God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    532
    "Synes godt om" modtaget:
    1,849
    Point:
    93
    God eftermiddag. Har holdt en fridag fra jobbet som Customer Service Advisor (Telenor i Aalborg) og har brugt formiddagen på at fejre en studieveninde, som endelig kunne kalde sig Cand.Jur. fra AAU :) Vi fik hygget os med cappucino og kage på Starbucks i Aalborg City og givet hinanden fif til jobsøgning. Er nu hjemme igen og forsøger at få styr på mine noter omkring PRINCE2 Foundation (projektledelse), som jeg skal til re-eksamen i den 18. september. Nå ja, og så er BF altid en god overspringshandling ;)
     
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    SAS Guld Lounge, CPH om et kvarters tid
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    God onsdag eftermiddag/aften fra United Club loungen i George Bush Intercontinental Airport, Houston.

    Har spenderet halvanden uge i Californien og er nu på vej tilbage mod Danmark. Havde en god flyvning med United til Houston, og sidder nu og venter på "olieskibet" :) Det har været nogle gode dage med rigtigt godt sommervejr, selvom at jeg kan forstå at det faktisk heller ikke har været så dårligt derhjemme. Den slags vejr kunne man godt vende sig til at opholde sig i...
     
    AMJ, asf, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Starter på hjemmekontoret, har nogle kald med Asien og gider ikke lige og kaste mig ud i københavnske morgentrafik! Hold da op en flot dag, skyfrit und alles... ikke det store herfra, nå jo, måske et nyt land på kortet er på vej, Filippinerne... - ser på, at mødes med en ny potentiel kunde der, men først skal jeg have helbredet op i gear igen!

    Min "flat white" er også bedre end på kontorets... :)
     
    clager og Ulrik "Synes godt om" dette.
  5. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Ikke meget her, @Kristian det var godt du ikke begav dig ud trafikken, kaos på Motorring 3 og 4, et trafiklys i Tåstrup gav kø langt ud på M4. Baresso's Flat White var god som sædvanlig, fik hilst på stamgæsterne - det er helt utroligt hvor faste vores rutiner er om morgenen. Har lige fået at vide at jeg skal til Dublin på søndag med en Japansk supermarkedskæde der skal foretage en Audit his en leverandør. Jeg tror sgu' snart at jeg køber mig en lejlighed i Dublin - det er mit 12. besøg i år og jeg har mindst 8 overnatninger i Dublin tilbage i '15.
     
    Beaglen, clager og Kristian "Synes godt om dette"
  6. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    532
    "Synes godt om" modtaget:
    1,849
    Point:
    93
    Håber at helbredet er i bedring :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God morgen, endelig "frigivet" af Tandlægen.. - man skulle tro vi var gift :) - så dagen står på Visumservice og optimere turen, pt. hedder den SQ + UA på nedenstående ture... - men måske den skal "finetunes", overraskende nok var SQ ret ok prisfastsat..

    Capture.JPG
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @Kristian Kan du finde SQ billetter med EB-pts til en rimelig penge?
     
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @tbh - kommer an på "rimelig pris" selvfølgelig.. - men det her er ok for det jeg skal, læk mærke til, at SAS er i M (kan optimeres med 100kr ved, at tage LH..):

    Capture (1).JPG

    og så United med 50% optjening:

    Capture (2).JPG

    Alt i alt, regner jeg det ud til omkring 15.800 point...
     
    alexanderln og clager "Synes godt om" dette.
  10. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    12.5 timer i Economy :eek:

    Så skal der godt nok tages mange sovepiller!
     
    obs og Kristian "Synes godt om" dette.
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @Kristian Lyder som en god tur med en lidt alternativ destination. Så kort tid før afrejse er prisen ok. Ofte synes jeg kun der er få 100 kr's forskel på point/ikke-pointgivende klasser hos SQ.

    Min onsdag formiddag er på universitet før eftermiddag skal tilbringes på golfbanen i det dejlige sensommervejr! :)
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  12. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Godmorgen fra Brasilien
    En ny dag gryr, og det ser ud til at blive en varm en - igen... Allerede her klokken 08 er temperaturen nået over de 30 grader, så vi kommer nok også over de 40 i dag...

