God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ved at være længe siden jeg har fået crepe, så jeg smutte til CDG i aften :) samtidig runder jeg 100.000 life time miles med SAS, i hvert fald af dem jeg har registret på flight diary!
     
    Henrik Olsen, Beaglen, Nicki Lolk Sørensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Beaglen og Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så er tirsdagen i gang, skal en tur til Paris i dag og vejret bliver som herhjemme, men lige et par grader varmere.. - kan desværre ikke komme i korte bukser til møde :( - bare en enkelt dag, dvs. ned kl 08 og hjem kl 18 - så effektiv tur! Så "Diamanttilbuddet", det er fine tilbud, men jeg er lidt længere end marts 2016 i min planlægning..
     
    Beaglen og AMJ "Synes godt om" dette.
  4. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    God tur til Paris - venter spændt på i morgen hvor der bliver lukket op for guld. Tænker nok det er samme tilbud, jeg er ligeledes også kun interesseret i rejser efter marts. Dog kunne en nordisk rejse i vinterferien komme på tale.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Det sker i morgen ifølge den mail, jeg fik.

    Lurer også lidt på Norden. Måske flytte en af de 5.000 point-rejser, jeg bookede sidst de havde tilbud.
     
    AMJ "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Se hvad Der er i loungen i dag..:eek:

    image.jpeg
     
    jefi99, AMJ, Beaglen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Det er da også positivt at Longhaul gælder fra "Anywhere in Europe", hvis man eks. ville afsted fra HAM el lign
     
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Sidder og får mit daglige skud koffein på Baresso (uden MC gebyr på deres optankningskort)og triller så småt ud i lufthavnen, skal en tur til Düsseldorf og retur i morgen tidlig klokken 06:10. Spørgsmålet er om jeg skal blive i Altstadt og drikke Kölsch indtil klokken fem i morgen tidlig. Næh den går ikke, jeg har møde i morgen klokken 9. Skal lige bestille et par bonusture inden afgangen til DUS. God tirsdag til alle.
     
    Beaglen og Kristian "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så blev det tirsdag. Sidder i taxa på vej til CPH og skal så med AF1351 til CDG. Har været lidt spændt på alt det med strejken men tror det går. Har booket C så havde jeg både en fleksibel billet og, uden status hos SkyTeam, større sandsynlighed for prioritet hvis der skal ombookes. Men damn 6.50 afgange er altså rimeligt tidligt. Ved ikke om jeg må tage nogle med i loungen men hvis nogle vil så skriv så kan vi gøre forsøget.

    Skal også have mine første (nogensinde? ihvertfald siden jeg fik bonusfeber) overnatninger på et Accor hotel så det blev researchet i går. Meldte mig ind, fandt nogle promoer og besluttede så bare at kredittere til BA. Har nok hotelprogrammer at holde styr på.
     
    Senest redigeret: 6/10/15
    clager, tbh og AMJ "Synes godt om dette"
  10. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    der er ikke noget som Accor - har brugt det en del lidt syd for Lyon, Fawlty Towers går det bare under nu :) Frankrig er jo et fantastisk land, men serviceniveau svinger voldsomt så man ved aldrig rigtigt hvad man får før man er der :) god rejse
     
    clager "Synes godt om" dette.
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Tirsdag i Thailand. Er stadig i Phuket, men rykkede over på et andet hotel i går. Det er helt utroligt, hvad man kan få for pengene her i lavsæsonen.
    Jeg har en junior suite på et helt nyt hotel (måske "serviced apartments" er en mere korrekt beskrivelse). Fed swimmingpool, moderne gym, morgenmad med i prisen. Det ligger godt nok lidt uden for centrum i Phuket Town, men kun få minutters gang til en hel stribe restauranter, 7-eleven, night market etc.
    Og hvad koster det så? Kr 122 per nat, inkl skatter, men før 6,3% cashback og så får jeg agoda-point, der svarer til 2% rabat.

    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Re..._Residence-Talat_Nuea_Phuket_Town_Phuket.html
     
    clager, Michaelolesen, Rikke Haugen Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg skal melde tilbage. Er et Suite Novotel... Vi får se. Blev i øvrigt sendt til CPH Apartments med Air France og ikke Aviator loungen som jeg plejer når jeg er med BA i morges. Same same kan jeg berette...

