Courtesy Mail fra SAS, men ved check ind var jeg flyttet til Plus - så fik en ops up - en god start på fredagen Med kun 3 pladser fri på Business har jeg ikke nogen forhåbninger om point upgrade - desværre. Dette skyldes også at jeg kun har 55 min i Stockholm og så er jeg helt sikkert bagerst i køen
Næsten Fredag. Er i Berlin og både min og min kinesiske kollegas telefon er stjålet på en bar. Og ja, hvor dum kan man være. Blev afledt en gut der tabte en tallerken med Curry Wurst! Og jeg som elsker Curry Wurst ville jo gerne hjælpe. Dumme Dänen! Men Die Polizistin var meget hjælpsom!
Nej hvor uheldigt, men husk straks at kontakte dit teleselskab og få simkortet spærret med det samme. Politiet (DK) kan hjælpe med IMEI-spærring af selve telefonen. Husk at få udskrift fra teleselskabet på, at de har spærret simkortet. Det kan du bruge som dokumentation overfor forsikringsselskabet, så du kan få erstattet din telefon
Godt du stadig har laptop eller hvad det nu er af værktøj til at rapportere her! Irriterende at det sker... og hvor er det svært at leve uden! Curry wurst var da også en god afledning...
God fredag her fra InsideFlyer kontoret. Stadig fuld fart på - både med at dele gaver ud til Julekalender vinderne og ikke mindst at gøre klar til de resterende dage frem mod jul... Men men - der er også andre spændende ting på vej i det nye år, som der arbejdes hårdt på ;-) Ser frem til weekenden. Lørdag bliver vi ti voksne og ti børn til julefrokost. Så må der - traditionen tro - ofres en kæmpe flæskesteg til "Weber Guden". Sildene er håndlavede og importeret fra Jylland og mon ikke de skal have sig en svømmetur i rigelige mængder O.P. Andersson og hjemmebrygget øl. Søndag bliver nok i selskab med Netflix, hvilket er fint. Kørte fruens bil til service idag - og fik et godt tilbud på en ny bil med en masse ekstraudstyr. Er meget fristet til at købe, men en god gang tømmermænd kan vel holde mig væk fra forhandleren i weekenden og få mig på andre tanker Rigtig god fredag og weekend til alle
Sidder i Swiss Business lounge i GVA. Har afgang med sk2616 sk404 GVA-ARN-CPH. Den direkte sk1610 gva-cph er annulleret for laenge siden. OT denied. Fredags vejret er klar himmel, men desvaerre er byen nu i hoejeste alarmberedskab pga evt terror trussel aev, aev min by.
Fredag på kontoret, lidt roligt, alle budgetter afleveret, men ikke accepteret, så ny runde i næste uge.. - weekenden står vel på en Tivolitur, lover burgers på http://madcph.dk/ - nogen der kender eller har frekventeret den? - de har en Kobeburger, som jeg godt gad og prøve.. - søndag svømmehallen, årets sidste julevinsmagning.. - puha, bliver sku helt svedt af den weekend...
@tbh Jeg plejer at bruge Senator, men den er propfuld og vist under en lille ombygning. Kaffe i kander, drinks i vinduet, ikke särligt hyggeligt.