God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

1. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    "Synes godt om" modtaget:
    8,210
    Point:
    113
    En hel tirsdag hjemme. Er snart så meget væk at jeg ikke helt ved hvad rigtigt hjem er!
    Det der vaskekælder koncept med reservationer er ikke så smart, når man kommer forsent hjem til at bruge det og har mindre end 50 timer i landet. Forhåbentligt lykkedes det i løbet af dagen...
    Ellers er den indiske online visum bekræftelse printet og der står double entry, så der sparede jeg $50 på at skulle have fat i 2 visa.

Vågnede kl 10 efter 11 timers søvn, har fået svinget støvsugeren, og så skal kufferten lige pakkes, så jeg er klar til i morgen kl 20 mod BOM via ZRH i morgen :)

Fik efter @Kristian 's anbefaling bestilt 9W til BOM-MAA-BOM, i stedet for AI (spicejet var også en mulighed...). Meget sjovt at man kunne købe sig til priority check-in for ~6€ per vej, så kan man lidt tænke over hvad man mener status er værd. Jeg sprang over, og ligeledes med sædereservation.

Senest redigeret: 4/7/17
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Du gi'r den godt nok gas! Endnu en pakketrans i morgen?

Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Jeg havde sku taget en fasttrack! Mange mennesker, giver absolut mening der med fasttrack! For 6€, ingen tvivl..

Henrik Olsen, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  4. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Denne gang er det bare ferie. Købt og betalt fra egen lomme :)
    Jeg har informeret den om at jeg holder ferie, så det kan være nogle af jer andre får lov :D

Hmm - jeg tror kun det var 'fast track' til at smide baggagen, ikke security og sådan noget... Jeg tænkte at det ikke kunne være såå slemt på en domestic...? Jeg har taget afgange midt på dagen så jeg kan være der i rimelig god tid.

Henrik Olsen, Henry, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    BOM håndterer ifølge Wiki ca. 45M passagerer og kunne forestille mig de 90% af disse kom igennem Domestic Terminal..
    (https://en.wikipedia.org/wiki/Chhatrapati_Shivaji_International_Airport).. MAA er ok, tog ikke lang tid sidst jeg var der...

Henrik Olsen, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  6. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    You win!
    €6.78 af min hårdtoptjente SU brugt, men så kommer der også et priority tag på kufferten! (som jeg i øvrigt håber kommer til at veje under 15kg....

Jeg venter med hjemturen :)

Henrik Olsen, Henry, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,596
    6,838
    Point:
    113
    Mallorcinsk ?? Har DGSM mistet orienterings sansen. Ligger slottet ikke på fastlandet.

Henrik Olsen, Henry, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    God tirsdag aftens udsigt fra CPHs bedste Schengen-lounge (Mash) - lufthavnen er næsten mennesketom og der er gang i noget gedint byggeri til flere butikker mellem B og A
    IMG_2960.JPG

Henry, SophieHendriksen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. SimonFraLolland

SimonFraLolland Udkants VIP

Beskeder:
    247
    1,172
    Point:
    93
    Godaften fra regional toget til Nykøbing F og Odense som åbenbart er branded som et Intercity tog. Hvilket jo ihvertfald ikke er misvisne, når dette tog standser i Borup og Viby hvilket de normale regonaltog til Nykøbing F IKKE gør. Meningen med Intercity er vel det standser ved færre stationer right? Ydremere så er der lige blevet sagt over højtalerne."Toget deles her, vognen 5-6 køre til Nykøbing F, de resterne vogne køre til Nykøbing F." Hvor blev Odense delen af? Det køre da uden lige for DSB branding og kommunikations afdeling idag.

Ydremere kørte det heller ikke helt for DSBs tog afdeling, 30 min forsinket på vej mod Kjøvenhavn H idag, fordi vi havde en dør fejl. Det var i sær sjovt når man så det langsomme regionaltog til Kjøvenhavn, overhale os i sporet ved siden os (som normalt ellers kun bliver brugt til togene i den anden retning.)
    Tror bare konklusionen endnu en gang er: bliv 18 og skaf en bil.

Tillgengel har min moder fundet emoji og GIF keyboard på sin telefon, hvilket er ret humoristisk.

God Tirsdag aften til alle.

