Dette er jo flyer forum og ikke et lummert forum. Som man siger hernede what happens in Wellington stays in Wellington, eller kommer det fra en spilleby i den amerikanske ørken.
God tirsdag fra Vestegnen, hvorn der er kommet lidt sne. Det er lidt som om vejret ikke rigtig kan tage sig ordentlig sammen og så kommer der bare lige et forkølet forsøg Ellers en dag på kontoret og så en Metallica koncert i aften om de er blevet raske de kære folk der fra bandet. God start på ugen med Super Bowl natten til mandag, Metallica tirsdag aften og så en tur til Stockholm onsdag aften og hjem torsdag aften. Så er den ugen næsten gået.
Godmorgen fra oslo. SK 1901 til billund, lidt forsinket desværre, møder hele dagen og så hjem med DY 999 i aften. Det var så den dag. God dag ønskes til alle
Ja - endnu en hård dags arbejde på kontoret. Arbejdstiden er normalt fra 9 til 5, men om tirsdagen har vi møde med landbrugsministeren. kl. 8.00. Så dukkede op i god tid - blot for at konstatere, at han er syg og mødet er skubbet til et senere tidspunkt. Nåja, så har der været engelsk kursus ministerens mødelokale. En række engelske ord var skrevet op på whiteboarded. Efterfulgt af udtalen. Listen startede med: Robbery Tief Break into Og så dagens sidste oplevelse: Skulle købe ind - og der ligger en fiskebutik på vejen hjem fra arbejde (når der er isslag, foretrækker jeg at handle dér). Specialet er kaviar - men butikken har også lidt andet. Blev anbefalet en dåse med et meget godt produkt. Den søde dame bag disken kunne ikke forklare, hvad dåsen indeholdt, men hun sagde, de var meget godt. Intet billede, så det er svært at gætte, hvad jeg købte. Da jeg kom hjem, fandt jeg ud af, at det var torske-lever
God tirsdag fra PUQ, hvor turen nu går hjem til santiago (og arbejde resten af ugen). Bliver rart at komme tilbage til 30 grader efter 10 dage i Patagoniens blæsevejr og kølige 10 grader.
Tirsdag og forsat mange på vinterferie. Det giver plads alle steder på øen. Færrer biler på vejene og på kontorets P plads Så en god uge er godt i gang med ro til at komme i bund når nu mange (chefer) er på ferie En sidenote: Fik opgraderet fra Go til Business på hjemturen også for min moder. Dette på en meget billig bonusbillet. Så god værdi men budskabet er at det kan lade sig gøre trods andre regler om at bonusbilletter ikke kan opgraderes (som jeg husker dem). Hvad er jeres erfaring med det?
Vi opgraderede CPH-ORD fra Go til Business for point på en af kampagnebilletterne fra SAS' 70 års fødselsdag (45.000 point for 2 voksne og 1 barn). Det virkede overhovedet ikke som om hende ved check-in var klar over, at man ikke "måtte". Det var i øvrigt en lidt småbøvlet sag med at tage point fra tre forskellige konti. Til gengæld forstår jeg ikke helt taktikken med at børn koster halv omgang point, når en award ticket købes, men de koster fuldt antal point, når man opgraderer. Eller havde de egentlig ikke styr på det? Jeg undrede mig over antal point (3x40.000), da vi kun havde brugt 40.000 for os alle tre fra Go til Plus sidste år, men situationen taget i betragtning ville jeg ikke lave for meget bøvl. Jeg var småsyg og ville VIRKELIG gerne have den opgradering SAS' nye website er så stenet, at jeg simpelthen ikke kunne finde skemaet med priser....
God tirsdag - lidt travlhed på gamle pensionistens hjemmekontor : Research efter en god rejse rute CPH-JAX (Jacksonville, Florida) i maj måned til den meget store golf turnering The Players Championship. Det lykkedes at finde en routing med rigtig gode lange transfer tider både ud og hjem, således at der bliver tid til et lille hvil i forskellige lounges : CPH LH833 FRA LH416 IAD UA express 6270 JAX JAX UA1270 ORD LH433 FRA LH830 CPH Overnatninger bookede jeg på Hyatt Regency i selve Jacksonville. Der arrangeres golfbusser ud til Sawgrass GC, en kørsel på ca. 25 km. Og pludselig var der også reserveret en billet til GVA start april, og pludselig også en billet til ZRH i marts. Nå, men aller- allerførst går turen til den store biludstilling i GVA også i marts.
God tirsdag fra Czechia! Udsigten de næste par dage (hvis det elendige Wi-Fi tillader) Update: det gør den ikke, så i må nøjes med at sige at der er høje bakker, høje træer og masser af sne. Hurtig ned ad bakken på kælken
God tirsdag fra Texas. Yndlingsmorgenmaden fra da jeg boede her indtages. Der er tale om en ristet muffin, med røræg, tomat, avocado og bacon med smeltet queso ost. Dertil et par velvoksne pandekager og is-the.