God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

1. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    "Synes godt om" modtaget:
    5,866
    Point:
    113
    Blev interesseret efter at have set menuen - en kobeburger doubled-up til 305 kroner. Så må den også være noget extra . Jeg kender ikke stedet men kan huske @jefi99 har omtalt det i en anden tråd. Min ny burgerfavorit i København er "Grillen" på Chr.havns Torv med deres 89 kroners burgers - findes også 3 andre steder i KBH.

Kristian "Synes godt om" dette.
  2. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Jeg kender ejerne af MAD (samme ejere som Reef'n'Beef i øvrigt). Har været der dusinvis af gange. Det er fremragende.

Beaglen, THammer og Kristian "Synes godt om dette"
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @clager - takker for godt input og kunne huske @jefi99 har omtalt stedet.. - super, men har vi en "burgers i København" tråd?

Beaglen, Ulrik og clager "Synes godt om dette"
  4. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    4
    Point:
    99
    Fruen vil gerne have skiftet sin Kia Venga til en diesel model med mere udstyr. Jeg synes nu det er noget plastikskrammel, men det må hun jo selv om - bare jeg kan have min Volvo i fred... ;)

Beaglen, PENSIONISTEN, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Ulrik og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. *flyer

*flyer Sjeff

Beskeder:
    245
    631
    Point:
    93
    Jeg synes umiddelbart at den eneste fordel ved Senator-loungen er at de har Hendricks gin. Ellers er der normalt meget mere plads i business-loungen og lydniveauet er også noget mere moderat.

PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Jeg havde egentligt taget fri i dag for at kunne pakke flyttekasser og pille ting ned / skille ad for at forberede flytning til vores nye hus i morgen... men har brugt det meste af dagen på telefonen med arbejde. Men sådan er det jo... huset skal jo betales! I morgen står den på flytning og søndag står den på udpakning. Spændende tid! Hvis nogle keder sig er der mulighed for at få lidt motion og jeg spæder gerne op med points af dit valg hvis du lige står og mangler nogle tilgengæld :D:D:D

jefi99, Beaglen, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,667
    26,832
    Point:
    113
    God Fredag fra mit danske kontor. Ingen rejser resten af året ;-)
    Fredagen står på meget arbejde. Nogen har fundet ud af at det er jul i næste uge og året snart slutter. Så en del kontrakter skal forhandles på plads i dag og næste uge.

Købte min første DY til Norge i gpr, da der var en del Cash Points som udløb - gav den one way en reduktion til under 200,- kroner. En fair pris må man sige. Reelt rart at alle billetter er "bonusbilletter" og du bestemmer selv om du vil reducere prisen med dine Cash Points. Turen er til en dobbelt open jaw med BA og start i Oslo den 8/1 og slut i København nogle dage senere.

Weekenden er på hygge og sidste klargøring til julen.

Vi ses flere af os søndag til juletræsafhentning kl 11:00 :) det bliver hyggeligt. Efter dette står den på julehygge hjemme med familien.

Kan I have en kanon fredag :)

tbh og Ulrik "Synes godt om" dette.
  9. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,300
    7,039
    Point:
    113
    Hvilken dialekt er vi ude i her? :D

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,667
    26,832
    Point:
    113
    Iphone'sk - rettet :)

Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Landede i MPL i går og flyver hjem i aften. Sidste tur i år og så først afsted igen 2 januar -- men det er ferie så tæller jo nærmest ikke! Ses søndag!

clager og Ulrik "Synes godt om" dette.
  12. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Nærmest siden sekundet jeg kom ud i den danske vinterluft i mandags, har jeg været forkølet. Så holder mig primært indendøre. Dette vejr egner sig ikke til mig. Eller omvendt.
    Men jeg bliver jo nok snart nødt til at bevæge mig udenfor. Skal handle ind til gløggaften d. 23/12. Og jeg bliver vel også nødt til at få købt nogle julegaver...

THammer, Flemming Poulsen, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    @jefi99 Vi andre er også topsnottet i dette vejr, it's not made for man! ;)
    Ved ikke hvad fanden vore forfædre tænkte på da de bosatte sig her...?

