God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    532
    "Synes godt om" modtaget:
    1,849
    Point:
    93
    Jamen Kristian dog, du er godt nok ikke for heldig. Et godt gammelt husråd siger, at du skal spiser isterninger eller noget andet iskoldt for at slippe af med hosten. Det råd har hjulpet mig mange gange, så prøv det. Og ellers sender du bare mig til Asien i stedet for, men det kræver nok at jeg bliver ansat først ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    I går skulle egentlig have været 1. dag tilbage på jobbet efter ferien. Men måske var skiftet fra Californiens sol og sommer til det mildest talt noget svingende danske vejr alligevel for stor en ændring... :) I hvert fald bød dagen i går på en lettere forkølelse så jeg valgte at blive under dynen. Men i dag bankede hverdagen så på igen.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    3-Årsdag med kæresten i dag :)

    Hun er heldigvis også fodboldentusiast, så hun er gået med til at se Sommeren 92 efter restaurant i aften :)
     
    Flemming Poulsen, tbh, Beaglen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jojo. Men mit råd med 50% te, 45% cognac/rom/whisky og 5% honning er noget mere behageligt. Og har nogle dejlige bivirkiniger.
     
    Flemming Poulsen, Kristian, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    sidder i CPH og venter på mit fly til SVG, der har været godt pres på loungen her til eftermiddag. spottede en A330 i hangar da jeg landede fra ARN kl ca 16.20 og tænkte at det virkede sært at den holdt der på den tid af dagen - det var formegentligt SK909 der skulle have været afsted kl 12.25 der nu er forventet afgang kl 19.50 altså 7-8 timer forsinket, så mange passagerer derfra gjorde fyldte godt i loungen. Hvordan mon man indhenter så stor en forsinkelse?
     
    Beaglen og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  7. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Højst sandsynligt ved at bruge et reservefly på næste afgang, men så sandeligt en skodsituation med så stor forsinkelse!
     
    AMJ "Synes godt om" dette.
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Ja, det var sådan to flasker (dog 7-års) min makker fik stjålet fra sin indcheckede bagage, da han fløj EVN-WAW-CPH med LO.
    Men ja, håber det tager de værste problemer med hals og legeme ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  9. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    532
    "Synes godt om" modtaget:
    1,849
    Point:
    93
    Det er da godt nok stærke sager, du der har kastet dig ud i, men jeg håber det hjælper :):p
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det er jo Winston Churchills fødselsdagsgave fra USSR i mange år: https://en.wikipedia.org/wiki/Ararat_(brandy) - det var desværre lige den jeg havde og nu snøfter jeg godt, tror jeg nupper en mere..

    "An undocumented anecdote claims that during the Yalta Conference, Winston Churchill was so impressed with the Armenian brandy Dvin given to him by Joseph Stalin that he asked for several cases of it to be sent to him each year.[3][4][5] Reportedly 400 bottles of Dvin were shipped to Churchill annually"
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Ararat er Armeniens nationalsymbol, på trods af at det nu ligger få km inde i Tyrkiet. De to bjerge (Mount Ararat og Little Ararat) ses i passtemplerne, på mønterne og i våbenskjoldet - og på nationaldrikkens etiket!
    Her et billede af Ararat taget fra nattoget mellem Tbilisi og Yerevan, kort før ankomst til sidstnævnte (24.juni 2015):

    11334280_10153405747318104_3023785959508476309_o.jpg
     
    Nicki Lolk Sørensen, Ulrik, Flemming Poulsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Kristian, bertil storr og jefi99 "Synes godt om dette"
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  14. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,845
    Point:
    113
    Nu hvor Danmark er ved at stå op, kan jeg da godt sende en hilsen her fra Hong Kong, hvor klokken nærmer sig 14. Endnu en arbejdsdag, der er begyndt med lidt irritation over netværk, switches, gateways og den slags kedelige ting. Det løser sig jo nok...

    Jeg skippede hotelmorgenmaden, som desværre ikke er en buffet som på andre Holiday Inn Express'er. Der er menukort med fire valgmuligheder, og jeg har ikke den store tiltrang til at udforske eksotiske madkulturer. Så den stod på McDonald's, hvor priserne er omkring en tredjedel af i Danmark.
     
    Beaglen, Ulrik, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God Morgen :)

    Starter morgen med MiniO aflevering og nu læser jeg SAS delårsregnskabet, som kom ud her kl 08:00.

    Dagen er bare hårdt arbejde og opsummering på gårsdagens heldags workshop.

    Ellers ikke det vilde på skemaet i dag - men det kan ændre sig :)

    Newsflash: fik de sidste penge retur fra AA på den F error fare i dag. Så det tager 7-8 dage for at få pengene igen. Det skal man lige være klar over :)
     
    AMJ, Beaglen, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God morgen, der er lovet lidt blæsevejr hernede de næste par dage(http://www.accuweather.com/en/weather-news/tropical-depression-to-bring-f/52362082), så lad os se hvad det bringer.. Checket ind på Uniteds flyvning SGN-HKG, så er den ged barberet... Morgenmaden skal snart overstås og derefter lidt opsummering og besvare mails, for endelig, at have ny frokostaftale med kunde.. Jov jov, her sker noget.. - og selvfølgelig er der skovbrande der omslutter Singapore de næste par uger, sæson for det (http://www.haze.gov.sg/) - man forstår, at vælge sine ture..

    Dagens udsigt:

    image.jpg

    Fin detalje i badet på hotellet:
    image.jpg
     
    Senest redigeret: 15/9/15
    Beaglen, Rikke Haugen Olsen, AMJ og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Hold da op 215-300 mm regn og videre til skovbrand - action packed! Vi venter spændt på næste action rapport - god rejse.
     
    Rikke Haugen Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Så blev det en god tirsdag igen - da BF atter virkede efter en 5-6 timer off.
    Abstinenserne var begyndt at indfinde sig. Ben Lucky var heller ikke særligt interessant som afløser!
     
    alexanderln, Kenneth K, Peter F. og 5 andre "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så blev det tirsdag, lidt mindre kø på motorvejen, men nu var der bare kø på at komme ned til Klausdalsbrovej, suk... - nå, men på arbejdet kom man og i dag drejer det sig om, at skrabe penge ind fra kunder der mener de skal have en længere betalingsfrist end det der er aftalt.. gab.. og især fordi Eid kommer op, så sker der nada resten af ugen ud, og søndag måske sker der lidt igen... - hvad med jer andre, rejseplaner?
     
    Beaglen, clager og tbh "Synes godt om dette"
  20. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Hvilket sprog taler du på arbejdspladsen?
     

Del denne side