Hvis ikke, så sig til. Jeg skal til Dublin på søndag via OSL, så vil jeg finkæmme begge SAS lounges og evt vride armen om på personalet hvis de gemmer Gallop til Pandion medlemmer. @SophieHendriksen skal død og pine have Gallop.
God Tirsdag fra Lolland, jeg og mine forældre har lige købt billetter for hele familien roe-traktor til Los Angeles, det bliver min første tur over atlanten, så glæder mig rimelig meget. Glæder mig til at prøve British Airways A380. Så der burde ikke være noget der kan ødelægge min dag idag. Det skulle da lige være DSB senere.
God tirsdag (tror jeg nok) Ingen ny billede da udsigten er den samme disede by som i går. En af os fik lov at bestemme frokosten, og det blev selvfølgeligt pandekager. Når man så spørger om anbefalinger på Conrad, kan man nok godt regne ud hvor vi endte hen. Nok den mest fancy diner i Ginza og eftersom det var en helligdag, var hele byen der for at vise sig. Det var også nogle gode pandekager Derefter lidt rundt i byen, paladset, og når vi alligevel var i nærheden, kunne vi jo lige kigge forbi Tokyo Station. Som nok ikke den første vesterlanding, blev vi hurtig Lost in Translation og ud fra hvor travlt det var kl. 17 på en helligdag, er det ikke planen at være der i myldretid i dag Aftensmaden blev mere eksotisk i en af de små restauranter/barer ikke langt fra hotellet. Efter lidt søgning, blev der fundet et engelsk menukort, men jeg er ikke helt sikker på det hjalp i forhold hvad der dukkede op. Det smagte dog rigtig godt, og ret autentisk at skulle sidde på en ølkasse med et træbræt på, ikke mindst da nabomanden faldt ned af den da vi var på vej ud
Skulle egentlig have arbejdet i en Regus lounge på 36 sal her i Singapore. Loungen var desværre lukket, men udsigten var fantastisk. Så jeg måtte arbejde i en lille lounge på 24. sal i et mindre højhus. Om lidt går det med Singapore Airlines til Auckland.
Rimelig død hovedgade i St. Denis, men lykkedes med at få samoussa, crepe, kaffe og is. Jo himlen er vist rimelig sommeragtig her!
Afhænger hvad du kalder for sommeragtigt. Tordenbyer med hagl på størrelse med golfbolde i 32 graders varme. Og en lille flod med vand på få minutter. Selv de lokale fik kameraet frem.
Ja, netop. På en terrasse (for så længe det varede) lige udenfor Senso-Ji Shrine for at være helt præcis
God tirsdag aften fra siden af Vesuv. I ugevis har civilforsvaret hernede kæmpet for at få slukket de mange skovbrande, som har hærget Vesuv og Napoliområdet. Et af brandslukningsflyene flyver i pendulfart hen over vores lejlighed for at slukke brandene på vulkanens sider. Det lykkes vel også, men nye brande opstår hele tiden, så det virker som en kamp, der er svær at vinde. Jeg har nu i flere dage forsøgt at få et godt nærbillede af flyet, men det er er ikke rigtig lykkedes. I må nøjes med et på nogen afstand Der er tale om en canadisk Bombardier CL-415, som angiveligt kan laste ca 6 kubikmeter vand, som den henter ude i Napolibugten. En rotation tager ca 20 minutter, så det bliver da til en del i løbet af en dag.