God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God tirsdag og er ved at gøre klar til at tage på kontoret.

    Blev mødt af denne flotte morgenhimmel:

    IMG_4587.JPG

    Svært ikke at være glad når dagen starter så flot :)

    God dag til alle :)
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, alexanderln og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Narita er en hyggelig og stille by, templet er klart et besøg værd, derudover er der en gågade med masser af forskellige boder blandt andet friturestegte insekter og tempel merchandise
    Radisson Narita syntes jeg var en flad fornemmelse, de havde en seafood aften der var meget skuffende.
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg kan se, jeg burde ha' stået tidligere op i dag!

    Min tirsdag er knap så glædelig, jeg er på vej til Mercedes i Hørsholm for at få dommen (prisen) på at bakke ind i en meget stor sten med ret meget fart :confused::confused:

    Men I kan få lidt at grine af i den forbindelse:

    Jeg ringer derop for at få en tid og taler med en værkfører:
    Værkfører: "Nå jamen kan du så huske nummerpladen?"
    Mig: "Arhh AV 72- et eller andet........"
    Værkfører: "Ej okay, jeg har jo egentlig også dit nummer her, vi finder ud af noget"
    Mig: "Ja okay, jeg har også været hos jer for et halvt års tid siden"
    Værkfører: "Ja, jeg kunne egentlig godt genkende dit telefonnummer, men det ville jeg ikke lige sige højt".

    Uahhaaa så er man altså for god en kunde på den kedelige måde :rolleyes::eek:
     
    PENSIONISTEN, Baadsgaard, Peter F. og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Herregud at han kunne huske dit nummer kan jo sagtens tolkes som et kompliment. Tag den positive hat på da :D

    Jeg fik i øvrigt julekort fra min mekaniker 5 år efter jeg havde solgt min Alfa Romeo, men det var nu nok pga dem i støvlelandet der havde bygget den snarere end mine køreevner...
     
    Henrik Olsen, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg tror mest, at jeg syntes det var ret morsomt. Det skal siges, jeg har et meget nemt nummer, så det er letgenkedeligt, men alligevel. Og det kan vist desværre heller ikke helt siges at være den slags gode komplimenter, da det var min mand som både var oppe og aflevere og hente bilen sidste gang :D:D
     
    Henry, Kristian og clager "Synes godt om dette"
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Hvis han ikke har flere opkald på et halvt år end at han kan huske dem efter et enkelt opkald, lyder det ikke godt for forretningens fremtid..

    Så trøst dig med, at du har gjort et så positivt indtryk, at han husker netop dig.:)

    ..eller har en nummerviser og kender det gamle tricks: Få kunden til at tro, at netop han/hun er noget helt særligt..:p
     
    Henry og jakobv84 "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God morgen... - i dag bliver en lang dag...

    Først børnene i skole, igennem byens myldretid, p-plads, så i lufthavnen og nå LX til ZRH og videre til NCE.. måttes skifte fra en ok tidlig afgang med LH til LX, viste sig, at være et godt byt, da jeg fik denne mail fra LH i går aftes..

    Udklip.PNG

    Så lander nu ved 13 tiden og kan være i Cannes lidt over 14 vil jeg mene (Preferred Avis, må kunne bringe lykke)... - derefter 2 dages konference/messe i det sydfranske, måske jeg skulle lave dagens kontorudsigt, hvis jeg får tid...

    Lagde ikke mærke til min LX billet, men da jeg checkede ind fik jeg den ene advarsel efter den anden med hensyn til bagaen, så spændt på om de vil håndhæve det med hensyn til str/vægt..

    Hav en fin dag i det kolde nord..
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Gerne, så vi kan dagdrømme lidt.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God tirsdag

    Ankom 15 mins før tid fra BHX i går, så nåede lige at få lidt natmad i Guldstuen inden den lukkede kort tid efter. Fra kl. 22 er loungen utrolig rar at være i stort set uden nogen mennesker :)

    Lidt besynderlig tur fra BHX. Grundet monopol på ruten ligger priserne på næsten 4.000 kr for en enkeltbillet i ugerne op til afgang (i enten klasse E el. M). Pudsigt nok var load under 50% på denne aftensflyvning.. men gætter på at de fleste passagerer har mere end betalt for den gratis kaffe ombord ;)

    Ellers går jeg en stille og rolig uge i møde. Måske skal der købes ski i morgen, og ellers må man nyde vejret i dag inden regnen kommer i morgen.
     
