Og så blev en god tirsdag til en dårlig tirsdag. Computerne hos trafikledelsen i AMS er gået i sort, så vi holdet på jorden i CPH på ubestemt tid
Så blev vi offloadet. Det er som sådan ikke nogen straf, for så fik jeg mulighed for at prøve den anden halvdel af den fine farvelade lounge.
God tirsdag og god valgdag Jeg nåede at stemme sammen med alle pensionisterne kl. 11, hvor der ikke er så lang kø. Kedelig omgang valgslik desværre Ellers har Forstadsfruen været kulturel sammen med en flok af de andre soccer moms fra barnets skole, så den stod på en tur på Glyptoteket (der er gratis entre om tirsdagen) og derefter en frokost lige som @Baadsgaard foretrækker det: vegetarbuffet på Riz Raz Det er faktisk meget sjovt at være lidt småturist i egen by
Skamløst stjålet fra det hollandske forum, men syntes alligevel ikke I skulle gå glip af alle de spændende innovationer, som måske aldrig bliver til noget: http://www.bbc.com/future/story/20171219-subtle-and-surprising-innovations-in-aviation
Godt Nytår til alle fra toget fra Sevilla til Madrid. Der var security check på perronen hvor al bagage skulle igennem en scanner og der var kø. Jeg ved ikke om det er normalt for alle togrejser i Spanien nu, men der var i hvert fald bagage scannere på alle perroner så vidt jeg kunne se. Jeg er ikke helt klar over om toget venter, hvis ikke alle har nået gennem security check til tiden. Det er nok en god ide at dukke op i god tid, hvis man vil rejse med tog i Spanien. Togturen fortsatte med at ligne en flyrejse. Vi havde booket billetter i 1. klasse og der blev uddelt våde varme servietter og serveret gratis mad og drikke med et menukort. Jeg kan ikke berette om hvordan maden smagte. Jeg spiste den ikke, jeg skulle bare lige tage et eksklusivt billede for Insideflyer.
God tirsdag... Tilbage på arbejdet. En enkelt fridag efter nytårsaften er for lidt. Jeg er rimelig træt i dag - andre der har det på samme måde? Ellers er det bare hårdt arbejde - cheferne er kommet retur med fuld fart på og det rammer så nedad Så bare med at komme i gang med 2018 som lige nu til at blive endnu et travlt år i transportbrancen. Det ser da ganske udemærket ud, men ikke helt 1. klasse dog. Men DK er nok meget bagefter på den front. Det er lang tid siden jeg har prøvet det, men er der forsat rundstykker etc. i DSB's bedste klasse om morgen mellem Aarhus og København?
God tirsdag. En blød start på arbejde med en hjemmearbejdsdag. Påtvunget af at børnehaven holder lukket en dag til, så der er fuld skrue på Netflix i stuen Det har været forholdsvis rolig i min indbakke de sidste uger, så det tog kun en halv dag at luge ud i det. Til gengæld når der er en ny uge, ny måned, nyt kvartal, og et nyt år samtidig, så løber det op med periodiske kontroller m.v. der skal udføres Et af dem er en opdatering af årshjulet, og jeg har et par forslag
God tirsdag fra alletiders helvede - Eventyrfabrikken i Ballerup. Ved du ikke hvad det er uden at Google, så er jeg dig meget misundelig! En eller anden bare skyd mig... Har en hel uge alene med arvingen inden skolen starter på mandag. Det bliver en lang uge. Tog forskud på glæderne i går og prøvede at finde ud af hvor mine 5000 cashpoint skal bringe mig hen! Ville gerne bruge dem på CPH-LAS men mannkan kun booke indtil slut marts og ikke engang inkl. Påsken :-( nedlægger Fjeldaberne ruten?
God morgen fra Tokyo hvor "morgen kaffen" nydes fra værelsets skønne udsigt: Tokyo kalder på os! Nuuuu vil nogen der kender tidszoner godt sige, siden hvornår er kl 12 blevet morgen? Ja ja godt ord, men jetlaggen tog røven på os så vi valgte den sløve løsning, men Fuck vi har det godt nu og klar til exploration God tirsdag alle
God tirsdag Så er the old lady på vej til US pga golf "Sony open in Hawaii" uuuh, jeg glæder mig, det er 13. gang. Seat 1H på sk935, langsomt wifi, den kan ikke uploade billeder, men vi er over Grønland nu.
god aften (ja næsten nat...) Ikke meget rejseri for mig lige i øjeblikket - jeg har terminsprøver, og der trækker virkelig tænder ud... Dog har jeg fået booket mig en tur til Riga med venner d. 1-4 februar - 348,- retur per person med DY er ikke noget at kimse af, og så en junior suite for 250,- per nat, ja så er man godt på vej! Så der er lys for enden af tunellen - nu skal "helvedesugen" bare overståes