God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Morgenmad på Hyatt Regency Pune. På kontoret indtil kl. 19.00 kun lige afbrudt af en frokost på hotellet.
    I aften står den på 60 minutters dybdegående massage i Hyatt Spa. Derefter lidt mad og shopping i Phoenix Mall

    Maven klager lidt over den Paneer Mirch jeg spiste i går. Tjekkede lige opskriften... Et par hundrede gram Paneer (ost) 15 chilier olie og krydderi... Den var gur
     
    tbh, Henrik Olsen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Turen går i dag fra Bangkok (DMK) til Phuket (HKT). Mit normale førstevalg ville selvfølgelig have været Bangkok Airways (PG), mit yndlingsflyselskab, med Thai (TG) som andetvalg. Men valget faldt på Thai Lion Air (SL), fordi jeg aldrig har fløjet med dem før, og så fordi de flyver med Boeing 737-900ER, som jeg heller ikke har prøvet før. Det var i hvert fald hvad jeg troede, da jeg bookede dem i sidste uge. For så kom jeg i tanker om, at jeg havde fløjet Malindo Air (deres malaysiske søsterselskab) tidligere i år, og det var også 737-900ER.
    Derudover var de markant billigere med 895 baht, mens PG ville have 1790 og TG 2100.
     
    clager, Ulrik, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,640
    Point:
    113
    Onsdagen nærmer sig middagstid og så er det en tur i buffeten på arbejdet. Efter dette venter 6 timers præsentation fra en leverandør til flådestyring af vores blandt andet 8000 trailere i firmaet. Torsdag og fredag er samme setup med 2 andre leverandører.

    Ellers glæder jeg mig til fredagen - der sker ting og sager og det ser jeg helt vildt frem til. Det kan gå hen og blive en meget dejlig weekend :)
     
    Peter Krogh Frausing, Kristian og Kenneth K "Synes godt om dette"
  4. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Sidder og nyder en enkelt fridag efter at have haft sidste arbejdsdag igår, klar til nyt job imorgen! Glæder mig meget til at starte i et firma, som også arbejder i udlandet, hvilket bliver nyt for mig at prøve kræfter med, og som jeg ser frem til. God onsdag til alle :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    irriterer mig over, hvorfor der skal være 2.800,- i forskel på pointgivende og ikke point givende billetter hos THAI
     
    Kristian, jefi99, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Troede det var onsdag og lørdag i de fleste parforhold :D:D:D:D:D:D:D:D
     
    DrDreier, clager, jakobv84 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Tilsyneladende ikke hos Store-O :)
     
    clager, jakobv84 og Kristian "Synes godt om dette"
  8. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Nårh, der er andre ex-svømmere her på forum - jeg blev selv træt af det da jeg var oppe på 20t/uge med træning. Jeg svømmere i Swim Team Odense :D
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  9. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg er jo noget ældre end du er, jeg svømmede i Holte Idrætsforening senere Holte Svøm som blev opslugt af SNIK. Vi havde fællestræning med Skjold Birkerød (nu en del af Sigma) et par gange om uge pga manglende kapacitet i Birkerød, så jeg kender nogle af de gamle som nu er Master svømmere.
     
    Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  10. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Jeg har svømmet i AGF , bedste resultat var nummer to ved et Århus mesterskab.
    Så det stoppede jeg med og koncentrerede mig om fodbold

    Men arbejder sammen med en tidligere OL svømmer nu
     
    JacobBruun, Ulrik og Kristian "Synes godt om dette"
  11. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Jeg har fløjet indenrigs i Thailand med Thai, Nok og Air Asia. Hvordan vil du rate Thai Lion. Jeg har læst skrækhistorier om deres performance indenrigs i Indonesien og Malindo ser ud ud til at komme dårligere ud end Air Asia generelt på Malaysia/Thailand/Indo flyvninger
     
  12. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg tror aldrig at jeg har siddet så trangt som i dag. Men flyet var ontime.
    15kg bagage kan man checke ind gratis, men derover starter et vanvittigt scheme/scam, hvor de iskoldt og hårdt kræver 400 baht pr kg.
    7kg håndbagage. Salgsvogn.
     
    clager "Synes godt om" dette.
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men det er jo ikke mange indlæg der kommer for tiden! Så onsdag onsdag..

    Er faktisk ret arbejdsramt for tiden, men så kan man da glemme efteråret og det kedelige vejr vi har.. - og som skrevet tidligere på ugen, går turen til varmere himmelstrøj snart..
     
    clager, Ulrik og Peter Krogh Frausing "Synes godt om dette"
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,640
    Point:
    113
    I dag bydes der på IBM Business Connect i Tivoli Conference Centeret. En dag med ny teknologi og hvad nutiden og fremtiden byder på.

    Fik også fruens nye pas i går, så nu er vi klar til lørdagens tur til Hong Kong. Det er med British Airways og har lidt timer i Heatrow, så fruen skal have en lille spa tur og lidt bobler :)
     
    clager, Ulrik og Peter Krogh Frausing "Synes godt om dette"
  15. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Dagen i dag står ikke på andet end mit ugentlige møde med Rotary, så meget stille og roligt - er lige vågnet og prøver at tage mig sammen til at stå op :p
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen - så er der noget ved det, "Spa og Bobler"... - lyder godt, men så er ugen jo nærmest gået!
     
    clager "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,640
    Point:
    113
    Lørdag kommer snart - og det er en af de ture, som giver mig lov til alt det andet rejseri jeg gør. Så det er dejligt at jeg kan gøre hende glad.

    Vi skal forøvrigt bo på Conrad Hong Kong - så det skal nok bliv godt :)
     
    Kristian, Ulrik og clager "Synes godt om dette"
  18. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Dagens flybooking for mig selv er gjort. Flyver i næste uge fra Bangkok til Addis Abeba og efter 17 timer i Afrika videre til Rom. Efter 2½ døgn i Rom, går turen tilbage til Addis Abeba og endnu 17 timer der, før turen går til BKK.
    Det var enten det, eller et almindeligt visarun til Saigon.
    Det skulle kaste lige under 14000 miles af sig til OZ, og endte med at koste mig $267. Flyselskabet sørger for visum til Ethiopien og day room.
     
    tbh og Ulrik "Synes godt om" dette.
  19. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Lyder virkeligt interessant og en fantastisk pris ud af BKK. Er det med en 787er på alle fire ben.
    Giver de dig stadig kun 30 days ophold i Thailand - kan du ikke forlænge hos Immigration?
     
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 - er det ikke den flyver der går videre til Stockholm fra Rom?
     

Del denne side