Noget kan måske også skyldes afstanden. Så vidt jeg kan se, er der omkring 100 km fra den grønne linje i øst til den grønne linje i vest. Og med et lille "langsomt" fly, er det nok lettere at vende. Men alligevel nogle meget skarpe hjørner.
Glass cockpit og autopilot tænker jeg. Ser ud som om den har Dynon Skyview: https://www.magnusaircraftinc.com/inventory.html Eller også en ualmindelig steady hånd.
God fredag " Hvorfor havde SQ 2 Airbus i CPH på samme tid " @Henrik Olsen Fantastiske billeder, mit allermest yndede job i mange år at regne vægt og balance på SQ afgangene i cph, forberede lastninger (placering) af fragtpaletter, fragtcontainere, postcontainere, bagcontainere osv, og så indimellem spankulere rundt nede på platformen, mens flyet blev lastet. Det var godt nok tider.
God fredag fra hjemmekontoret! Boeing kan virkelig ikke lide Airbus tilsyneladende. Det kan godt være det blæste ret meget, men ligefrem at køre ind i en parkeret kollega...
Situationen er velkendt fra både kantiner og børnehaver.. "Der plejer jeg at sidde! Flyt dig". Når man som udsendt fra genisiloen kom rundt i landet, trådte man altid varsomt ved første indtræden i frokoststuen.
Der går rygter om, at der ikke var sat klodser på flyet. Jeg ved dog ikke, om de reelt havde hjulpet her..
Uanset er det vildt at et fly bare sådan får lov til at trille.... og at der lige var en video aktiv kørende på det.
Det var da bare lidt pudsigt at det lige præcist var det webcam som de kiggede på der var det hvor flyet det flyttede sig...
A gode grunde var jeg ikke til stede, og mine antagelser er selvfølgelig gæt Men havde der været en passagerterminal, havde der været en jetbro på flyets venstre side, og derfor lagde jeg til grund, at flyet stod fjernparkeret og det var et webcam, der havde filmet hændelsen
Købte en billet med Wizzair til Larnaca i juli. Det er en ny rute. 628 kroner for en retur inkl. trolley men intet andet. Der blev udløst enorme mængder dopamin undervejs. Selv hvis turen bliver aflyst, er det pengene værd!
God Grundlovsdag - her fra hjemmekontoret... Studsede over denne flyvning - nogen, der ved hvad det går ud på: www.flightradar24.com/SAS9171/ EDIT: Måske klargøringsflyvninger efter de har stået stille længe?
God fredag! Jeg bliver snart gode venner med KLM Platinum Line, til gengæld er der ikke mange billetter, som ikke nævner INVOL REROUTE Jeg tror efterhånden at vores sommerferie blev lavet om to gange siden jeg bestilt i marts, og inden jeg annulerede den helt i mandags og bookede en hel ny multi-city billet. Kun 4 dage senere er der igen et fly, som er forsvundet, og en 1,5 time layover i Paris blev automatisk booket om til en 9 timers pause. Et hurtigt kald, og den kunne gøre til lidt under 5 timer i Amsterdam. God vide hvor mange flere ændringer der kommer til, inden vi er hjemme igen om et par uger
God fredag, som startede med et kald til KLM, som heldigvis ligger højt i Seneste Kald listen. Den sidste billet, som ikke havde noget med INVOL REROUTE eller WAIVER i bemærkninger, har nu også fået det Det var nok en lidt anden type opkald, end den søde dame i den anden ende plejer at få i disse dage. Billetten stod i systemet til at jeg ikke ville flyve og ville have en voucher (som heldigvis ikke var udstedt endnu). Det tog lidt insisteren at forklare, at jeg netop gerne ville flyve Vi må håbe, der stille og roligt kommer flere af den slags kald.