God mandag derude - ferie ikke begyndt endnu, men med lidt held sidst på ugen. Om lidt venter flyvning no 100 i 2018. Et par brandbiler ved ankomst er måske lidt meget at gøre ud det, men nu var det jo også bare en idé der blev kastet op, ik.....
God mandag - vi skulle da lige have lidt vand for at få støvet til at ligge sig Så en skylle og lidt mere vand end planlagt gjorde at det var tydeligt hvem der var erfarne campister og hvem der bare lige satte teltet op... der var et sted hvor de havde sat indgangen opad - og ja - vandet det blev så “fanget” inde i teltet... stakkels dem :-( Men nu er solen fremme og alt er roligt igen. Den første flaske bobler er åben og aftensolen nydes
Har efterhånden fået købt det sidste ind til turen - senest en Trunki i zebra-kulør. Er spændt på at få den hjem, og se hvor godt sønnike kan håndterer den - i butikken (hvor den kostede 600 kr... vi gav 350 kr hos Amazon, inkl moms og fragt) kørte han ok på den..
God mandag fra det østlige Algarve hvor vi har været lidt på strandjagt. Vand er noget vi bader i eller tilsætter humle
På vej ud af kontoret og på vej på ferie foreslog en medarbejder forrige fredag, at vi - når vi skulle holde ferie i det vestlige Sverige - slog et smut forbi Gekås i Ullared. Havde aldrig hørt om det før da. I dag har familien taget jomfruturen til (åbenbart) Sveriges største turistattraktion. Jeg er målløs. Kun i Macau har jeg oplevet noget så vulgært og hæmningsløst. Skræmmende er det dog, at jeg har lyst til at vende tilbage, for de 4 timer vi havde til rådighed slog sket ikke til! Vi måtte stå i kø uden for varehuset for at komme ind! Shopping madness!
Ge-Kås Enig i det er skræmmende stort. Folk køber varer de aldrig vidste de måtte eje. Flying Tiger Copenhagen style x 1000. I Kina findes der på turistmarkederne i Beijing og Shanghai butikker med navne som "Billigere end Ullared"
Det var også min tanke på vej op mod Ullared tidligere. Men mellem alle hylderne med billigt ragelse, som man kun finder det i Sydøstasien, var der hidden gems. Købte selv bl.a. 4 par Levi’s til en brøkdel af prisen herhjemme. Er sikker på, hvis vi havde haft bedre tid, at jeg/vi ville have kunnet finde flere. Vi skulle egentlig ikke have noget - men endte alligevel med at bruge ca. 4K svenske under vores jomfrurejse til dette kommercielle helvede
Der er da helt sikkert "gode tilbud". Jeg er blot ikke så meget til at gå rundt i sådan en rodebiks. Ligesom jeg heller ikke går på udsalg jeg kan godt lide sådan nogle butikker hvor man bydes på kaffe og champagne i en sofa
Min far og jeg var der for snart 8 år siden, hvor de blandt andet havde tilbud på tandbørster til 2 kr. Han kunne slet ikke håndterer det, så han har vidst stadigvæk tandbørster nok til de næste 10 år..
Såååå blev det mandag. Tiden går blandt andet med at tømme loftsrum og køre på genbrugspladsen og få diverse skideballer Wuhuu for et crazy spændende liv man har sådan en mandag sent i juli! Næsten synd at smide sådan en fin label i småt brændbart!
Hva pokker, er du fra Sindal også ? Jeg er født og opvokset i Sindal min luftdåb var også fra Sindal Lufthavn hvor noget familie havde privat fly
Hæ, small world Er ikke fra Sindal, men født i Hjørring og opvokset i Hirtshals, så det bliver i nabolaget.