God tirsdag fra loungen i LUX, hvor jeg lige har fået ugens største forskrækkelse. Det bliver kun en enkel nat derhjemme og så til Wien med OS302. Bestillingsbekræftelsen siger fint "operated by Austrian Airlines", men ved check ind står der lige pludselig "operated by Air Berlin" på boardingkortet. Så må de gerne blive i luften en enkel dag mere
God tirsdag eftermiddag fra min første A320neo flyvning der bliver min næstsidste i EB året - efter næsten et helt års pause fra arbejdsmarkedet var en T/R til ARN påkrævet for at beholde SAS guld. Kontrakten med kommende arbejdsgiver blev underskrevet i går så jeg forventer ikke at skulle tage et milage run om et år for at beholde status. Anderledes miserabelt ser det dog ud mht Radisson og Hilton hvor jeg nu er sølv og skal til at være kreativ for at genindhente en attraktiv status (gode råd modtages gerne)
God tirsdag herfra.. Ligger hjemme på sofaen med ondt i halsen, hovedpine osv osv.. Føler jeg er tæt på døden, min kæreste mener dog at den "manflu" han er ramt af er meget værre... ellers bruger jeg bare tiden bare på at se lidt HBO, Netflix, Viaplay og hvad der nu ellers findes.. Håber andre har en lidt mere spændende tirsdag end jeg har?
God eftermiddag fra Amsterdam på denne triste tirsdag. En epoke er slut. Jeg er lige landet efter min sidste flyvning ombord et Fokker fly. Et kapitel i de hollandske historiebøger lukkes, når KLM tager den sidste F70 ud af drift om få uger.
Jeg sidder her en tirsdag aften og læser, at der er indført eller vil blive indført undtagelses tilstand i Florida ... Er der nogen IF´ere, der ved noget om dette. Jeg skal afsted i weekenden og har ovenikøbet lige netop købt en båd tur rundt i Biscayne Bay rundt om Fisher Island (øen hvorTvind ledernes luksus 800 kvm store lejlighed ligger), men ak hvis man så ikke må gå udenfor hotellet !! Hvad mon det kan være !!
Har 8 familiemedlemmer der er på ferie derovre nu, netop rejst fra New stork til Florida idag, de nævnte ingenting da jeg snakkede med dem tidligere.
Noget om en højreaktivist, der skal holde tale på et Universitet. Man er nervøs for store optøjer og vil være forberedt på det værste, derfor undtagelses tilstand, giver det mening ?? !! ...
Snakkede med min bror igen igår aftes, de havde ingenting hørt. De er godt nok i Orlando, men nyheden burde vel være ude der også..
Er da også meget nysgerrig. Flyver til Miami med familien i morgen og det ville da være kedeligt hvis vi skulle lukkes inde på hotellet
Fandt denne her: http://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE9955793/hvem-er-richard-spencer/ Undtagelsestilstand mandag, da han holder tale imorgen torsdag.
Undtagelsestilstand er en administrativ ting der giver øgede resourcere og mulighed for at trække på enten statslige eller føderale resourcer oveni lokale. Undgå at deltag / komme i nærheden af (eventuelle) demonstrationer/sammenstød omkring universitetet og der er bør ingen problemer være.
Tak, @jakobv84 og @Nj4220 , det var beroligende. (Det stod på DR1 tekst tv i går, og så bliver gamle jeg jo bekymret).
Sødeste @Nj4220, du må huske på, at sådan en som jeg, er fra før 1950, så jeg klamrer mig til det, som jeg kan finde ud af he he.
God tirsdag, hvor vejret ikke kunne vise sig fra en mere kedelig side. Der er dog lidt udenholdning i dagens kontorudsigt, hvor en stor kran bygger en endnu større kran.