    På flyet var der 12 rækker spærret til C og 4 passagerer og så var økonomi ellers stort set helt fuld så det ud til inkl midtersæder. Ihvertfald så vidt jeg kunne se fra 1A :D så kan man jo mene om det er godt at holde de uvaskede masser på afstand eller skidt ikke at åbne noget mere plads for Y og undgå at folk sidder pakket som sardiner.
     
    Senest redigeret: 6/10/15
    clager og jefi99 "Synes godt om" dette.
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Var lige inde og kukkelure.. Formoder du var med AF1351? Opereres normalt af en A319, men A321 i dag! Og hold da op, hvor har den afgang mange codeshares:
    AF1351 +
    DL8423
    AZ3533
    CZ7074
    VN3169
    SV6093
    JL5324
    KQ3031


    Nå men apropos CPH Apartment, så synes jeg da at den er væsentligt federe, end den til venstre. Sejere møbler, lidt bedre mad, og premium spiritusmærker.
     
    clager "Synes godt om" dette.
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja var med AF1351 og ja var en A321. Ved ikke om de skulle have fragt med eller bare et equipment swap i går. Dejligt roligt forrest i kabinen.

    Mht lounge så var jeg en tøs og testede ikke spiritus'en og maden var den samme så vidt jeg kunne se. Samme brød, skinke og ost ihvertfald. Jeg sad ved pejsen og tjo der var da pænere. Noget mere roligt og om det altid er sådan eller bare et tilfælde ved jeg ikke.
     
    clager "Synes godt om" dette.
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Sidder og får en kop kaffe i solen i Dublin og tager snart ud til lufthavnen for at flyve med SK hjemover. Tager til Dublin igen på mandag.
     
    Beaglen, Kristian og clager "Synes godt om dette"
  16. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113

    Lejlighedskomplekset ser godt ud og alt i Thailand er vel billigt indtil 15 december når du vender snuden hjemad.. Når du siger lavsæson er det så lig med heldagsregn eller kun en times troperegn om eftermiddagen. Mener jeg var i Phuket i oktober eller november hvor det stod ned i tove i dagevis.
     
  17. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Tror ikke at det har regnet de sidste 2-3 dage, men når det gør, så er det en time eller to. Og det har ikke været sådan vilde troperegnbyger, men helt stille og rolig regn.
    Men jeg hørte lige fra en af mine venner i BKK, at der er ret vild regn dér i dag.
     
    clager "Synes godt om" dette.
  18. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Sidder i Lufthansas first class Terminal og venter med mine gode venner: bøf og rødvin..... Har på fornemmelsen at det her bliver en riiiiiigtig go' tirsdag..... Håber næsten på en MH370 - flyv til tanken er tom er tom drenge, jeg ER i himmelen....:D
     
    tbh, CHA211, Peter Krogh Frausing og 5 andre "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Sidder på AF1350 CDG-CPH og der er en A321 igen i dag og samme ting med 12 rækkers business (cirka) og så en proppet Y. Indtil videre er vi 2 på C.

    Tilbagemelding: Aldrig igen. Var to min gang fra kontoret men så sidder jeg sgu hellere i taxa en halv time for at få en ordentlig nattesøvn!
     
    Kristian og clager "Synes godt om" dette.
  20. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    God tirsdag fra Bangkok. Lagde ud med en smut hos tandlægen. Ikke noget akut, bare et normalt eftersyn og tandrensning. Nul huller - som sædvanligt.
    Balladen opstod først, da jeg skulle til at gå. For da silede det ned udenfor. Den havde jeg ikke lige set komme, så jeg endte på tandlægens opfordring med at læse Bangkok Post i venteværelset, indtil jeg så gik ind i sportsbutikken ved siden af for uinteresseret at kigge på Adidas-tøj i et kvarters tid.
    Senere har jeg en aftale om noget aftensmad med en Flightfox-kollega, Alex, der også er i byen.
     
    Senest redigeret: 3/11/15
    Beaglen, Kristian, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side