View attachment 14079
Barnet er alligevel så frisk han gerne vil spille computer. Havde ellers planlagt at jeg nu havde en god undskyldning for at kigge på sommerferie!! Nej pt ikke flere computere hjemme
Måske de gode IF’ere har et godt bud her, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal! Vi plejer ikke at holde sommerferie men barnets skole er lukket 8 uger, så et eller andet skal der ske i år.
Noget med 2 voksne og 1 barn på 7 år der vil:
1. Pool og gerne strand hvis den er “god”.
2. Desværre ikke et alt for stort budget.
3. 1-2 uger alt efter hvad det er.
4. Helst hotel da det ikke er ferie hvis jeg skal købe ind, lave mad og rydde op...,
5. Ingen krav til kulturelle aktiviteter!
6. Skolen slutter allerede 15/6 såvi kan stryge afsted lige inden den normale skoleferie starter (ser ud til tirsdag d.19/6 generelt er en billig dag at flyve på).
7. Vil gerne undgå charter-agtig tur.
Overvejer Dubai/Doha da
@THammer bl.a mener vi lige kan nå det inden det bliver alt for varmt, billigt 7500-8500 DKK for fly og alle hoteller er også billige.
@clager mener jeg skal bruge mine Fjeldpenge og flyve DY til Mallorca. Men hotellerne er mega dyre synes jeg?
Hvad med østpå? SIN er også billigt, 11000 DKK men så vil barnet bo på Mandarin Oriental og det er snildt 3500 DKK pr nat og det vil jeg gerne gøre billigere.
Er Thailand skævt i slut juni?
Click to expand...