God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

1. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,292
    "Synes godt om" modtaget:
    6,841
    Point:
    113
    Koncept og koncept, det er op til purser for hver flyvning. Kynikeren vil nok sige, at AF serverer, som nok den eneste, champagne i business class selv indenfor Europa og når man alligevel har åbnet en flaske og har rester tilbage, er det jo gratis at kigge om ikke der er en Ultimate eller P4L bagved gardinet.

Men det er gestus, der tæller! Når man skal op før fanden får sko på og så sammen med fruen på et lille glas på vej på starten af ferien, er det guld værd.

T4L, Henry, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,767
    27,125
    Point:
    113
    Budskabet fra SAS er fortsat at det kommer inden nytår i år. Så der er håb for det. Det er primært IT delen som mangler.

Henry "Synes godt om" dette.
  3. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    290
    626
    Point:
    93
    Med mere end 30 som IT arkitekt, og i betragtning af hvor hurtigt de kunne gennemføre skiftet til skyteam, så tror jeg IKKE på den med IT udfordringer. Det er rent politisk at det fortsat ikke er implementeret.

jespersm, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  4. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,819
    13,536
    Point:
    113
    Under alle omstændigheder er det ret dårlig PR at promovere Lifteime Diamond på et møde for alle diamantmedlemmer, når det ikke er på plads et år efter til næste møde for diamanter. Og bortforklaringen med "IT-problemer" er alene et spørgsmål om manglende prioritering. Hvis det virkeligt var noget, SAS gerne ville gennemføre, så havde det været på plads.

Helt enig. Det er en klar politisk nedprioritering. For det var jo ikke en pludselig indskydelse, som Anko fik i flyveren på vej til diamantmødet. Det har jo været undervejs et godt stykke tid før.

jespersm, Ulrik, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kenneth K

Kenneth K SAS LTD, Hyatt Globalist og ikke meget andet

Beskeder:
    1,279
    4,941
    Point:
    113
    Helt enig med både Henry og Frank.
    Simpelthen for ringe at de ikke har fået det på plads endnu, og at give deres IT skylden er en billig undskyldning.

Senest redigeret: 3/8/26
    jespersm, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  6. jespersm

jespersm VIP medlem

Beskeder:
    829
    2,459
    Point:
    93
    Enig! De bliver ved med at udskyde det og holde os hen med, at det lige er på trapperne og et IT-problem. Der er ikke ret mange D4L, så de kunne jo indtil videre blot gøre det manuelt: Status: Diamond. Expire: Never.

Offlyer, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  7. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    290
    626
    Point:
    93
    Jeg tror du undervurder antallet af LTD'er. På EB arrengementet i København var det ca. 1/3 af os gæster som blev kaldt op på scenen til gruppe foto'et.

jespersm, Offlyer og Henry "Synes godt om dette"
  8. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,464
    4,821
    Point:
    113
    Det var vel ret beset omkring 30-40 så vidt jeg husker. Selv hvis tallet for hele SAS er 10x dette, så er det jo en overkommelig opgave at rette manuelt - jeg giver @jespersm ret i dette

jespersm og Henry "Synes godt om" dette.
  9. jespersm

jespersm VIP medlem

Beskeder:
    829
    2,459
    Point:
    93
    Arh, så mange kan der ikke være tale om. Selvfølgelig er der nok flere end os, der stod og pyntede på scenen med klapsalver og et stort D4L-papkort i hånden, men opgaven må være til at overse trods alt.

Henry og Offlyer "Synes godt om" dette.
  10. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    290
    626
    Point:
    93
    Jeg vil ikke blive overrasket hvis tallet er over 1000. Men alt andet lige, så er det ikke nogen teknisk svær opgave at tilføje LTD til IT systemet, og jeg er ret sikker på at de faktisk allerede er klar til at de trykker på knappen og gør det officielt. Men Anko kan jo godt lide PR stunts, og jeg er ret sikker på at LTD bare venter på at airfrance's overtagelse af aktie majoriteten går igennem.

Henry og jespersm "Synes godt om" dette.

Del denne side