Så er det tirsdag. Kold, mørk og skyer der truer med regn.... Jeg skal til møde i det jyske og er derfor mest på motorvejen i dag... Skal kun have et to-timers møde så det er ikke meget for de 6 timers tid turen frem og tilbage tager. Så det bliver ikke den mest produktive dag - håber blot kundemødet bliver godt God tirsdag derude hvor end I er
God tirsdag fra Krakow. Vejret kan man ikke lave om på det så det bliver en dag med paraply og så er det godt der er fornuftige priser på vådt og tørt indendørs
Men samtidig den største franchise success i CPH i nyere tid sammen med Lagkagehuset og mon ikke Meyer bliver den næste der kommer til CPH
Jeg har købt deres Smoothie/juice en gang i Magasin og synes virkelig ikke det er noget specielt, men der sidder altid masser af mennesker og der er høj musik, ikke til, at holde ud... 2 J&J i Magasin alene, det er skørt...
jeg tog nogle æbler af ældre dato og lidt ingefær og kværnede sammen i juiceren i morges. Smagte helt ok selvom jeg ikke havde musik i køkkenet, og heller ikke havde kasket og tanktop på
God tirsdag morgen!¨ De næste par uger (3 dage i denne ) kommer til at foregå på "landjorden" hvor der skal følges op på alt fra Herodes til Pilatus. Desuden er det tid til at tage nogle dage i "Limfjordshytten" og pleje et forsømt parforhold /Schwert
Kom hjem fra Paris i går aftes, alt klappede. Løb en tur her til morgen, sidder nu og lader op med en flat white. Hurtigt på kontoret og derefter ud til mit for tiden andet hjem - Kastrup flygplats. Hoppe på en CRJ 900 til Düsseldorf hvor jeg skal møde et par Australske kunder - det skal nok blive sjovt. Må håbe at flyet er over 3 timer forsinket, de 250 € for hurtigt ben at gå på i aften. I morgen en hel dag med plant audit
Der har vi da vist osse boet. På øverste etage har de en fin bar med god udsigt - og det dyreste glas hvidvin vi nogensinde har købt!