THammer, Henry, Henrik Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,596
    6,838
    Point:
    113
    Butikker? Jeg troede, at det skulle være et stort café område ... men jeg har nok hørt forkert.

Henry "Synes godt om" dette.
  11. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Åh ja, der er ikke noget bedre end forældrer, der har opdaget emojis. Min mor er også gået helt amok nu med pandekager, dyr alle mulige jeg ikke vidste fandtes. Det er mig, der er den gamle :confused:

Erwin Lansing, SimonFraLolland, THammer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    Sikken en dag i selskab med Qatar...

Deres lounge i London er super duper med god service og mad.

Turen med dem og deres Qsuite var endnu mere super duper - den er dog ikke fejlfri og har småridser i lakken - mere om det i min anmeldelse.

Er nu i Al Mourjan loungen og har 4 timer til afgangen mod Tokyo med deres A350.

Er slemt godt tilfreds og til dem som tænker bobler... ja så har jeg stort set ikke drukket andet de sidste 13 timers tid - er godt igennem to flasker gætter jeg på :)

Life is good og godt jeg ikke skal køre bil.,,,

PENSIONISTEN, Erwin Lansing, Ali Taran og 11 andre "Synes godt om" dette.
  13. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,239
    6,652
    Point:
    113
    Mere plads til at nå til gates, stort café område og flere butikker, som jeg har forstået det. Eller måske var det første bare ønsketænkning fra min side.

14. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Jo, men denne tur blev bestilt L Æ N G E før vi købte Casa Schwert :)

15. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    God tirsdag nat fra ZRH E terminalen!
    Ham der boardede før mig fik en opup herned, men jeg havde også lige fået skiftet bonus nummer til United og helt nede på en S klasse, så det var nok ikke blevet mig alligevel. 3A fungerede også fint nok, en ostesandwich og et stykke chokolade blev det til alligevel.
    Jeg spurgte i transferdesken om der var en rimelig chance for at blev en E gate og det kunne hun bekræfte og sagde 99%. Jeg var nok taget herover alligevel for at prøve loungen! Så fik jeg skiftet bonusnummeret for den næste flyvning tilbage til EuroBonus, hvis nu de skulle have lyst til at dele nogle upgrades ud... Det så utrolig godt ud tidligere i dag med economy total udsolgt, og nogle få dyre business/first sæder til salg, men nu har de minimum 7 economy sæder til salg igen, og endda 4 i W&H :-(
    I det mindste har jeg fået bulkhead :)
    Jeg troede loungen åbnede kl 5, men desværre er det først kl 6, så jeg har 7 timer til at prøve og få lidt søvn nu. Der er lige et par afgange der venter på de sidste passagere der kommer løbende ind i mellem, men ellers er her stille, så det ser umiddelbart godt ud.

clager, Henry, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Den kære @Kristian har mindet mig om at det var onsdag og nu er torsdag! Men disse tråde er vist blevet min måde at identificere ugedage, og denne var øverst så det gik galt!
    Må håbe jeg har bestilt mine flybilletter på de rigtige dage, når nu jeg er på 3 separate billetter til min endelige destination :D

SophieHendriksen, Peter F., clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    God morgen fra CPH Guld Lounge!

2017-07-11 06.30.14-1.jpg

ikke så fyldt, som frygtet, så fundet en arbejdsplads og sidder lige og klemmer en 1,5 times arbejde ind og lader alle devices op inden turen går til Birmingham og videre til Hereford i UK!

Kan se, at der tyndes ud i Gallop og villmarksliv, så i skal altså skynde jer, at få disse eftertragtede blade...

Senest redigeret: 11/7/17
    SophieHendriksen, tbh, asf og 6 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,800
    Point:
    113
    God tirsdag morgen.

Det bliver til en dag hjemme i dag, da MiniO blev syg.... så godt der er lidt mere ro på i denne uge grundet ferie.

Ellers er sidste firmatur nok fredag på en dagstur til Polen. SAS ud og LOT hjem.

SophieHendriksen, tbh, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Det' @clager :D

tbh, Kristian, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Do not worry.
    Jeg finkæmmer guldloungerne i både CPH og HEL for favoritlektureno_O

Baadsgaard, SophieHendriksen, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side