    I dag står den på et par timer i skolen, efterfulgt af et besøg ved frisøren, og dagen kulminerer så med et møde hos den lokale Rotary klub.

    Alt er godt her, og jeg er i fuld gang med at planlægge mine rejser, hvor den første allerede bliver i oktober, selvom jeg egentligt regnede med at det først blev i november... Im exited :p
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    jamen dog, så kom der liv i siden igen
    men med norske titler!
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ok, dagen har været mega lang og om 25 minutter er det torsdag..

    Startede klokken røv, dvs. Lidt iver 03 og checkede ud af hotel og tog til lufthavnen i Ho Chi Minh City, fløj til Hong kong med United, immigrated til Hong kong, tog en shuttle til Hong Qiang grænsen.. Fik Visa on Arrival, 168 RMB for 5 dage, kundemøde i Shenzhen, ind på hotel sangria-la og få frokost, dumpings, møde næste kunde. Ved 17 tiden tilbage til Hong kong, metro, hotel, mad på restaurant der serverer gås og Hong kong herbarium bagefter.. Snart midnat, jeg er busted.. Godnat
     
    Kenneth K, clager, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Det endte med også at blive en god onsdag. Bonusfeberen var vel over 39 grader midt på eftermiddagen til en skærm uden BF.
    Men kære BF - de IT problemer I slås med ser alvorlige ud udefra. Håber alt nu er gået iorden.
     
    Ulrik, Kristian, Rikke Haugen Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Der var 1, der var 2, der var 3... - kom alt for tidligt op, alle børnene mente lige de skulle ind og sove i den store gode seng i løbet af natten, nå men, så må man drikke lidt mere kaffe! Anyway, dagens arbejde går med møder med kommende partner her i eftermiddag, så lidt forberedelse samt rejseafregning der skal afregnes.. jaja, det er sjovere at rejse end at afregne.. :p
     
    Beaglen, tbh og clager "Synes godt om dette"
  18. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Startede som sædvanligt med min Flat White, fik lavet lidt forretninger og nu skinner solen. I dag vil jeg begynde at planlægge min januar tur til NZ og Pacific Islands, det er noget af et puslespil og @Kristian med masser af rejseafregninger til følge, men det er det hele værd. God onsdag til alle.
     
    Beaglen, Henrik Olsen, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Dagen startede kl 03:30 på Akutmodtagelsen i Hvidovre - et god tidspunkt at komme på, da der ikke var noget kø. Så vi kom hurtigt til. Fruens søster blev indlagt med noget mave tam tam - noget de lige skal finde ud af. Så frisk hjem igen, så jeg var klar til MiniO vågnede kl 06:00 og så i vuggestue og arbejde. Det øsede også ned, så troede egentlig det var mandag....

    Så er det lige at finde ud af hvad der lige sker med Fruens søster og få løst arbejdet.... Godt at jeg har godt "3 uger fri" fra rejse delen. Næste tur er den 16. oktober til FTU i Oslo, som jeg glæder mig en del til.

    Glæder mig så meget til torsdagen lige nu :)
     
    jefi99, tbh, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God morgen alle sammen, jeg sidder i en oktoberfest pyntet LH Senator lounge og venter på SAS klokken 06:10 DUS-CPH. Festen er vist desværre lukket, kein bier von fass, ingen piger i traditionelle dragter, ingen pølser og ingen muzak, men til gengæld en OK morgenmad. Har fået røræg med bacon og nu gufler jeg en Nutella mad - min bedre halvdel vil nok mene der er for et for tykt lag, men pyt hun opdager det ikke ,så ingen repressalier :) Nu venter en times powernap, og derefter til møde. I aften en times svømning, det er jeg er begyndt på igen - svømmede som ung og har li'som fået nok klorvand, men vi er nogle klubkammerater som tog det op sidste år. Næste skridt er nok at melde os ind i Sigma's masterafdeling.
     
    asf, clager, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side