Fløj hjem fra skiferie i Februar fra Østrig i en Austrian Airlines maskine, vi var 4 gæster 2 piloter og 3 stewardesser. Hun forklarede at de skulle bruge flyet i Oslo dagen efter og derfor skulle afsted uanset, derfor blev det ikke aflyst.. PS. man får virkelig god service når man ikke er flere
God morgen Statusmøde med SAS her til morgen er på agendaen og mange ting at tale om for der sker jo meget i SAS Så ud af døren og afsted til en spændende dag. Håber at der er lige så meget plads på vejene som på det billede @Kristian lige har postet God dag til alle hvorend I er.
Hmmmmm - du gik glip af nyhederne her til morgen, ellers ville du ikke "så frejdigt" sidde der og filme mens du kører
Det er da ikke Ring 3??!! Tsk tsk det er ikke sådan når byboerne kommer ud i forstæderne og ikke kan kende forskel på vejene... God tirsdag fra den i dag solrige terrasse i Holte. Jeg har nu langt om længe fået husket at hente mit nye pas i borgerservice, så jeg vil forsøge at tilmelde mig en OBC-tjeneste og se om det ikke kan gøre lidt ved Forstadsfruens lettere statusløse tilværelse
https://da.wikipedia.org/wiki/Ring_3_(København) "...Ring 3 er sammensat af flere forskellige veje. Fra nord startes med Buddingevej, der starter ved Lyngby Station 1½ km nord for krydset med Motorring 3, og som efter dette fortsætter som en del af Ring 3 til rundkørslen ved Søborg Hovedgade og Gladsaxe Rådhus. Herfra fortsætter Gladsaxe Ringvej forbi Gladsaxe Trafikplads og Hillerødmotorvejens tilslutningsanlæg 3 til Motorring 3's tilslutningsanlæg 20. Her bliver vejen til Herlev Ringvej, der passerer Herlev Hospital og gennem Herlev til grænsen med Rødovre Kommune" Vi var så på Ring 3 ved tilslutningsanlæg 20... man må ikke forveksle Ring 3 med Motorring 3... - os byboer, er sku nogle værre nogle, at vi sådan tager billeder og kender vejene også... https://da.wikipedia.org/wiki/Motorring_3
Hvad f.. blev der af den "gode gamle" diskussion - dæl'me ikke let at få gang i i disse WiKi-tider #googleisyourfriend Edit: og hvem er NU en sur gammel mand................................ (= dem der partou SKAL have ret)
Jeg er ikke meget for at dolke en søster fra Reservatet i ryggen, men der tror jeg du tager fejl mht Motorring 3 kontra Ring 3 og ham byboeren har ret Man kan godt fornemme at jeg ikke kommer i morgen, ellers ville jeg få et vel tilrettelagt karatespark og værst af alt ingen Uber Sophie kørsel hjem.
Skal vi lige tage en rygende pistol: Her er både O3, O4 og Motorring 3 markeret. Nordjyden her har altid opfattet Ring 3 og Motor-ringvejen som to forskellige strækninger, men er det ikke nyt at man kalder den Motorring 3 - kan næsten ikke undgå at øge forvirringen?
Arhmen jeg gav jo også @Kristian ret Men, men @Ulrik jeg troede jo vi to holdt sammen, se bare den uforbeholdne opbakning du fik til #color-radorgate - så det bliver bussen for dit vedkommende næsten gang
Det er blevet moderne at filme mens man kører åbentbart - en kvinde to så lige den en ekstra grad eller to op....
Så er jeg tilbage på BA811 efter lang tids fravær. Sådan ændrer rejsemønstrer sig jo. Blev godt forkølet i går så lidt stramt, men det er jo bare op i luften og derudaf. Havde lejlighed til at besøge Eventyrloungen og den er jo nydelig omend lidt forladt. Har scoret 9F så massere af benplads. Så håber bare helbreddet holder!
En lang dag i går i Stockholm endte godt med en tur hjem med Neo'en og så laks i SAS kantinen som aftensmad I dag fik jeg så en dag foræret, da keg bestemt troede jeg skulle rejse på torsdag. Men det var først fredag så derfor fin jeg lige en hel dag foræret - dejligt Ellers en kontordag i vente og vejret viser sig også fra den lidt fugtige side i dag. På InsideFlyer fronten har jeg en god nyhed for dem som skal til SAS Meet & Greet om 14 dages tid. Så kig efter en tråd om det i løbet af de næste timer
Morn fra Oslo Gardermoen, ret flotte de nye lokaler, måske også fordi der simpelthen er mere plads og man er ikke stuvet sammen som rejsekvæg som i Kastrup. Det kan selvfølgelig være en stille Oslo dag, men må da tro dette tidspunkt er noget der minder om rushhour, eller...?
God Morgen. Spændende dag forude. Er på vej til Stockholm og deltage i en SAS presseevent. Der vil SAS præsentere "New Nordic by SAS". Se med på forsiden om hvad der er: https://insideflyer.dk/new-nordic-by-sas-lanceres-dag-nyt-mad-drikke-koncept/ Jeg kommer til at prøve Facebook Live af deroppe så der kan i fra første række se hvad det lige er for noget