Ellers står fredagen i julefrokostens tegn, en julefrokost jeg sjældent overlever uden mén, Puuh :confused:
    Men plejer at være sjovt. Ære være mit eget minde. :D

tbh, clager og jefi99 "Synes godt om dette"
  14. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    0
    4
    Point:
    99
    Travl start på dagen med forberedelse af alle de sidste låger i julekalenderen. Derudover flere samtaler med flyselskabers PR-folk og et par journalister. Har sovet alt for lidt og dårigt i nat, så sætter stor pris på Nespresso maskinen idag - og har sjældent set så meget frem til weekenden. Stadig en del telefonmøder forude - og lidt mere skriveri...

Skønt at være InsideFlyers julemand, men hold da op hvor er der også meget arbejde med det. Men glæden ved at dele flotte gaver ud overskygger uden sammeligning arbejdet bag.

Ha en super fredag og en god weekend.

THammer, Peter F., isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    Slutter dagen med en tur ombord på SK1203 til AAL. Weekenden står på familiebesøg rundt i det jyske og julefrokost søndag.

Guldstuen på Kastrup er ganske godt fyldt op her til eftermiddag men det var da lige muligt at finde en stol at sidde i :)

EDIT: SK1203 blev for øvrigt fløjet af "Christian Valdemar Viking" (OY-KBO) som er malet i den gamle Scandinavian Airlines Systems bemaling.

Senest redigeret: 18/12/15
    clager, alexanderln, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,362
    5,824
    Point:
    113
    Godaften fra Bellahøj.
    Der er blevet vasket tøj og gulv (ikke samtidig) så lejligheden er representabel til besøg af svigerfamilien i weekend. Det bliver godt med en tiltrængt juleferie :)

THammer og obs "Synes godt om" dette.
  17. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,300
    7,039
    Point:
    113
    Godaften også fra Bergen. Jeg skal pludselig til København på søndag, så jeg har lige booket fly og hotel - yndlingsbeskæftigelse!

Men nu får jeg travlt i morgen med at pakke gaver ind. Heldigvis ER de købt!

Kristian, Ulrik, alexanderln og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Tal, rapporter og en andet masse... - velkommen til min uge, æv.. - det er jo start på 16 og slut på 15, så "Finance" mener, at de skal bruge meget af min tid på alt det pjat.. suk.. - vil hellere ud og møde nogle kunder, så det er i støbeskeen..

Fredagen står på hjemmekontoret, så man kan få ro og ikke fortyrres af for meget.. god dag og wekenden der også kommer, måske der er lidt sne hvor du er også? (grund nummer to til, at være hjemme er, at når den første sne kommer har alle glemt hvordan man kører bil..)

clager og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,667
    26,832
    Point:
    113
    God morgen....

På vej til New York og Chicago med BA - ud af Oslo. Ikke en C fare men en meget billig dobbelt open jaw, som jeg lykkes at ombooke til en open jaw.

Ellers skal der arbejdes på vejen og nyde at der ikke er telefoner og møder.

God weekend i DK :)

clager og Kristian "Synes godt om" dette.
  20. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    God fredag fra NST.
    Er på vej til Bangkok fra Samui, men mens mine tre besøgende fra DK havde booket USM-BKK for et stykke tid siden, så var jeg for sent ude, da samtlige afgange mellem kl 08 og 20 er udsolgt, og de sidste svinedyre. Så det blev en lille færgetur til fastlandet, og så med Nokair til DMK. Jeg sidder lige nu oppe i restauranten, der i modsætning til de fleste lufthavnsrestauranter (selv i Thailand) tager hampre priser for mad, er ganske fornuftig. Jeg betalte 100 baht (19kr) for et måltid mad og en sodavand.

DMK har i øvrigt aflyst en hel del fly i dag, da der er militærflyshow i weekenden, og de træner i dag. Militærflyshowet er i øvrigt i anledning af "Children's day". Min afgang er dog ikke berørt, men det er næste fly med Nokair fra NST til DMK, idet det er aflyst.

Beaglen, PENSIONISTEN, THammer og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side