God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,962
    "Synes godt om" modtaget:
    7,502
    Point:
    113
    Mine BF venner må have sovet længe i dag, vores besked fra "chefen" var at første mand starter tråden. Surt for jer andre at det er mig, for jeg har ikke meget på programmet eller rejser i denne uge hvilket er godt ovenpå en weekend med diverse runde fødselsdage. Så derfor er der ikke meget at skrive om der har jeres interesse. Alt andet er vist noget for en psykolog:)

    Lige nu har jeg fået et par skud koffein, og så må jeg hellere få arbejdet lidt.
     
    MrJensen, asf og clager "Synes godt om dette"
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ha, heller ikke meget at berette herfra.. på arbejde, tidligt, jo månedsafslutning, så der skalnoget input til nogle faktuarer :) - skal lige have købt en tur/retur til Oslo til @Henrik Olsen og undertegnedes MR her i November fra Oslo.. - inden den 1M rejser er væk.. - helbredet er bedre, (@Beaglen - dine vibes hjalp..), så står på tandlægen senere/sidst på ugen og check igen...
     
    Beaglen, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  3. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Det var da en ret stille mandag morgen, men alle skal jo lige i gang igen... Jeg har brugt min weekend på at danse foro med de søde brasilianere, og nu starter hverdagen desværre igen. Dermed bliver min dag mindst ligeså kedelig som jeres, da jeg blot skal bruge dagen på skole :rolleyes:
     
    Ulrik, Kristian og Frequie "Synes godt om dette"
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,359
    "Synes godt om" modtaget:
    5,813
    Point:
    113
    Tilbage i DK efter en hjemtur med Swiss der har et fint C-produkt, men som godt kunne finpudses nogle steder. Fik dog sovet en del - småbedøvet af en masse Duval-Leroy bobler - men håber på at lægge en sidste TR ind i sommerkonkurrencen før den lukker :)
     
    tbh, Rikke Haugen Olsen, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,604
    "Synes godt om" modtaget:
    26,665
    Point:
    113
    Super - skal igennem LX i aften :)

    Konkurrencen stopper i aften DK tid, så der er forsat tid til at komme med indlæg :)
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  6. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    537
    "Synes godt om" modtaget:
    1,864
    Point:
    93
    Det er jeg glad for at høre Kristian - du skulle jo gerne være frisk til din tur til Asien. Jeg sender dig positive energier med ind til tandlægen senere på ugen :)
     
  7. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    En canadier, der havde været i Århus og skulle flyve over Cph til Canada, snakkede til mig i Billund Lufthavn i morges på vej ombord i SAS-maskinen til Cph - han mente Billund var et skodsted, der bare skulle lukkes ASAP, for det da slet ikke lå i nærheden af Århus og det havde da ikke noget med en storby at gøre ........Jeg fortalte ham så at der faktisk var en Århus lufthavn også og at den lå tættere på byen og med flere afgange. Han fløj på point, så derfor skulle det være SAS - hvilket jeg så forklarede ham også var i Århus. Det blev han nu ik i bedre humør af - og da jeg så sagde at jeg synes Billund var en god lufthavn med fin placering (tæt på mig) blev han om muligt endnu mere sammenbidt.
    Jeg håber han har fået en go plads på flyet videre ellers kunne det nok godt gå hen og blive rigtig træls for ham.....
     
    asf, Ulrik, Nicki Lolk Sørensen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,604
    "Synes godt om" modtaget:
    26,665
    Point:
    113
  9. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,604
    "Synes godt om" modtaget:
    26,665
    Point:
    113
    Helt sikkert - men så brænder boksen ikke når de har så godt tid til at cykle rundt i ring....
     
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg bookede midt på eftermiddagen en tur til FRA med SAS og sidder nu i flyet... Kostede på den forkerte side af 10.000 -- men så er det også på Plus. Fortsat go mandag...
     
    Kenneth K, tbh, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Den squaker heller ikke 7700, så helt galt er det nok ikke...
     
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Nej, det kan være en eller anden lampe, der lyser... De cirkler over en lufthavn, så hvis det skulle blive værre, kan de altid komme ned i en fart.
     
    Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,604
    "Synes godt om" modtaget:
    26,665
    Point:
    113
    og nu landet - mus i cockpittet - kat placeret - eller sårn en fejl :)
     
    Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,122
    "Synes godt om" modtaget:
    8,172
    Point:
    113
    Kunne den købes på 116 Stock? Afhængigt af hvor meget du har brug for 200% til M&B kunne denne da give en del til milage plus hvis det er noget du skulle prøve igen en anden gang..
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Goddammit, man skal sku nå meget sådan en mandag morgen.. - børnene op, madpakke, holde i kø, op og tale med en lærer om en iPad der er i stykker (fikset ved, at holde nogle knapper nede i MANGE sekunder = kun kvinder har tålmodighed til det), i børnehaven, holde i kø... - åhh, og åbne PC og opdage, 7 Skyper konversationer der venter på en.. gulp.. - nå, men solen skinner og skal vi se, at få lukket den sæk med Armenien i aften? - det var da ræerlig fodbold i fredags.. husk, tidsforskel, så kampen starter jo nærmest i arbejdstiden...
     
