God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    God tirsdag herfra, hvor jeg skal lede virksomheden gennem den årlige ISO27001 eksamen :eek:
    Humøret er dog god efter jeg fik bestilt rejser til AUH, DUB og LUX for de næste par måneder, plus TLV når planerne bliver mere konkrete. Og selvfølgelig at den anden halvdel af sommerferien i CTA står foran døren. Guld til næste år er vist hjemme :)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Det er i øvrigt denne flyver. https://www.flightradar24.com/data/aircraft/9h-mac
    Man ser ellers ikke mange 737-500 i Europa! Og fodboldspillerne må også synes at den bedste lufthavnslounge er MASH ;)
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Tillykke :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    flyet er så også kun 26 år gammel - ældre end nogle af spillerne :)
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    God tirsdag fra sandkassen.

    Har lige overstået en mindre operation i venstre albue. Forhåbentlig en engangs oplevelse.

    Ligger til opvågning/observation et par timer og så lader de mig forhåbentlig slippe ud.

    Så det lader til at man for en gangs skyld kan holde lidt weekend. Lægen har i hvertfald lovet, at skrive en erklæring om, at jeg skal holde sick leave hen over weekenden.

    Har lige fortæret mit første måldtid i ca 18 timer...det gled ret nemt ned!

    IMG_4661.JPG
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    God bedring
     
    THammer "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    men ser retrofitted ud. Så meget fornemt ud i kabinen. Og tak :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God bedring :)
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God tirsdag fra en lettere stresset og panikramt Forstadsfrue.

    Arvingen skulle jo starte i skole i denne uge, og på Copenhagen International School kan man ikke helt nøjes med at købe en skoletaske og et penalhus. Der er laaange "equipment" lister med alt fra sko til PE der IKKE må have sort sål og snørrebånd og skal opbevares i en særlig pose til en box med Kleenex, en blokfløjte, høretelefoner og en pakke modellervoks. Tror vi har fået omtrent 10 mails med lange PDF'er vedhæftet med informationer, så jeg er helt skør i hovedet. Til gengæld skal man så faktisk ikke have penalhus og skriveredskaber med :p

    Systemet er tydeligvis ikke gearet til danske forhold med to udearbejdende forældrer, med en masse møder og aktiviteter i "kontortid", så det er godt jeg er hjemmegående lidt endnu :)

    Det er et sjovt internationalt miljø med 33 nationaliteter i Grade 1, bl.a. både et barn fra Nordkorea og Sydkorea! Det må give basis for nogle spændende rejseideer :)

    Ferie og rejseri blev bl.a. sat lidt i perspektiv, da en flok (amerikanske) mødre diskuterede hvorvidt man kunne være turist i Skt. Petersborg uden at tage på cruise... jeg fattede først ingenting, men kom jo så goddaw mand økseskaft i tanke om, at det jo nok ikke var helt nemt at komme ind i Rusland som amerikaner. Hvis nogen måtte være interesseret, så kan jeg oplyse at det kan man heller ikke medmindre man besøger nogle russere, som mandsopdækker en 24/7. Eneste mulighed er at tage på cruise, hvor man kan benytte skibets visum til landgang!

    Nå ja, så har arvingen også fødselsdag i morgen, så jeg skal også lige fikse en "fest" i skolen - det er jo helt naturligt man kan komme og holde fødselsdag for sit barn kl. 11.30 :eek:

    Godnat og sov godt!!! :D
     
    MaleneChristensen, Baadsgaard, Erwin Lansing og 12 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God tirsdag.

    En morgen der startede tidligt - MoniO er begyndt at syntes at kl 06:00 er fint at vågne på. Så har valgt at sætte sit interne ur en time tilbage i forhold til før sommerferien. Det koster lidt når mit ur forsat er på normal sommertid og jeg ikke går i seng før 24-01-tiden :)

    Men dagen er i gang og det regner ikke lige nu...
     
    Henry, Ulrik og tbh "Synes godt om dette"
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Først kl 6? Det må være dejligt...
     
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Heps - Vi er kommet forbi det punkt med 5-tiden. Det er dejligt med kl 6 men normalen er kl 7 :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Godmorgen fra Nyborg

    Solen skinner, så det må være et godt tegn, på at det bliver en god dag - på trods af at det ser lidt gråt ud fra kemitimen der netop er afsluttet - heldigvis sprogfag resten af dagen, og det kan jeg da finde ud af!

    I aften skal jeg til bedstemors fødselsdag, der er bestilt pizza, så det bliver super uhøjtideligt og hyggeligt!

    Hvad laver de øvrige IF´ere i dag?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Tænkte det samme. Hvilken luksus. :cool:
    Mindstetøsen strak den helt til 5:25 i dag. Det synes jeg var lækkert, men frygter lidt når vi går på vintertid....

    Ellers god tirsdag her fra en solrig Oslo, bare synd man skal sidde herinde og se på det dejlige vejr. :confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Alt efter 5.30 er en god dag.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Ja, det er rigtigt - kan DSGM vente til 5:45 med at skulle lade vandet er natten en succes :D:D:D (hver alder sine udfordringer)
     
    SophieHendriksen, Ali Taran, Nj4220 og 9 andre "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå vågnede til en fin mail fra Hyatt om at fast tracke til Explorist eller Globalist. Jeg er Explorist i år men har kun 4 nætter indtil videre i år så havde ingen planer om at genkvalificere mig. Nu kræves der dog blot 10 nætter for Explorist (eller 20 nætter for Globalist) af mig...
    https://world.hyatt.com/content/gp/en/chasequickqualify.html

    Jeg har 6 nætter booket i Oktober på to værelser, men desværre optjenes der kun nætter på et enkelt værelse. Spørgsmålet er så om jeg kan finde 4 nætter mere somehow med Hyatts begrænsede hoteludvalg i Europa...
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hamborg er tæt på :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God tirsdag - kontordag venter med vendor selection møder hele dagen (også i går). Så er godt træt i hovedet om eftermiddagen.

    Ellers ser september spændende ud lige nu med rejser både i Europa og Asien. Krydser fingre for at planerne kommer til at hænge sammen :)

    God dag derude :)
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja Berlin er også en mulighed, men altså at betale 4 nætter på Park Hyatt Hamborg for at få club adgang næste år... den er tvivlsom.
     
    Henry, SophieHendriksen og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side