Optjen EB point med Hotels.com

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Sebastian011, 16/9/16.

  1. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    720
    "Synes godt om" modtaget:
    1,250
    Point:
    93
    Hej IF,
    Er det ikke en ret god aftale (for os) som SAS har fået lavet med Hotels.com, modsat hvad der står på hjemmesiden? Ens rejsestil taget i betragtning selvfølgelig.

    Jeg skal på en backpacker tur til Februar, og skal da klart prøve at bestille hostels gennem SAS og Hotels.com, det bliver jo hurtigt til mange ekstra EB point med 600 pr overnatning. upload_2016-9-16_9-52-10.png

    600 points for 66 kr er vel ikke dårlig value :)
     
    silferlood, alexanderln, Michael Wahl og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,126
    "Synes godt om" modtaget:
    8,185
    Point:
    113
    Hvis man alligevel bestiller på hotels.com ville jeg med alt til under 300 kr per stay helt sikkert gøre det samme. Men læg mærke til priser andre steder. (selvfølgelig kan du sige 600 eurobonus point gør op for en hvis prisforskel).
    Og de 600 point er per stay, ikke per nat!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    720
    "Synes godt om" modtaget:
    1,250
    Point:
    93
    Er du sikker på det? Jeg fik nemlig noget andet at vide igennem SAS chatten, men jeg kan somregel også stille spørgsmålstegn ved hvor meget det rent faktisk har styr på derinde... Kan ikke finde betingelserne for points kampagnen nogle steder.

    • Du skriver: Okay, hvad hvis man nu har bestilt en nat, og senere hen bestiller en ekstra nat i en separat booking, modtager man så 600 pr. booking eller kun en gang?
    • Freja: Man får point per nat
    • Du skriver: Okay, tak
    Man kan vel bare lave tre separate bookinger for 3 nætter?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    720
    "Synes godt om" modtaget:
    1,250
    Point:
    93
    Jeg er ikke sikker på at hun overhovedet ved hvad jeg snakker om, jeg har fat i Freja igen i chatten. Hun siger nu at det kun er SAS partner hoteller man optjener point på igennem hotels.com, selvom der står at man optjener point fx på det ovenfor i billedet. Hun siger det må være en fejl, men det lyder nu mærkeligt i mine øre. Suk. Der er bare aldrig styr på noget hos SAS
     
    Senest redigeret: 16/9/16
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,126
    "Synes godt om" modtaget:
    8,185
    Point:
    113
    Der står 600 point per ophold på forsiden af sas.dk
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Afhænger vel som, @tbh også skriver, af prisen på dit ophold.
    For som jeg har forstået det giver du samtidigt afkald på hotels.com Rewards som jo giver ca 9% i rabat på dine ophold. Og det tæller pr nat og ifht. spend.
    Jeg har i hvert fald indløst adskillige gratisnætter hen over sommeren via Rewards
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    720
    "Synes godt om" modtaget:
    1,250
    Point:
    93
    Jeg booker hostels til 100 Kr pr nat, så 600 points er mere værd end min gratis overnatning bliver. Jeg forsøger mig med 3x bookinger af en nat, og ser om der givet giver tre bonusser eller bare en enkelt
     
    Nielspg, alexanderln, Michael Wahl og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    381
    "Synes godt om" modtaget:
    639
    Point:
    93
    Burde give 3, dog er der nogle hostels der ikke vil merge de tre bookinger når du ankommer, så du fysisk skal tjekke ud kl. 10 og ikke kan tjekke ind igen før 16, bare så du er obs på det.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    381
    "Synes godt om" modtaget:
    639
    Point:
    93
    Husk i iøvrigt cashback hvis du bestiller direkte gennem hotels.com, det giver 8% ekstra :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,126
    "Synes godt om" modtaget:
    8,185
    Point:
    113
    For at få EB point er det vel ikke direkte gennem hotels.com? Dog er 600 point imho stadig mere værd end 8%+"9"%.
    Derudover tror jeg det ville være hotels.com system der skulle "merge" dem og sige at fortløbende nætter tæller som et stay, da det også er dem der betaler penge til EB for at give point.
     
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,478
    "Synes godt om" modtaget:
    12,940
    Point:
    113
    For at få EB point, skal man bestille gennem et link på SAS hjemmeside - ved ikke, om det kan kombineres med cashback.
     
  12. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    381
    "Synes godt om" modtaget:
    639
    Point:
    93
    Det kan det ikke, det var hvis han gik direkte gennem Hotels.com
     
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,478
    "Synes godt om" modtaget:
    12,940
    Point:
    113
    Når Marriott har kampagner baseret på "Stay", fremgår det tydeligt, at et "Stay" = samtlige sammenhængende overnatninger, uanset man har fordelt disse på flere bookninger.

    Hvis du ikke rejser alene, kan du og din rejsepartner deles om bookningerne: Den første nat på dit navn, 2. nat på partnerens navn, 3. nat på dit navn o.s.v.
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  14. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    381
    "Synes godt om" modtaget:
    639
    Point:
    93
    Hotels.com merger dem ikke, har selv haft 3 forskellige Bookinger på et Hotel, gennem Hotels.com. Det er sket to gange, den ene gang blev mit ophold lagt sammen af receptionen, den anden gang blev jeg nødt til at tjekke ud og ind igen
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,126
    "Synes godt om" modtaget:
    8,185
    Point:
    113
    Det skulle jeg have formuleret lidt bedre. Jeg mener kun at lægge sammen i forhold til pointoptjeningen. Om du er nødsaget til at skifte værelse har ikke nødvendigvis noget med det at gøre. Hilton (& Starwood, måske også Club Carlson etc etc?) har samme regler som @Henry nævner. Med Hilton/HHonors ved jeg dog at det ikke er et foolproof system, nogle gange kan man være heldig at få talt det som 2 stays alligevel.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Det her er interessant...!

    sas.png
     
    silferlood, Henry, Nielspg og 7 andre "Synes godt om" dette.
  17. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    720
    "Synes godt om" modtaget:
    1,250
    Point:
    93
    Præcis, det er rimelig fin value. Vil du langdistance indtjekke der eller hvad
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    593
    "Synes godt om" modtaget:
    1,780
    Point:
    93
    Har modtaget email fra SAS idag om denne kampagne. Heri står, at man - udover de 600 p. - får 20% rabat yderligere, når man har booket en rejse med SAS. Flybilletterne har jeg allerede (købt i sidste uge). Spørgsmålet er, om købet skal ske samtidigt, for at opnå rabatten? Det synes jeg ikke lige, at jeg kan finde svar på. Mon ikke der er nogen her, som kender svaret? :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,126
    "Synes godt om" modtaget:
    8,185
    Point:
    113
    Ja, load din booking på sas.dk og se i bunden. Husk det er "op til"... Så reelt sikkert sjældent 20%
     
    Henry og Peter F. "Synes godt om" dette.
  20. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    593
    "Synes godt om" modtaget:
    1,780
    Point:
    93
    Super. Tak for svar :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side