Hehehe well jeg antog, det var et kapacitetsproblem og havde ikke behov for at være alt for teknisk omkring det. Nu var det jo sådan at flere af jer mænd havde forsøgt at forklare @PENSIONISTEN hvordan man uploadede billeder - UDEN HELD. Men MIN forklaring var pædagoisk nok og så fik vi alle glæde af @PENSIONISTENs fede billeder #ForstadsfruenHA(dat) #DSGMskylderenomgangd.10
Nemlig @SophieHendriksen - jeg vil forsøge med TDC/YOUSEE som solgte mig telefonen (Nokia Lumia 950 windows 10). Tusind tak for forsøget.
Jeg kan sige at jeg prøvede også at uploade billeder fra min windows 10 telefon den anden dag og det virkede ikke selvom det plejer! Så tror måske det er et @Henrik Olsen problem...
Ro på rocker! Det er jo en JYDE du "taler med" så det sker sandsynligvis den dag der er 2 torsdage i en uge.....
Men "i" og "o" sidder jo ved siden af hinanden på tastaturet. Så man kan ramme den forkerte tast Husker stadig referatet fra møde i elevrådet på Sønderborg Statsskole: "2y klager over at klassen har for mange dårlige stile". Det blev på det efterfølgende møde rettet, på grund af slåfejl. Klassen havde for mange dårlige stole.
Tirsdag før Påske - er på arbejdet og der er dejligt roligt. Kan komme i bund i indbakken og har haft hele eftermiddagen uden møder eller telefonkald Så en dejlig tid at være på arbejde på.... Er alle hjemme i Påsken eller ude i verden?
God tirsdag eftermiddag - sidste dag på kontoret inden påskeferien, som for mit vedkommende starter i morgen hvor jeg tager en uge til Indien. God påske!
Gik en tur tæt på mit hostel (direkte fra Crowne plaza til 8 personers sovesal, hvor håndklædeleje koster ekstra).. En klub i nærheden havde bl.a. midget boxing of women boxing på tapetet. Tror der bliver stillet store krav til underholdning her i Philippinerne.
Ude i verden (Norge ) Sidste dag på kontoret imorgen, hvorefter turen går hjem imorgen aften. Guldstuen i Oslo fra 15:30-17:00 ca..
Så bliver onsdagens kontorudsigt da ret spændende hvis du skal til midget boxing - det har jeg aldrig hørt om før...
Beklager, men tror jeg finder andre steder at blive antastet af ladyboys og andet godtfolk der ser muligheder i de småpenge jeg render rundt med..
Ej ej, ta' lige en for holdet, vi skal se billeder af det her på IF. Jeg har hørt, det skulle være ret underholdende omend ikke så politisk korrekt.
Enig, @tbh - du må sku lige tage en for holdet her og melde tilbage... midget boxing ser vi ikke så tit... kom nu!!