    clager, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  10. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    jeg ved godt at det ikke er fly relateret men afleveret min 2 årig dreng i vuggestuen i morges ca kl 9. Havde lidt travlt. Kunne lige akkurat nå på arbejde hvis det blev til en hurtig farvel. Det blev det til også. Af med overtøj, sko, på med sutsko. Gik med ham til døren. Åbnede døren til stuen. Han løb ind. Vinkede farvel. Jeg var glad, han var glad. Alt var godt. Jeg når at ta et par skridt hvor jeg så kan høre knægten råbe fuld er glæde og begejstring: Baba jeg laver L...:eek::rolleyes::rolleyes::rolleyes: - Selvom jeg var vilt glad for hans vegne var jeg dog lidt irriteret :mad::mad: på at jeg blev nød til at vende om, vente til han blev færdig og så skifte ham. 15 min forsinket på arbejde. Sådan startede min tirsdag :cool:
     
    Kristian, asf, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg skiftede også min 2 årige i vuggestuen i morges, men nu møder jeg jo først til direktørtid så ingen problemer herfra :)
     
    Kristian, Ali Taran og Henry "Synes godt om dette"
  12. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Skal hente begge børn idag, så med den altid "pålidelige" Kystbane lægger jeg en buffer på 40 min tidligere ind for ikke igen at stå ved lukket institution og sure pædagoger...
    Hvis man i den kolde vintertid har brug for et hurtigt grin, kan jeg anbefale http://wewantplates.com , fantastisk at se de værste hipster kreationer :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Min tirsdag blev spontant planlagt i går klokken 20:00. Hoppede på Nordic Seaplanes tilbud kr 212 t/r Kbh- Århus. Virkelig flot flyvervejr, god belægning på turen til Aarhus, men retur var vi kun 7 stykker. Torsdag og Fredag til Düsseldorf.

    Dagens kontorudsigt:

    20161206_100628.jpg

    Konkurrenten på vandet, kommer aldrig helt i luften
    20161206_105112.jpg
    20161206_110705.jpg 20161206_130344.jpg
    Landing i København
    20161206_140657.jpg
     
    Senest redigeret: 6/12/16
    Henrik Olsen, clager, Henry og 10 andre "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg fik min medlemspakke som Intercontinental Ambassador med posten i dag. Et par billeder

    upload_2016-12-13_18-31-8.png

    upload_2016-12-13_18-29-42.png
     
    Kristian, Henrik Olsen, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Skulle der ikke have stået "Royal Ambassador" i stedet for Platin ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg rejser ikke nok til at blive Royal Ambassador -- heldigvis! Er platinum hos IHG så tror det er derfor jeg er Platin Ambassador nu. Overvejer at bo på Intercontinental Wien i morgen bare for at prøve status'en af...

    Kortet er for øvrigt af noget metal af en art.
     
    Kristian, Henrik Olsen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det er bare en dejlig tur og lige at få den til 212,- for en retur er vist nærmest en foræring - tillykke med det og tak for billederne :)
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God tirsdag morgen fra Vestegnen

    Sidder og tænker lidt over årets hotelstrategi nu hvor alt er nulstillet. Må nok erkende at jeg kun kan kvalificere mig til HHonors Diamond igen og ikke andre programmer. Der er simpelthen for lidt rejsedage med arbejdet lige nu.

    Så konklusionen var at fokusere og så bookede jeg lige 5 ophold på Hilton hoteller i marts måned til min konferencetur til IBM InterConnect :)

    Så rejseåret og strategien er på plads på hotelsiden.

    God tirsdag til jer alle derude i verden :)
     
    Jeblin, asf, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God tirsdag morgen, hos jer teknisk set...

    Haft en lang dag og inorgen tirsdag starter vi ud med de første præsentationer kl 08, selvfølgelig af min gamle chef som er tysker.. så må nok hellere komme før!

    Han kommer, selvom jeg/vi har fået godt med caiparinaer... det et nogle luskede fyre, sådan lidt sukker, lime og slkohol kan man da ikke blive tipsy boost af..

    Anyway, vil ikke tage billeder imorgen, for der er lovet regnvejr...
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Lyder som noget man sover godt på. Jeg havde faktisk fødselsdag i går men arbejdede så meget (og stadigvæk) at det kom der ikke lige den store fejring ud af.
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side