25.000p/6.000kr er dælme billigt, jeg har måttet slippe 10.000 kr for billetter med Air Tahiti i juli. Hvor flyver du fra?
Auckland - Papeete med Air New Zealand. De 6.000kr var på en meget god dag, langt ude i fremtiden. 25.000 point er pacific-pacific
Da jeg gik i 8 klasse på Skovly Skolen for laaang tid siden blev en af mine kammeraters mor taget for spritkørsel klokken 11 om formiddagen med en promille på 1.2. Hun kunne godt li' Scotch og var en rigtig forstadsfrue som vi senere fandt ud knaldede med hestetræneren - og det er ikke lyv. #såduvedhvadderventerforstadsfrue
God tirsdag til alle inkl Rudersdalmafiaen - med eller uden heste eller tennistrænere. Dagens udsigt over til Kejserpaladset i Tokyo med Kirsebærtræerne i fuld blomst. .
God tirsdag herfra. Har ikke haft nogle rejser den seneste uges tid, og det værste er at den næste først er den 26/4 hvis ikke et eller andet spændende dukker op. Det kan være at jeg spørger #forstadsfruen alias @SophieHendriksen om hun ikke giver en kop kaffe på hendes solrige terrasse hvis ikke hun ellers er på ski eller på Mash i 2960 Kyst. Til gengæld er der ved at være gang i forretningen hvilket jo er godt, og masser af rejser i maj venter bl.a FAE, AES, DUS, DUB og TXL. Dagens udsigt fra løbeturen i Dyrehaven @Schwert (den rigtige). God aften. .
En lille tirsdags hilsen fra Genève. Saa blev pensionistens motions rute langs söen atter indviet (nok lidt tidligt i aar), det var nästen sommer vejr, dog en kraftig vind og mens jeg spadserede, lukkede de byens vartegn, springvandet, som har en springhöjde paa 135m-140m og kan ses i miles omfang. Jeg pröver at sätte lidt billeder af ruten ind paa IF, naar jeg kommer hjem.
God tirsdag. Sidder her til aften og forbereder mig på turen i morgen til London, hvor jeg er blevet inviteret med på en speciel charter fra Gatwick til Heathrow for at se det nye catering for Club World og den nye First Wing i Heathrow. Så fuldt program i morgen hvor guiden er selveste Alex Cruz. Hvis I har nogle spørgsmål så skriv dem her og jeg vil prøve at se om jeg får en chance til at stille dem til ham. Jeg er nok ikke den eneste der vil chatte lidt med ham Følg også med på Facebook, da jeg vil poste billeder og video (om jeg får en god forbindelse).
Vi kunne have en IF-rundtur hvor forskellige medlemmer guider hver deres destination de er eksperter i
Hvis nogle ønsker en rundtur på skovstierne i Norges ældste by, Tønsberg, så stiller jeg gerne en guidet offroad løbetur til rådighed
Men man kan ikke flyve til Tønsberg På den anden side ligger Sandefjord tættere på Tønsberg end Gardamoen ligger på Oslo. ..ikke som Fornebu i gamle dage
Et lidt andet emne, men jeg må lige spørge dig om lidt assistance : for nogen tid siden var du sød at forklare mig, hvordan jeg overfører photos og det fungerede straks. Nu kan jeg uploaded en fil, vælge billede, få et filnr, men så kører systemet i ring, fordi afsnittet full image el. Thumbnail ikke vises. Kan du umiddelbart se fejlen. (Jeg forsøger at overføre nogle billeder til IF fra Genève).
Den rigtige mig her og den rigtige mig der - visse vasse - den ligger lige ved siden af dronningens kolonihavehus i Marselisborg Skovene!!!!
Jeg har prøvet det et par gange selv fra telefonen (iPhone5 SE). @Henrik Olsen - måske du har en forklaring? Jeg har oplevet det et par gange, hvor jeg var "ude", atlså ikke på WiFi men f.eks. 4G.