God onsdag morgen. Sønnen valgte at dagen skulle begynde klokken 05:00 i morgen. Så vi har fået en lang morgen. Han bliver sikkert noget stædig i eftermiddag og aften... Ellers står dagen på nogle gæster fra Handelsbanken, som jeg skal kloge mig lidt for og underholde om brugen af Robotic Process Automation. Det er det helt store nye og smarte i øjeblikket. Men også effektivt. Ellers en kort dag op jobbet og hjem at hente sønnen senere Med ønsket om en god onsdag til alle hvorend I er. (Glæder mig til at se jeres Torsdagskontorudsigt i morgen)
God onsdag solskins morgen fra Tilst!! Onsdagen skal bruges på to ting 1) Svinge pisken over teknisk afdeling, hvor vi nu er på T-6 til messen i London Excel, og hvor salgschefen STADIG ikke har skyggen af det vi skal præsentere i hånden 2) Besøge min læge for at forny min recept på blodtryk sænkende medicin efter min korrespondance med SAS "kundeservice" i går........ Der ud over skal der fortsat laves en masse lobby arbejde, så vi får fuld hus i næste uge (i fald der er noget at få fuld hus for!!!) Så - take care out there - and may the force be with you! /DSGM
Godmorgen fra Paris. Gab 6.30 afgang er tidligt. Pænt fyldt Air France A318 med dansk purser! Nok sidste gang jeg får brugt mit AZ statusmatch så mange tak til Alitalia for min skyteam elite status de sidste par år. Har fået brugt den en del men kun korte ture så ikke muligt at opretholde ved bare at flyve til AMS og CDG
Efter en fin tur med LH2446 fra MUC til CPH i går aftes er jeg igen på dansk jord efter et par dage i St. Anton. Det er lang tid siden, at jeg har fløjet med LH, men det var en fin oplevelse i skærende kontrast til turen derned med Transavia, hvor man konstant blev mindet om, at det var lavpris. Sneen er tung i alperne, så der blev ikke brug for ABS-rygsækken desværre. Til gengæld har jeg aldrig oplevet en mere fyldt Mooserwirt og vi fik et par gode frokoster i solen. Forårsski er heller ikke helt ringe De rutinerede vil genkende stykket fra Mooserwirt og ned - tro mig, turen var ikke bedre i mørke efter lidt for mange øl og Jägerbombs : Jeg vil bruge resten af onsdagen på at reparere lidt på mig selv God dag derude i solen!
Kunne ikke lade være med et grine af dette klip: http://travel.aol.co.uk/2017/03/13/this-is-how-powerful-a-toilet-is-on-boeing-737/ Bare at få den idé er altså fremragende God onsdag out there...
God onsdag fra Singapore, havde en super lang dag i går, mange ting der skal ordnes når man ikke lige er her så tit! Dagen i dag går videre "Nordpå" igen, morgenmøde med potentiel kunde, pakke, Changi Airport, Thai airways til Bangkok (Reservation står i SAS, men kan ikke få boardingkort fra SAS App), kundebesøg (har nogle gode ting med til dem og spændt på om det ikke er det de vil have? - for så lugter jeg en rigtig god ordre...), Hilton Bangkok, aftensmad, aftensøl og ZZZ Tror stort set, at det er dagens program sådan i en nøddeskal...
God onsdag. Sidder i F(***)-fingeren i CPH og venter på Ryanair. Skal til Thessaloniki på ruten, som åbner i dag. Men mon Ryanair fejrer den slags? IHG's Accelerate er i hus for denne gang, så nu må der gerne komme en ny.
Jeg må indrømme at jeg også har overvejet at tage til SKG på forlænget weekend, men at flyve FR er ikke lige mig. Desværre vist kun dem der flyver non-stop...
Ja OK men godt nok ikke ofte, men måske man kan kombinere så og få strukket en tur sammen... Hyatt hotellet dernede frister
Onsdag - masser af nyt at tænke og skrive om. Og så masser af det rigtige arbejde også. Samtale i Børnehaven senere på dagen. Så er nok træt i aften når sofaen kalder og lokker en til at slappe lidt af foran flimmeren. God onsdag til alle
Præcis! Har også kigget på det Hyatt-hotel i et stykke tid nu, men kan ikke få det til at passe timingsmæssigt.
Nu kan man jo så nappe onsdag til søndag. 3 overnatninger for 24k points og en returbillet til en 500 mand med FR...
Så blev det onsdag og nu fik jeg taget mig sammen til at kigge på en opgave, der har ligget og ventet et stykke tid. Jeg står for at skulle have et nyt pas. Det' lidt vemodigt, da passet har nogle "gode" stempler fra f.eks. Fransk Polynesien mm., som jeg ikke lige står for at kunne forny. Til gengæld er det jo ganske smart, at man kan bestille sådan noget online. Det var en fin oplevelse lige til jeg nåede betalingssiden. 791 DKK??!!!!! heraf 165 DKK for et foto og 25 kr. for fingeraftryk. Det første kan man naturligvis selv stille med, men det giver sg' ikke rigtigt mening at farte byen rundt for at spare en halvtresser, men 25 kr. for et obligatorisk fingeraftryk. Nå der blev jeg lige til DGSD Nå ja, jeg skal så møde op i Borgerservice i morgen og få taget billede og aflevere fingeraftryk, men det kan man bestille tid til. Fagre nye tider, ikke noget med at skulle hænge dernede i hele og halve timer.
Jeg faldt selvfølgelig i søvn, men jeg er ret sikker på, at der ikke blev fejret noget som helst. Flyet var dog fyldt, og der var en del grækere ombord. Billetten kostede 417 kr. t/r.