    Beaglen, clager og tbh "Synes godt om dette"
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,604
    "Synes godt om" modtaget:
    26,665
    Point:
    113
    God Morgen - modsat @Kristian så startede min mandag godt. Stille og roligt med MiniO og klar til vuggestuen - han var også medgørlig og det hjælper på sagen.

    Roligt på arbejdet og første møde kl 10:00. Dog heldagsmøde til kl 16:00.

    Ellers er det med at kigge frem mod torsdagens tur til Hong Kong med SAS og deres helt nye fine setup.

    Indtil da, så skal jeg lige have booket 2 billetter til Houston i marts 2016, da prisen lige nu er nede i godt 2600,- kroner per person. Dette er desværre med SkyTeam, men hey - så må jeg jo lave et statusmatch til Alitalia og deres Platinum level - Freccia Alata Plus Club fra min BAEC Gold kort. Det match gælder netop til slutningen af marts 2016. Så helt perfekt regner jeg med....

    God mandag :)
     
    clager, Kristian og tbh "Synes godt om dette"
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,122
    "Synes godt om" modtaget:
    8,172
    Point:
    113
    Min mandag startede.. kl 00.00, på en motorvej i Belgien. Weekenden er gået med en køretur fra Bruxelles til Paris lørdag, samt en tur til Ghent søndag. Det er spændende at køre i Paris... Der står romaer ved lyskryds og vasker vinduer, og så stiller de sig ellers foran bilen hvis man ikke betaler... det med at have vinduerne lukket, og sikkert også helt dørene låst. Jeg undgik det værste ved at bruge sprinklervæske da de var ved at prøve.
    Tilbage til mandag, jeg skulle til DUS og returnere lejebilen, desværre regnede det det meste af vejen, så autobahn var ikke engang så sjov igen... Weekenden havde også budt på lidt søvn underskud, så jeg tog et par små hvil på vejen, kunne dog desværre ikke sove rigtigt. Endte med at returnere bilen ca. kvart i 4 og så 10 minutters gang til terminalen. Security var lukket i terminal A, så måtte smutte over til B. Lidt langsom tysk security, med masserne der sneg sig over i fasttrack fra den anden kø, men til sidst kom jeg igennem, og så var der kun godt 1 time at vente på loungen åbnede. Igen lidt hvil, men ingen søvn og så ellers lidt internet til at checke sæde, hvor jeg blev opgraderet til plus. I flyet var der så kun 17 morgenmad til 37 passagerer, så jeg sprang den over så nogle andre kunne blive skuffet over SAS' morgenmad i stedet :p I stedet fik jeg en smoothie... og en udrikkelig lunken kop kaffe. ved 2. runde kaffe fik jeg en ny kop så jeg kunne få noget varm kaffe. Nu kunne jeg jo have fået smoothien gratis alligevel, så alt i alt betød min upgrade blot at jeg fik fra et vindue til gangplads :( og så lidt længere fremme... Længere fremme viste sig også at være ligemeget da min håndbaggage var den sidste der kom ud af flyet.
    Anyway, det gik og morgenmaden i senator havde jo været ganske udemærket (dog ingen croissanter, eller samme yoghurt som jeg kender fra BRU/FRA/ZRH).

    Nu er det så skole til kl 3-5 stykker... Bliver spændende at se hvor meget af forelæsningerne der skal soves til!
     
    alexanderln, asf, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    537
    "Synes godt om" modtaget:
    1,864
    Point:
    93
    God formiddag. Min weekend forløb ikke helt som planlagt. I lørdags købte jeg et nyt Samsung 48'' Curved tv til den nette sum af 4999 kr. (nedsat med 3000 kr. i forhold til normalpris). Da jeg så kommer hjem med det og får sat foden på og tænder for det, lider det meget tydeligt at en mangel i venstre side af skærmen - som om at det har fået et tryk af noget udefrakommende og det gjorde så, at der var pixelfejl og det kvarte af skærmen var sort. Jeg havde købt en elektronikforsikring (der var ingen selvrisiko), men de mente ikke, at forsikringen skulle træde i kraft ved en sådan skade og henviste derfor til Bilka. Søndag blev tv'et så kørt tilbage til Bilka, hvor man ikke kunne afgøre hvordan skaden var opstået (de lagde det meget ud som om, at vi selv havde påført skaden :(...), men de ville sende det til reparation. På servicesedlen stod der, at der kunne blive tale om et undersøgelsesgebyr på 1000 kroner, hvilket servicemedarbejderen ikke nævnte noget om ved indleveringen......ARRRGGHHH, det var ikke lige sådan, jeg havde forventet det ville komme til at gå, men nu får vi se....Dagen i dag skulle gerne forløbe roligt: Arbejde, måske kø på vej på grundet vejarbejde og ellers eksamenslæsning resten af aftenen (PRINCE2 Projektledelse)...:)
     
    bertil storr og Kristian "Synes godt om" dette.
  20. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Jeg fik Freccia Alata til 03/17. Jeg tror det handler om, hvor længe det kort, du matcher fra, er gyldigt. Hvis det udløber 04/16 eller senere, så får du til 03/17...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side