God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Alt er sundt på tallerken og der er frisk frugt og juice.. så kom ikke her

Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Hvor ser det bare godt ud faktisk - noget mere charme end mange andre hoteller... Er vild med den toastholder :)

Henry og clager "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    God tirsdag fra HQ....
    Har brugt morgen på at snakke med Københavns Lufthavn om Air India. Blev kontaktet kort tid efter jeg skrev ud at de kom ned en ny rute til DK baseret på dette Tweet

IMG_5931.PNG

Så de kunne ikke lige be- eller afkræfte denne rute. Så en sjov morgen og fedt at blive kontaktet - så der sker nok mere i den sag :)

Henry, Ekeren, tbh og 5 andre "Synes godt om" dette.
  4. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,890
    Point:
    113
    En tirsdag går på hæld, men en god een skal der alligevel ønskes fra Wellington,NZ.
    Har været til koncert med Nick Cave & Bad Seeds, faaaaaaaantastisk.
    Havde booket hjemmefra, og beroliget fruen med, at det der med at bestille pladser ud fra seatmaps osv - det kan jeg bare der pis der - trust me babe!! :cool:
    Havde fundet to fine pladser tæt på scenen og ved en nødudgang, hey det plejer at spille når Boeing og Airbus er involveret.
    Meeeeen sådan gik det ikke:
    IMG_3152.JPG
    Prøver at skjule et tæppe som så dækker det meste af udsynet med en lokal American IPA øl fra Tuatara micro bryggeriet.
    Det var noget lort, ikke øllen den var fantastisk, men mit valg af sæder var helt ad røven til! Fruen min var ikke imponeret, bag højttalertårn osv - altså sæderne lige ved siden af toilettet med roskildesyge ombord -
    Hvis vi skal blive i flyver jargonen! Æv!

Så får de super flinke, hvad hedder sådan nogle folk på en koncertsted med øresnegl og viser folk på plads, fat i de få pladser som ikke er besat længere tilbage i rækkerne, og vi fik en fantastisk oplevelse ud af det:
    IMG_3157.JPG
    Nå, det var jo blot ønsket om en god tirsdag jeg ville ønske jer - 9 min tilbage af den her. ;)

Grisefod, Henrik Olsen, Peter F. og 9 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Selv her i Worcester reklameres der for QR sale...

IMG_1892.JPG

Henrik Olsen, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Min tirsdag bød på en hjemmearbejdsdag (havde lidt privat der lige skulle passes), fik lavet en del koncentreret uden forstyrrelser. Frokostpausen foregik med en 12 k løbetur i Jægersborg Hegn og Dyrehaven. Ingen rejseaktiviteter før lørdag den 29 hvor jeg starter på min to ugers tur down under and deep down under (NZ). Glæder mig til at prøve SQ's A350'er.

Stemningsbillede fra Standmøllen (er det ikke det der altid står i lokalhistoriske bøger?)

1484664991735.jpg

Senest redigeret: 18/1/17
    Kenneth K, Henrik Olsen, jakobv84 og 5 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Tirsdag morgen er i denne uge kun marginalt bedre end mandag morgen. Fruen er heldigvis på toppen igen, så familien kører på normal kraft :)

Så turen går til DSV HQ for at lave vendor selections færdig på de to opgaver fra i går.

Ellers skal jeg have kigget noget nærmere på mit Tier Point run i USA i marts måned. Skulle gerne se om den tur ikke skulle kunne hente i alt 7-800 Tier Points eller noget deromkring på en tur fra New York og så til Las Vegas, hvor jeg skal deltage i konferencen.

God tirsdag til jer alle, hvorend I er :)

alexanderln, PENSIONISTEN, Henry og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    God tirsdag hvor jeg stadig er på kontoret..

Dog er det også blevet til noget rejserelateret da der blev bestilt billetter til et par dage i Bologna/Firenze imens min kæreste er på konference. Der får jeg også fornøjelsen af at prøve lidt SAS-metal opereret af Air Nostrum og så Cimber/CityJet på vej hjem. Loungen i Bologna regner jeg ikke med at SAS giver - så det må være et swip med Diners kortet ;)

Henry, asf, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    God tirsdag fra Sydney. Turen fra Perth til Sydney på økonomi var god. En A330 og jeg fik fire sæder for mig selv. Fik sovet og spist. Der blev serveret en god lammeragout, dessert og senere is. det er noget andet end i Europa. Billet var en Red Deal så rimelig meget for pengene. Dagens udsigt fra min morgen løbetur, 29 grader og 40 km inde i landet hvor jeg skal være senere taler de om 40 grader.
    20170131_074120_001.jpg

Senest redigeret: 30/1/17
    Calle77, SophieHendriksen, Jeblin og 11 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Det er altid en fin udsigt man kan få i Sydney :)

Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  11. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    God tirsdag morgen......

