God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

1. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Vi foretrækker at blive kaldt millenials... men hvis du klikker edit på indlægget også kopierer alt indholdet og indsætter det i det nye indlæg så tror jeg det virker!

Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    KLM ravage i weekenden (fagforeninger) så der er ikke styr på noget som helt. De glemte også 6 styks priority-bags i går, som alle tilhørte os der kom fra LIS-AMS-CPH. De har heller ikke sat dem i world-trace el. gav besked til crew, selvom det var baggagen til over halvdelen af Business-passagerne i flyveren til CPH så var der ingen info at hente. Og da den første baggage på det propede fly først kom over 1 t efter vi landede i CPH, så ventede man 2 t til ingens nytte i baggageterminalen. KLM har også fået en knap så venlig "Complaint" fra mig i dag!!

CHA211 og Ulrik "Synes godt om" dette.
  3. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,549
    13,102
    Point:
    113
    Syntes også jeg hørte dette på et tur fra Moskva til Stockholm - men glemte at spørge ind til det. Så mon ikke det er et nyt tiltag?

4. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,596
    6,838
    Point:
    113
    @Baadsgaard
    Jeg har også ofte benyttet park & fly, ned i P6 lower level, og de har altid været så søde at køre bilen ind på den anden side af gitterporten og dermed parkeret den til afhentning i P8 .... men ak, nu skal man aflevere den i P4 ... det er jo en dagsrejse at gå til/fra terminal 3 ... hvad synes du om dette ?

5. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Nå, jeg skal på en lang flyvning i dag. Den svenske kaptajn meddelte 10 hours and 25 hours.
    Håber de har lastet nok bobler så
    IMG_20160802_135245.jpg

Henrik Olsen, PENSIONISTEN, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. CHA211

CHA211 VIP medlem

Beskeder:
    234
    579
    Point:
    93
    Jeg har været med QR A350 fra Singapore til Doha for nogle måneder siden. Helt ok oplevelse...

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Det er første gang, jeg har prøvet park&fly og eneste anke, jeg rigtigt kan komme på er, at det var en lavstammet fyr, der havde flyttet bilen og som havde flyttet på sædet.....luksusproblem, I know - men hader når der bliver justeret på mit sæde, da det tager lang tid at finde lige det rigtige sted igen og jeg ikke har en bil med fancy stuff, der kan huske det selv ;)

Gåafstand til/fra P4 synes jeg er fint nok - det er ok med lidt blodomløb i benene inden en tur i flyveren. Tror ikke der er mange sekunder hentet ved at parkering i 6/8 kontra 4, da der tit er lidt kø for at komme derned og der skal ventes på elevator osv osv - men det er helt sikkert et temperaments spørgsmål :)

PENSIONISTEN og RasmusH "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Det var en kort tirsdag for mit vedkommende... landede ved 18 tiden i Singapore, immigration, hotel, aftensmad på en lille indisk restaurant og nu her klokken 22, må jeg vist hellere lige se, at få fikset nogle mail fra tirsdagen, der ikke var.. :)

PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Sådan blev tirsdag aften tilbragt... 1-0 til FCK, måske ikke nok, men vi får se.."tid til hævn" står der nede på tifoen...

2016-08-16 20.35.43.jpg

asf, alexanderln, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Efter en voldsom søndag aften og nat (mandag var polsk helligdag, så det var defacto som en lørdag) i KRK med min kollega Wojciech, har vi nu trukket os tilbage til et hus langt ude på landet, med god rødvin og et bredt sortiment af polsk øl. Desværre kan jeg ikke tage billeder, da jeg på natteturen i søndags mistede min telefon.
    I morgen går turen med DY fra KRK til ARN, og derfra med to venner fra ARN til ADD, og efter 18t i ADD "hjem" til BKK.

Beaglen, clager, THammer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Øhhh, @jefi99 har vi ikke hørt om dine telefon genvordigheder eller tab af samme før? Mener det var i Hong Kong eller Bangkok den var forlagt sidst.. Men som producent af SIM klager vi bestemt ikke over dine dispositioner :cool::D

Beaglen, clager og *flyer "Synes godt om dette"
  12. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Jeg mistede min højtelskede HTC One i marts, på en flyvning fra SGN til BKK.
    Købte derefter en ASUS Zenfone 2 (fremragende telefon til prisen). Jeg køber samme model igen, når jeg kommer til BKK.

