God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Sigh, jetlag... nå, men dik da shoppet lidt SAS Longhaul samt Europa, lad os se om nogle af dem bliver afbestilt, øv der ikke var så mange eller i andre har hamstret en masse billetter i løbet af dagen..

    Nå, men op om 2 timer og afsted på arbejde, møder hele dagen (2017 budget er afleveret, så ro på der..), derefter prøve, at spille squash igen med en kammerat, så man kan få rørt sig lidt.. puha, en time med fuld hammer.. bliver spændende...
     
    PENSIONISTEN, Henry, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Så er der afgang til 4 spændende dage i Frankrig. Undervisning og opsætning af 2 test installationer. Næste runde i denne globale test bliver i Minneapolis primo oktober.... Føler mig helt overstadig, og slet ikke som en "sur gammel mand" o_Oo_Oo_O

    /Schwert
    (Guldstuen om ca. 50 min til 08:00)
     
    PENSIONISTEN, Henry, Henrik Olsen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  3. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Godmorgen fra en dejligt fredelig (ie. tom) CPH Apartment, får lidt morgenmad og et kig på OY-KBO (SAS' A319 i retromaling) inden en endagstur til Prag—har flyttet kontoret ned for dagen for at få lidt point på topbonus-kontoen og det blev pludselig til en meget lukrativ tur da den blev "udtrukket" i Miles Millionaire-promotion'en, dog "kun" til 50.000 point men så skal turen også give lidt over 60k point i alt!

    Dagens første flyvning hedder AB8031 og så et hurtigt skift i TXL til en Dash 8.
     
    PENSIONISTEN, Henry, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God morgen fra den jyske motorvej

    image.jpeg

    Godt vejr og ikke megen trafik omkring Horsens :)

    Har forsat optur over mine bonusbilletter i går til Washington for kun 18000 stykket :)
     
    PENSIONISTEN, Schwert, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja det er godt at de indvier nye jyske motorveje (den ved Silkeborg på søndag), når alle indfaldsveje ved København og motorringen holdt stille hertil morgen. Latterligt at vi bruger pengene på motorveje i Jylland for at 10 mennesker kan spare 5min. Beklager @Schwert men der kommer Københavneren sgu op i mig.
     
    PENSIONISTEN, clager, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fuldstændig enig, den jyske mafia er i den grad medvirkende til, at vi i København og omegnen af København har katastrofale forhold...
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Men noget skal de der politikere jo gøre for at deres hjemstavn husker dem, så motorveje i Jylland er da det mindste. Det bliver de sikkert også selv glade for, når de flytter hjem.
    Og så hænger det jo sammen med at når der skal spares på offentlig transport i hovedstadsområdet, så er der jo heller ikke råd til at opgradere vejnettet.
     
    PENSIONISTEN, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Gid tirsdag eftermiddag fra SilverKris Lougen T3. Fik adgang via mit *S Gold kort og en business billet med OZ.
    Jeg fik ellers en lounge invitation til SATS Premier Loungen, men besluttede at tiden var bedre tilbragt i SilverKris Loungen.

    Landede med UL ved 14.00 tiden og eftermiddagen blev brugt ved poolen i T1 og nu tilbage i T3, inden turen går videre i aften med OZ.

    Jeg skal undlade at kommenterer på de fantastiske indlæg vedr motorvej længere oppe i tråden. Heldigvis handler dette forum ikke om politik.
    Derimod vil jeg ønske alle en god tirsdag...første dag i min lille sommerferie, inden jeg er tilbage i sandkassen den 18 september.
     
    *flyer, PENSIONISTEN, Schwert og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    SÅ fortjemer de herre @jakobv84 og @Kristian sat'me at sidde fast på E45 dag efter dag efter dag, OG herefter få tæsk med en våd avis..... FORZA HOBRO!!!

    I jylland har vi kun een unødvendig motorvej, E39 fra Aalborg til Hirtshals, DEN er en politisk studehandel.....


