God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    "jeg faldt i søvn", tror faktisk det sker tit når du flyver, kan jeg huske du ikke har gjort det? :)

tbh, Nicki Lolk Sørensen, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    God onsdag aften herfra.. Har for en gang skyld holdt mig en velfortjent fridag i dag.. Dagen har stået på frokost med mor (mens ham den gamle arbejder.. Hun skal jo luftes engang i mellem :D:D) ..
    Derefter en lille cykeltur på små 30 km inden der blev indtaget hjemmelavet mexicansk mad med en ven.. Vi fik testet de forskellige salsa's jeg købte i Mexico! Damn, det var godt :cool::)

Henry, PENSIONISTEN, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    God onsdag, dagen startede med et kald, som blev et mere, som blev et mere, så da det sidste med Asien sluttede 11:45, gad jeg ikke tage på arbejdet og spise frokost.. så det blev den her til frokost:

2017-04-05 12.33.45.jpg

De laver udmærket mad den lille frokostforretning lige rundt om hjørnet, gemmer lige en snas til lidt senere i eftermiddag...

Ellers planlægning af lidt rejser i slut april... Hvad er jeres udsigt i dag? Kan da bidrage med et mere fra dagen, nemlig oliering af Altanen, så den kan være skarp til foråret og sommeren..

2017-04-05 10.49.16.jpg

4. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,138
    8,219
    Point:
    113
    God onsdag aften fra FRA på vej ombord på CA936. Godt mæt efter en tur i AC Maple Leaf lounge... Butter chicken, sandwich og kage i store mængder. Senator loungen kunne slet ikke hamle op.
    Flyturen bliver vist lidt hård...
    IMG_20170405_192421.jpg
    Ikke engang nogen vindues Sædder på trods af 18 booking klasser der siger 9!

5. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Det er egentlig lidt forkert at trykke "synes godt om", det ser ud til at blive en meeeeget lang tur :confused::confused: så jeg mener "har ondt af" i stedet for.

tbh, PENSIONISTEN, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Så er det blevet tid for sæsonens sidste skiløb. Det er nu 14 grader i skyggen og sol fra en skyfri himmel. Afterskien er rykket ud på gaden men her er ikke mange mennesker selvom det nu er ved at være Påskeferie.

God påske til alle, jeg håber I gemmer på lidt godt vejr derhjemme til mig!
    IMG_3296.JPG
    #forstadsfruenpåtur
    #udenalkoholviskalkøreomlidt

Edit: nu med helt billede!

Senest redigeret: 12/4/17
    Henrik Olsen, clager, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. Nj4220

Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

Beskeder:
    1,636
    4,715
    Point:
    113
    Så flyver jeg hjem på påskeferie!
    Forlader høj solskin og en dejlig tur i loungen i Oslo.

Ikke overfyldt som i København, meget ren og hurtig afrydning, så der ikke flyder med glas og service overalt.

Ha en dejlig påske

Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,655
    26,817
    Point:
    113
    Sidste arbejdsdag før Påske. Om snart dkal der handles i Bilka så vi lige har til et stykke med sild og snaps :)

Vores Påske er i DK - hvor er jeres henne?

Nogle holder Påske i IKEA som fx. @Schwert ;-)

Henry og clager "Synes godt om" dette.
  9. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    I går legede fruen og undertegnede turist i Movia området og købte en 24 timers billet. Vi var bl.a i Helsingør på Søfartsmuseet,mange steder i Kbh, primært alle de nye områder som Carlsbergbyen, Sydhavnen (Teglholmen, Sluseholmen) , Island Brygge, Arena kvarteret. Tog også havnebussen og fik frokost på Papirøen. Masser af kaffepauser.Sluttede af med sen middag på LeLe. På linje 14 havde de pyntet bussen op til påske.
    20170412_085609.jpg

MaleneChristensen, klausbm, SophieHendriksen og 8 andre "Synes godt om" dette.
  10. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,138
    8,219
    Point:
    113
    Det er meget sjovt at lege turist i København! Mit påhæng og jeg selv har haft en del turister på besøg, så vi har fået lov at være guides, men Carlsbergbyen f.eks. har vi ikke været igennem endnu, så det er meget fedt at læse nogle ekstra forslag til ting at se i hovedstadsområdet!

SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Ret beset var der ikke meget at se i Carlsbergbyen. Det er kun området ved stationen - Humletorvet som er færdig. Der er en god håndfuld butikker og caféer, en kontor bygning hvor bla Mikkeller bor men ikke mindst UCC hvor de siger at 10000 studerende har sin gang. Men det er spændende at se om projektet lykkedes og det bliver en bydel med liv og alt det der. Min svigerinde og to vennerpar har køb lejligheder derude.

Henry, tbh og clager "Synes godt om dette"
  12. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Man gør det helt sikkert for lidt! Forslag til turist i Kbh. og omegn modtages gerne. Vi har en amerikansk collegestuderende (fra DIS) tilknyttet som besøgsstuderende, og skal jo ha' hende lidt rundt og se på herlighederne. På mandag skal vi i Experimentariet.

Henrik Olsen, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  13. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    God morgen fra Abu Dhabi!

Rimelig enerverende, her er skruet godt op for varmen, 34 grader bliver det igen i dag. Udsigt fra Hilton her i Abu Dhabi til "Private Executive Airport"... pæn beskidt rude, sorry!

IMG_1420.JPG

Dagen går med tur til Sharjah og Jebel Ali, for derved at køre tilbage til Dubai, nyt Hilton hotel, denne gang Garden Inn. Skal jo have lidt overnatninger i hus! Hav en god kold dag derhjemme...

PENSIONISTEN, Schwert, MaleneChristensen og 8 andre "Synes godt om" dette.
  14. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    God onsdag aften herfra. :cool: Lang dag på arbejdet med sygemeldinger og problemer.. Man skulle næsten tro det var mandag..o_O Har brugt min aften på at pakke til at turen går 1,5 måned til den svenske hovedstad i morgen.. Synes godt nok det var svært at få plads til alt mit tøj og ikke mindst alle mine sko, meeeeen det gik! ;)

asf, tbh, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    God onsdag morgen......

Efter en "træls" mandag blev det tirsdag, og nu skinner solen igen på DSGM!!

garfield dance.jpg

Sådan en vidunderlig onsdag kan man slet ikke få nok af, der er aldrig noget der er så skidt at det ikke er godt for noget!

Nu må vi så bare håbe at humøret kan holde helt frem til d. 10. Maj, i mellemtiden vil jeg så planlægge en lille tur til "vestkysten" DAMN it's a fine day"!!!

Må solen skinne på jeres små fede vinterblege kroppe...... and may the force be with you.

/DSGM

16. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    IMG_1608.JPG
    IMG_1627.JPG
    Merhaba
    eller god onsdagsmorgen fra hotellet i Istanbul.
    Udsigt over Det gyldne horn og Bosporus og broen til Asien i baggrunden.
    16 grader, høj sol og masser af glade tyrkere nu de har fået en præsidentven for livet

MaleneChristensen, Henry, SophieHendriksen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Så kom dagen endeligt. Efter 3 uger og 2 dage uden rejser sker det - og så til Düsseldorf, hvor heldig kan man være. Seriøst, det er rart at være tilbage, lidt ligesom cirkushesten der er tilbage i manegen. Guldstuen med alle menneskerne, paneler der er slidte, dørhåndtagene ved toiletterne der er ved at falde af og ikke mindst laksen og måske en Mikkeller der selvfølgelig nydes på flyet og ikke med hjem. Det kan være at jeg oplever nye SAS enhancements - skønt at være tilbage.

Næste uge Holland og ugen efter Færøerne - aldrig mere 3 uger uden flyrejser.

Peter F., MaleneChristensen, Henry og 10 andre "Synes godt om" dette.
  18. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Færøerne?? Så må vi da håbe du når frem (hvis det er med SAS) deres piloter er åbenbart lidt mere "chicken agtige" med hensyn til at lande på øerne i forhold til Atlantic...

Udklip.PNG
    Kilde: Check-In

Udklip.PNG
    Kilde: Check-In

Senest redigeret: 26/4/17
    MaleneChristensen, Henry og jakobv84 "Synes godt om dette"
  19. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    :-(
    Det er med SAS (Save Aur Souls)

20. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Der er ellers hjemmebag hos Forstadsfruen i dag :D. Dog hagl i stedet for sol på terrassen :eek::eek:
    2017-04-26 12.14.12.jpg
    God onsdag derude!

clager, MaleneChristensen, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side