Haha - muffins med æbler og gulerødder så man kan bilde sig ind de er sunde. Så behøver man ikke fortælle hvor meget sukker der er i.... PS. Dem der tror på både velsmagende og sunde kager... ja de burde ha' tæsk med en våd søndagsberlinger.
God onsdag - sikken en uge... Fuld drøn på spændende tiltag og telefonmøder med kommende samarbejdspartnere. Meget mere om det senere Ellers var jeg i formiddag ude og kloge mig på det rigtige arbejde omkring Mobility for en forsamling og gør det samme i Aarhus i morgen. Det er superspændende og giver så meget netværk retur, jeg kan bruge videre Så i morgen hedder kontorudsigten Aarhus - Smilets By (og næsten hjemme)
Ahh jeg har først set det nu - jeg kan ikke nå det i dag (længere). Rain check når @Ulrik er i DK igen?
Altså, jeg bliver næsten helt bekymret for @jakobv84 nu. Hvordan finder man på at google sådan noget til at starte med
WTF?!!? På vej mod Jylland og lige før Slagelse..... Godt jeg ikke fik skiftet til sommersutter endnu ;-)
Snøft at jeg ikke kunne komme :- jeg syntes det ville være superhygsom (også selvom jeg ikke er fra forstaden....)
Jeg er ikke helt sikker på at sådan en som dig, der både er jyde og bor på Vestegnen må være med i vores klub hvad vil naboerne ikke tænke?!!
Forventer da klart, at det jyske sponserbarn bliver hidkaldt, når der er hjemmebag hos forstadsfruen ;-)
Måske hvis du taler rigtig meget jysk ligesom @Baadsgaard , så kan vi påstå det er et velgørenhedsarrangement for vores jyske sponsorbørn