Stress stress stress - kun i dag og i morgen at få arbejdet gjort i, og i nattens løb er tikket en større ordre ind fra Australien, som SKAL koordineres i dag og i morgen... Jo Jo - luksusproblem, men sådan er det jo - vi kan lide at "bo luksus" "flyve luksus" "spise luksus" så hvorfor i h...... skulle vores problemer ikke også være "luksus" o_Oo_O

Ha' en dejlig tirsdag, en dag mere og så er det weekend!!! ;);) (Deja-vu!! - var den ikke oppe at vende i en anden tråd - eneste reelle arbejdsdag var onsdag, PASSENDE):cool::cool::cool:

/Schwert

SophieHendriksen, Jeblin, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    God morgen derhjemme fra Hua Hin; her skinner solen det er 30 grader, vi har et par gode suiter (hyatt diamond takker og bukker) og regency club'en er mere end godkendt. Også en solid vandrutsjebane som desværre er for voldsom til den 2 årige men ikke til hendes far :D

SophieHendriksen, Jeblin, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    Godmorgen herfra! :) 7 km løb blev nedlagt i morges efterfulgt af god morgenmad. Resten af dagen skal bruges på at planlægge turen til USA og Caribien. Takeoff søndag - nedtællingen ER startet ;)

SophieHendriksen, Henrik Olsen, klausbm og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Det var "grimt" at læse dette - På et tidspunkt hvor Danmark er ret kedeligt med vejret, så kan man da let blive misundelig på at du lige tager til Caribien :)

I morgen onsdag tager jeg på en lille speciel rundtur - men mere om det i morgen i blandt andet onsdagstråden :)

Henry, MaleneChristensen og Ulrik "Synes godt om dette"
  15. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Nu er det jo ved at være lang tid siden I har fået en ski-udsigt fra min hånd, men I skal ikke snydes længere :D:D:D

Vail Back Bowl i dag, her er ikke et øje som I kan se. Udover der mangler powder så bliver forholdene ikke meget bedre.
    IMG_2677.JPG
    Og man kan så hygge her efter endt skiløb:
    IMG_2688.JPG

clager, asf, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Lyder fedt, hvor skal I hen?

Henry og MaleneChristensen "Synes godt om" dette.
  17. MaleneChristensen

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    så glæd dig til billederne! Det bliver bestemt ikke kedeligt! ;)

18. MaleneChristensen

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    CPH - FRA - YYZ med Lufthansa (FRA - YYZ med B747-400 :D) og Air Canada fra YYZ til FLL. Derefter 2 overnatninger i Fort Lauderdale og så går turen ellers med skib til Bahamas, Den dominikanske republik, Jamaica, Cayman Island, Honduras, Mexico og tilbage til FL med et par overnatninger inden turen går hjem.. Bliver dejligt med sol og varme :cool:

PENSIONISTEN, Baadsgaard, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Ja så er det tirsdag i Wellington og jeg er en endagstur til Christchurch planlagt i går. Om præcis 24 timer skal jeg på den samme tur. Jeg har en vigtigt middagsaftale her i Wellington derfor dette tåbelige arrangement, men hva fanden, man er jo flynørd og elsker det.

Sidder i NZ regional lounge, som vel skulle matche SAS café lounge, men dog ti niveauer op. Eneste lighed er at det er en selvbetjent indgang. Her er batista kaffe, røræg, bacon, alt i Danish og croissanter, morgenmadsprodukter osv.

Dette er den lille af de to domestic lounges de har i Wellington og servicerer turboprop afdelingen. På turboprop fly er der ingen sikkerhedskontrol, men på jetfly er der og den anden lounge efter. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår logikken bag det med at jetfly er mere udsat end turboproppere, men jeg er sikker på at der nogle meget kloge mennesker der har styr på det. Ellers er det bare en falsk sikkerhedsfølelse der gives til de folk på der flyver på A320'ere ?
    20170206_213041.jpg

Kaffe bestilles på I Pad
    20170206_212825.jpg

...og laves af den søde batista bag maskinen
    20170206_213036.jpg 20170206_211945.jpg

Og dagens udsigt

20170206_211835.jpg

clager, Grisefod, tbh og 9 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Gode historier fra en destination vi ikke høre så tit fra :)

Del denne side