God tirsdag Landede til midnat og tog lige forbi vores Bilka i Fields som har døgnåbent. Rart lige at få lidt ting med hjem efter konens instruktioner på Wunderlist. Så kun 30 min fra start til slut er meget godt. Det vilde er at der alle de gange jeg handler i Bilka efter midnat, så er der altid mennesker der I dag skal sønnen på en 3-dages dagslejr, hvor alle andre institioner fra Albertslund også kommer. Så skulle have købt ind til madpakken. Ellers er det kontoret som kalder til en helt normal dag I går var det ellers arbejde på et Regus kontor i Bangkok Havde en lille "pod" som min plads. Hurtigt og stabilt internet og printmuligheder er rare at have i nærheden
God tirsdag morgen! Lidt småting på kontoret denne formiddag, så ellers ud og ordne et par private ærinder. I morgen går turen med "morgen bussen" fra AAR, og så lige et døgns tid i byernes by. Take care - and may the force be with you! /DSGM
God onsdag fra Finland hvor jeg har kørt lidt rundt. Noget af min plan gik lidt i kludder da ATR fra Arlanda til Stockholm var 2 en halv time forsinket, så ingen kompensation. Der må have været noget helt galt for allerede da jeg ankom til Arlanda fra København var den ikke fløjet til Kalmar hvor den skulle returnere fra inden skulle fortsætte til Vasa. Fløjet af Fly Be for SAS, ikke så meget som et ord om forsinkelsen hverken et beklager eller hvorfor. Om et par timer skal jeg den samme vej med modsat fortegn, samme maskiner ATR og A320neo. Dagens udsigt:
Tja Arlanda ligger sgu så langt fra Stockholm, at man burde flyve imellem de to! Men man får jo faktisk point på flygbussarne ml. ARN og cityterminalen - tror det er 99 point faktisk
Så er det måske bedre end den fantastiske tur jeg lige faldt over. Amsterdam til Cancun via Moskva med 25 timer i Havana.
God tirsdag morgen fra "business lounge" i DME. Boarding til ARN om 5 minutter. Har en lille drøm om at SAS siger god for at rykke mig til en flyvning et par timer tidligere, men chancen er nok ikke stor når jeg også skal tjekke baggage ind (men for at forsøge, undgik jeg at spørge SQ om at tjekke baggagen ind hele vejen. Den flyvning jeg er på er udsolgt nu, jeg tænkter det kan give mig lidt bedre chancer, når de tidligere afgange endda har ungdomsbilletter til salg... Ellers OK tur med SQ, fordi jeg fik sovet en hel del og min sidemand rykkede op på rækken foran, det gjorde det også mere behageligt, på de smalle premium economy sædder! Morgenmad 3 timer før landing er ikke så imponerende, og book the cook måltiderne tiltalte mig heller ikke så meget... Billeder senere
God morgen fra den go'e gamle SAS lounge i CPH. Turen går til CDG og luftfartsmessen Paris Air Show, som nok skal blive en fest at besøge i morgen i "fuld feltmæssig", når de lover op til 37 graders varme. Pyyhhh... Boarder SK565 om lidt. Første tur for mig med de nye madkasser. Spændende at se om konceptet holder. God dag til alle
God morgen, hjemmekontor lige en times tid endnu.. - skal til Johs Fog og købe en kaffemaskine til kontoret! Den gamle gik død i går! Så en god ny Juramaskine! Tror jeg bruge MC Premium, alligevel tæt på 2000 point... Udsigten er ikke dårlig fra hjemmekontoret, men kaffe er vigtigt
Helt enig.. og det er så kl 2 CET hvor vi nu er landet 8:32... Det er i stil med min oplevelse med Ethiopian. Derudover en landing i ARN med hop, og den ene side først... det føltes underligt og tror heller ikke det har set kønt ud udefra!
Lidt, men ikke slemt overhovedet... Af hvad jeg kunne bedømme. Bestemt ned, men helst helt ned og bliv nede vel? Der var folk der kiggede på landingstellet det vi var landet, men det gør de vel altid, og flyet kom afsted igen, så så slemt har det heller ikke været, men det var en af de mindst gode landinger jeg længe har haft!
kommer du med lidt billeder til: https://insideflyer.dk/forums/threa...illeder-eller-links-til-billeder-af-fly.1601/
God tirsdag, Sikken en god dag. Solen skinner og jeg fik hentet de øl, som jeg har fået af SAS. Var ude på Mikkellers lager og der er dælme meget øl. Det er ikke nogen lille produktion mere.... Men det er disse fine øl vi skal smage som ekstra i morgen ud over de 5-6 øl som er planlagt: Det er da en fin "kontorudsigt" Ellers meget travlt og skal nok til selveste Düsseldorf i næste uge. Ellers starter Roskilde Festivallen jo også, hvor jeg igen er på Orange Scene at finde... Andre der kommer på Roskilde Festival?