    /Den USÆDVANLIGT SURE gamle mand
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja for den da! Sørme vigtigt de 5.000 billister der hver dag kører fra Funder til Låsby og tilbage igen kan spare 12min hver vej. Til sammenligning kører der 40.000 billister hver vej på stykket af E45 fra Hørsholm til Gl. Holte der netop er blevet udvidet med et ekstra spor... :confused::confused::confused:
    Men at få den nyhed serveret på en morgen hvor det tager 1 time at komme fra Nærum til Kastrup (dvs. 35km/t i gennemsnit) det fik sgu galden lidt frem!:mad::mad::mad:

    Transport politik synes jeg da nok vi vender med jævne mellemrum og er "fair game" -- andre politiske emner holder vi os langt fra! :cool:
     
    Senest redigeret: 6/9/16
    PENSIONISTEN, isolCBflyer og clager "Synes godt om dette"
  11. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    @jakobv84 - du kandiderer til at overtage den ene halvdel af mit profil billede min ven........ ;)
     
    jakobv84 og Henry "Synes godt om" dette.
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jaja da... i det mindste bor jeg ikke på et Mercure Hotel :p
     
    Kristian, *flyer og Henry "Synes godt om dette"
  13. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    :mad::mad::mad::mad::confused::confused::confused::confused:
    (ÆÆÆÆÆLSKER kryptiske hentydninger - giver nok ikke meget mening her ;);):D:D)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Så blev det tirsdag og dagen før dagen for STAR Mega DO. Jeg tager til Zürich i aften ved 18 tiden, så om nogen er i lufthavnen så er jeg klar til at mødes. Nok omkring 1630-1700 tiden vil jeg være der (og skal nok lave en lounge post også....)

    Ellers er dagen startet med hygge med MiniO, da jeg er væk stort set til onsdag i næste uge. Er lige hjemme at vende lørdag aften og afsted igen søndag eftermiddag til Frankfurt til IDC CIO Summit, hvor jeg er så heldig at blive inviteret med for at kunne kloge mig på DevOps og Mobility :)

    Alt godt til jer denne tirsdag og nyd det gode vejr :)
     
    tbh, Kristian, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    God tirsdag fra Bukarest, hvor jeg nyder et par bonusnætter på Intercontinental. Selve turen foregik med Ryanair og Wizzair, så det bliver ikke billigere. Ellers byder ugen på arbejde fredag og lørdag, inden en længere tur søndag.

    Foreløbig overrasker Rumænien positivt. Jeg havde jo en del fordomme i forhold til, at landet er fattigt og at der kommer en del kriminelle rumænere til Danmark. Men det ligner en metropol som så mange andre - og jeg føler mig rimelig tryg. Der er en masse vanvittigt flotte bygninger, og en masse faldefærdige bygninger.
     
    Henrik Olsen, clager, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Har boet i Bukarest i 2½ år (2005 - 2007 + 2009) - og været der nogle gange derefter. Centrum af byen er rigtig fin. Og dér ser du ikke fattigdommen. Desuden har landet fået rigtig mange penge fra EUs strukturfonde. Vejen fra lufthavnen til centrum er én af investeringerne.

    Du skal besøge restaurations / cafe-kvarteret i den gamle bydel. Du skal blot over på den modsatte side af rundkørslen ved Piata Universitate, hvor hotellet ligger.
     
    Ulrik, Kristian, Nicki Lolk Sørensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    God Tirsdag!

    Fra guldstuen "en route" til Palanga for at undervise en ny kundes hold af håbefulde PCO teknikkere........
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    i Dubai, En Route til Ajman, Dubai igen (tæt på Abu Dhabi) og så tilbage til Sharjah for aftenen...
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God Tirsdag fra Frankfurt.

    IMG_1729.JPG

    Sidder i SAS boksen på vej hjem efter et par gode konference dage. Hjemme venter familien og et par lange dage på kontoret resten af ugen.
     
    Baadsgaard, PENSIONISTEN, alexanderln og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God tirsdag morgen fra Københavns Lufthavn :)

    IMG_1831.JPG

    Har en tidlig afgang til London i dag. Lufthavnen er selv ved at vågne. Dog spiller Joe and the Juice allerede irriterende højt.....

    Skal med BA og Jettime - ikke helt den oplevelse sædvandlige BA oplevelse :)
     
    Daniel K, clager, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side