God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Det er primært de ældre japanere der kommer, og de siger: "我々は常に真珠湾見たいと思っていた - 私たちはここにいた私たちが上陸していない最後の時間を"

    God weekend :D:D:D

    /DSGM
     
    MaleneChristensen, Peter F., Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Håber ikke du skal til USA i den nærmeste fremtid, nu er du nok blacklistet for at være politisk ukorrekt :oops: :cool:

    :p
     
    MaleneChristensen, Henry og Schwert "Synes godt om dette"
  3. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Nu er jeg almindeligvis ikke kendt for at være "særligt politisk korrekt" og det har ikke hindret mig hidtil, så mon ikke det går :) :) (min næste planlagte tur til US er dog først til oktober)
     
    MaleneChristensen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God onsdag siger kalenderen det er blevet! Må indrømme at konceptet ugedage forsvandt lidt på denne tur.
    Jeg ankom en halv time forsinket til Busan I går og så med bus gate... Var færdig ca. 21.30 med at aflevere pakker og så hæve penge, spørge i information der ringede efter shuttle bus, og så var jeg der kl 22 på hvad der nok har været er klassisk love motel i Korea der har lugtet penge i at tilpasse sig internationale passagerer. Det var egentligt en god oplevelse. Sådanne moteller kan godt have lidt spøjs stemning, med reception der er lavet så man ikke kan se hinanden osv, men her var åbent og en reception man kunne sidde i. Værelset også stort, med 2 personers badekar, bruser ved siden af, 2 stationære computere, og nærmest alt hvad hjertet begærer.
    Jeg fik er meget tiltrængt bad (dog ikke så tiltrængt som det havde været for mine 2 polske sidekammerater på det sidste fly), og havde håbet på at finde min yndlings koreanske kæde restaurant, men desværre var den helt ovre på den anden side af byen.
    Tog metroen 2 (lige bag hotellet) stop til et rimeligt livligt område og havde 2 backup ting jeg gerne ville spise, men endte til sidst med at finde en restaurant der serverer mit yndlingsspise:
    IMG_20170509_224442.jpg
    Købte en portion af hver slags, har kun prøvet det 'normale' før, men nu også spicy of hvidløg. Mums. Tjeneren sagde egentligt at mange skulle bestille minimum 2 portioner af det man bestilte, men ejeren sagde at det var OK. Total pris inkl. 0,6L Cass var DKK108. Massere af refills af side dishes. osten rundt om grillen som smeltede er vist en nyere variation.. de kan godt lide (kedelig) ost til alt herovre, men det fungerer bedre til andre ting end dette. Og det er æg på siden mod kameraet.

    Metroen var lukket da jeg skulle hjem, men taxa kostede 45kr så det var OK. Fik sat 3 alarmer, skulle med shuttle 6:20, og brugte selvfølgelig halvdelen af natten vågen, men jeg sov rigtig godt da alarmen endeligt ringede.

    Nu i OZ international lounge i PUS. Den minder mig om den domestic i Gimpo (noget virkelig kort), dog med toilet i loungen og så en flaske Jack D og en vin.
    De har nogle boller og smør, men ikke nogle knive.. jeg brugte bagenden af en rørepind..
     
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    IMG_0694.JPG God onsdag! Dagens kontorudsigt byder på Ud og Se med DOT i forbindelse med aftenens arrangement
     
    MaleneChristensen, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  6. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Executive lounge paa 12 etage paa clarion hotel i cph ap.
    det blev ikke IF room 1120, men room 1216
    og adgang til loungen ved siden af vaerelset med udsigt over min lufthavn. Ha,ha god start paa en golf tur ....... WP_20170510_16_35_43_Rich.jpg
     
    Senest redigeret: 10/5/17
    Schwert, MaleneChristensen, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    hold da op, Wegner Kinastole for en formue... - "min lufthavn", super kommentar! Lidt kedelig lounge synes jeg...
     
    PENSIONISTEN, MaleneChristensen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God onsdag morgen,

    Norge har national fridag i dag, meeeen vi holder aldrig fri så masser af artikler og arbejde for dagen. Partner og NO bloggerturen skal planlægges færdig med afgang fredag morgen. Der er besøg med Norwegian fredag og så er der købt billetter til en tur til Nice og det er med en B787som DY har i rute der i øjeblikket.

    Ellers er dagen godt i gang - undre mig over hvor solen bliver af. Den er ligesom forsvundet lidt igen siden weekenden.

    Har I set solen?
     
    Henry, clager, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Kunne nu godt bruge en god EF snart.. lang tid siden det har været en.. rent statistisk burde der komme en snart :) - i wish.. tænker tilbage på AC sidste år og BA for 2 år siden.. nåede jo ikke LH fra SOF og QR fra AMS/BRU eller ET fra Oslo.. dumme arbejde, at man ikke har tid til de ting! :)

    Onsdags drømme på en regnvåd morgen :)

    I dag står dagen på arbejde og hente ny bil i eftermiddag! Så en spændende dag! Bil købt uden nogen form for bonus, men med rabat! Så det var min bonus..
     
    Henry, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Denne uge står på noget så sjældent, som arbejde hjemme i DK :)

    Solen kæmper for at bryde igennem her på basen hos Veltec i Ringsted.
     

    Attached Files:

    Henry, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så er der pushback på SK953 til MIA. Tror det er første gang jeg flyver SAS nye kabine. Egentligt utroligt.. Filmudvalget er noget skrabet men der er Office Space så nu er vi igang!
     
    asf, Baadsgaard, isolCBflyer og 6 andre "Synes godt om" dette.
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    kan se den står skævt :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Det er nok nærmere fotografen o_O
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  14. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja - den er lige her i Holte :cool::
    2017-05-17 10.37.54.jpg
    Disclaimer: Vanskeligt billede i modlys.

    God onsdag derude!
     
    isolCBflyer, Henry, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Glæder mig til at hører om "impulskøbet" :)
     
    Henry, Kristian og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  16. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Er det Paradise Island turen, der er startet ?
    (Jeg har for længe siden foreslået SAS´s rute ansvarlige at lægge Nassau ind på deres hjemmeside med CPH-NAS. Der er connections både på udturen og hjemturen uden overnatning i MIA).
     
    SophieHendriksen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Onsdag morgen er "lige over grænsen", det er her Fleggaard releaser en ny episode af deres samarbejde med Casper Christensen, så vil i have lidt klovn og lidt humor fra morgenen, så er det her det sker: https://www.fleggaard.dk/info/Casper-Christensen-lige-over-grænsen_8809l1.aspx

    kan kun sige det er god underholdning!

    Nå, men det blev bilen, se da lige vejret... - så ingen "tour de IF" i dag med @tbh
     
    Henry, MaleneChristensen, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    God onsdag fra det norske. meldt sol og 20 grader her i dag, så ikke noget at klage over der. Hjemmekontor mens jeg passer på min syge datter er derimod ikke helt toppen. Eller er nedtællingen begyndt til turen i morgen går til Nice og videre til Monaco for årets F1 tur.
    God dag til alle :)
     
    Henry, Ulrik, MaleneChristensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg tænkte det nok da jeg så ud i morges! Lidt støvregn gør det næsten bare mere behageligt meget den modvind.. :cool:
     
    Henry, MaleneChristensen, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Den FEDE kontorudsigt. Er på det nye Hilton i Schiphol og det har bare en lækker avation udsigt :)
    IMG_0842.JPG

    Hvordan ser jeres ud og er der nogen der skal rejse i den kommende miniferie?
     
    Henry, Jeblin, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side