Så er der kun 1 SAS lounge på CPH: Jeg fløj til Warszawa i morges. Der var 7 rækker i den nye businessklasse, dvs. 42 sæder, men kun 7 passagerer. Minimumbud på en opgradering havde været 1000 kr., nej tak! Jeg forstår ikke helt logikken. Ville det ikke være bedre at gøre det billigere for at få flere passagerer til at afgive et bud?
God fredag tidlig morgen fra Avianca lounge i BAQ (Barranquilla, Colombia), hvor turen går til Medellín efter en uges konference. Loungen var ikke noget at skrive hjem om - og så alligevel en post værdig åbenbart.. I det mindste var der en lounge med fine stole og ro, hvilket der jo ellers ikke er meget af i en Colombiansk lufthavn
Jeg var med Stockholm-bussen den 2. oktober og der var nok også ca. de 7 rækker businessklasse. De var godt fyldte, men mon ikke det var Plus bookingen fra før ændringen, som automatisk er blevet til business?
JFK TRANSIT? Erfaring søges... Skal mellemlande med SAS i JFK på vej til Washington DC med Delta (på en fredag). Har 2 timer og 1 minut(!)... Er det bedst med carry on, eller skal jeg tage det med sindsro og MPC tryllestøv og gå efter indchecket kuffert ??
2 timer bør være rigeligt. Det vil næppe være din indchecket kuffert, som vil give dig problemer. Men det er snart 10 år siden jeg sidst checkkede en kuffert ind, og det var kun fordi at jeg havde fået en flaske god vin i gave, som jeg skulle have med hjem. Jeg orker simppelthen ikke vente tiden og kampen ved baggage udleveringen.