Beaglen, Henry, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    God Tirsdag Morgen :)

Endnu en uge er startet og denne uge byder ikke på nogen rejseaktivitet. Sådan bliver det også de næste 2-3 ugers tid.

Næste rejse på programmet er årets Star Mega DO med Aegean (https://megado.com/schedule/), som jeg håber på giver nogle spændende oplevelser. Om ikke andet kommet jeg til at oplevel Athen og Aegean, som er helt nyt for mig. Jeg har en lørdag i Athen (bor på Hilton) og der skal jeg da lige ud og kigge lidt på hvad byen byder på.

Ellers er dagen en tur på Paustian med en leverandør, som gerne vil holde inivitere til et møde der - det siger jeg pænt "ja tak" til.

I morgen kommer årets DHL stafet - eller stafet bliver det nok ikke lige i mit tilfælde, da jeg slet og slet slet ikke er i nogen form overhovedet. Så det ender nok med at være en gang interval-kap-gang-løb-lidt-tur :)

Beaglen, PENSIONISTEN, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen - du skal da bare se Jason Bourne den sidste nye film, så er du fuld opdateret på, hvad der sker i Athen..

Her sker ikke så meget, generelt lidt sløvsind hos kunderne, men det må vi jo så vække til live :):cool:

Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,653
    Point:
    113
    Her er det en tirsdag på kontoret, hvor der prøves at skabe lidt overblik over hvordan resten af ugen og starten af næste uge overleves.
    Pga ferie og sygdom blev det til cirka 85-90 timer sidste uge, men denne uge er væsentlig bedre. Forhåbentlig er 2 kollegaer tilbage fra ferie i aften og om alt vil, så er deres papirer klar i morgen, så de kan begynde at arbejde igen. Der er 3 jobs der starter torsdag morgen, 3 forskellige steder...så det ville være rart med lidt forstærkning!

Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,549
    13,102
    Point:
    113
    Ferie - så jeg sidder på en bar i Olhao (tæt ved Faro i Portugal). Der kom nogle spørgsmål desværre nogle spørgsmål fra EU, som skulle besvares inden 31. august. Så lidt arbejde i ferien, da jeg gerne ville have en godkendelse af det forslåede projekt i Moldova ;););)

Heldigvis kunne jeg svare på spørgsmålene - så jeg håber vi vinder udbuddet :):):). I givet fald, er jeg sikret 2½ års arbejde i Chisinau.

asf, Beaglen, isolCBflyer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Måtte liiiige tage et kort til hjælp for at være helt sikker. Så er der andre der er en smule i tvivl kan de snige sig til at kigge her ;-)

image.jpeg

@jefi99 - Er Moldova krydset af på din liste?

Henry, Kristian, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Håber @Henry lykkes med projektet. Har besøgt landet i embeds medfør. Dejlig land, ludfattigt men EU har allerede sendt store summer til Moldova blandt andet til havnen i Giurgiulesti og mere er sikkert på vej.
    Hovedstaden Chisinau er stadig meget præget af sovjettiden og med en russisk udbryder republik i den nordlige del af landet (Transdnjestr) mod Ukraine.
    Det er landet med flere hestevogne end traktorer.

Senest redigeret: 31/8/16
    Henry, jefi99, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    Ja, selvfølgelig. Har også været i Transnistrien, der ligger mere østligt end nordligt @clager
    Jeg tog toget fra Bukarest til Chisinau, derfra taxa til Tiraspol, havde godt et døgn der, og så sluttede vi turen med nogle dage i Odessa.
    Jeg skal poste nogle billeder ved lejlighed.

Henry "Synes godt om" dette.
  20. jefi99

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    De havde desværre kun Zenfone 2 i guldfarve, og da jeg ikke kommer fra Vestegnen, Amager, Randers eller Esbjerg, valgte jeg den noget dyrere, men helt nye Zenfone 3 i stedet.

Kristian, THammer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side