Det billigste er nok USA og så finde et billigt Hyatt House eller whatever... kan være man skulle udnytte sine WOW billetter og se noget NFL... hmm.
http://cheapesthotelintheworld.com/hyatt/ Udkanten af Phoenix eller Atlanta - eller selvfølgelig Indien eller Mexico
God tirsdag fra KrisFlyer loungen i HKG, er på vej på en smuttur til Taipei indtil fredag. Var i Apple-butikken i Hong Kong i går, hvor det gik op for mig, at priserne på Apple udstyr er langt lavere end i Danmark, og jeg er netop på jagt efter en ny MacBook. Er der nogen herinde, der ved, om der er mulighed for at købe/reservere MacBooks med dansk tastatur i udlandet?
Jeg har nemt købt en MacBook med DK keyboard i USA. Den skal bare bestilles lidt i forvejen og så er det nemt nok at hente den i den valgte Apple store.
Efter en køretur på 100km glædede jeg mig til lune mini croissanter i Guldstuen... men der er ingen... hvordan kan de gøre det mod den gamle...
Og derudover er der et issue ved A-Gates - Security har afspærret (med 3 stole) lige efter udgangen til B-fingeren
Terminal 2 er helt lukket. http://ekstrabladet.dk/112/politi-arbejder-i-lufthavn-terminal-spaerret/6819796
God tirsdag efter den lange rejse til dagens konference på den anden side af vejen. Tivoli Kongrescenter hvor Internetdagen løber af stablen. Ikke mange bonuspoint for de 20 kroner på rejsekortet
Det rene tyveri! Eller rettere, den anden side af veje fra kontoret, men min dovne krop skulle også transporteres dertil. Og fik enda oplevelsen af hele to busser og en metro til den pris.
En lille sen tirsdags hilsen. Denne flotte velkomst får man i GVA i disse dage lige når man træder ud af tolden. Jeg glæder mig til weenkenden i Evian.
En rigtig god tirsdag blev det til. PostDanmark Rundt nåede forbi med mit fine nye Flying Blue AMEX Gold kort! Hov, vil nogen sige, den kan man slet ikke få i Danmark. Det er også helt rigtig at AMEX har trukket sig fra det danske privatmarkede, men det viser sig at man godt kan få et hollandsk kort. Man skulle tro at der var krav om at man boede i Holland eller havde indtægt i landet, men jeg "kom til" at læse deres vilkår en aften og der var ingen af den slags krav. De kræver (udover de sædvanlige krav om minimum indtægt og ikke registeret i RKI) en bankkonto i en hollandsk bank og det kan alle jo få! Det skulle jo prøves De traditionelle banker kræver at man fysisk er tilstede for at åbne en konto pga. antihvidvaskregler, så det måtte jeg lige klare næste gang jeg havde en transfer i AMS. Indtil nogen på det hollandske forum pegede på Bunq, som er en app hvor man gratis kan åbne en bankkonto og bekræfte ens identitet med et videoopkald. Det var alt der skulle til Desværre er de fleste rejser for i år bestilt og betalt, men det giver da et skud på FB Platinum i 2018. Moderne teknik længe leve!
Det er sejt Elsker når nogen finder disruptive løsninger til at ændre på oldgamle rutiner. Selv er jeg e-citizen i Estland, så i tilfældet at jeg får brug for at åbne en bank-konto derovre, kan jeg klare det herhjemmefra sammen med en masse andet.