God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Flot vintervejr i Oslo i dag.... skal dog komme mere sne i løbet af ugen:eek::eek:
    IMG_7848.JPG
     
    clager, PENSIONISTEN, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    1453B4AB-F67F-44BD-B02C-900663F24533.jpeg

    Ja dagens udsigt var rimelig god!
     
    Henrik Olsen, Ulrik, RasmusH og 7 andre "Synes godt om" dette.
  3. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Oj,oj, jeg bliver helt svimmel .... hvor ser det dog indbydende ud
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Lige kommet hjem for arbejde. Så er der blevet checket ind på min første flyvetur i år AY962 CPH-HEL på Torsdag. Der er kun 1 og 1/2 rækker business på denne flyvning, så det er nok ikke lige der de store penge bliver tjent :p. Inden afgangen på torsdag, står den på bromands fødseldag i morgen. :cool: - Vinterferie er dejligt.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Så skinner solen og morgenmaden indtaget. Ingen mimosaer i Club loungen om morgenen så vidt jeg har kunnet lure. I får istedet et billede fra resortet. Dagen i dag byder på samme antal aktiviteter som alle de andre dage: 0.

    20180220_084809.jpg
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, SophieHendriksen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nå det var jo noget med at tirsdag MÅTTE blive bedre end i går!

    Jeg havde set frem til en lækker dag alene med barnet i skole, en tur i Skodsborg spa og alt det der lige til jeg opdagede at barnet var så ophedet at hans ansigt var lige så rødt som den Stanford t-shift han havde på. 39,8 i feber og jeg er nu stuck som sygeplejerske/opvarter resten af dagen.

    Onsdag MÅ blive bedre!

    #påjagtikældereneftersprutten
     
    PENSIONISTEN, isolCBflyer, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Til hvem af jer?
    God bedring til barnet!
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    FDE65398-56D8-44F9-9736-290C24185798.jpeg
    Barnet er alligevel så frisk han gerne vil spille computer. Havde ellers planlagt at jeg nu havde en god undskyldning for at kigge på sommerferie!! Nej pt ikke flere computere hjemme :eek:

    Måske de gode IF’ere har et godt bud her, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal! Vi plejer ikke at holde sommerferie men barnets skole er lukket 8 uger, så et eller andet skal der ske i år.

    Noget med 2 voksne og 1 barn på 7 år der vil:
    1. Pool og gerne strand hvis den er “god”.
    2. Desværre ikke et alt for stort budget.
    3. 1-2 uger alt efter hvad det er.
    4. Helst hotel da det ikke er ferie hvis jeg skal købe ind, lave mad og rydde op..., :rolleyes:
    5. Ingen krav til kulturelle aktiviteter!
    6. Skolen slutter allerede 15/6 såvi kan stryge afsted lige inden den normale skoleferie starter (ser ud til tirsdag d.19/6 generelt er en billig dag at flyve på).
    7. Vil gerne undgå charter-agtig tur.

    Overvejer Dubai/Doha da @THammer bl.a mener vi lige kan nå det inden det bliver alt for varmt, billigt 7500-8500 DKK for fly og alle hoteller er også billige.

    @clager mener jeg skal bruge mine Fjeldpenge og flyve DY til Mallorca. Men hotellerne er mega dyre synes jeg?

    Hvad med østpå? SIN er også billigt, 11000 DKK men så vil barnet bo på Mandarin Oriental og det er snildt 3500 DKK pr nat og det vil jeg gerne gøre billigere.

    Er Thailand skævt i slut juni?
     
    PENSIONISTEN, Henry, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Os begge?? Måske han falder i søvn :cool:
     
    PENSIONISTEN, Henry, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Man skal aldrig gå ned på grej.:rolleyes:
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Er Bali ikke ideelt i Juni/Juli? Jeg ville ikke turde Doha/Dubai da jeg tror det er for varmt. Kreta med dine DY penge? Du gider vel næppe flyve DY longhaul!
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  12. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Hvis det er pool og afslapning vil jeg klart hoppe øst på. Vi hopper selv til Bangkok, Chiang Rai, Koh Phangang og et endnu udefineret sted sidste i juni og på tre uger.

    Sandkassen er i min bog for varm (og for kedelig) i juni. Kreta sidste halvdel af juni kunne være OK - før all-inclusive horderne kommer væltende.

    Med 1-2 uger ville jeg tage en lille uge i Bangkok - og så enten en lille uge på Meridian i Chiang Rai (kan klart anbefales) eller en uges tid ved stranden. TG har i sommerperioden en aftenflyver til BKK (afg 21.30) nogle af dagene. Som regel fornuftige priser.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  13. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det ved jeg ikke? Jeg har aldrig været på Bali, forsøgte at Google lidt, men det er jo altid bedre, hvis nogen rent faktisk *ved* det. Synes tit det med vejret er vanskeligt at gætte på når man ikke har erfaring med stedet.

    Nej, det tror jeg heller ikke, altså longhaul. Havde overvejet at bruge dem på LAX eller OAK, og så et lille roadtrip kombineret med besøg hos nogle venner i SF, men billetter med BA og LH er egentlig så billige (ca. 10K for os alle), at jeg nok ikke gad forsøge mig med DY derover. Nogle gode bud på hotel på Kreta når man er helt blank?

    @Offlyer - er vejret OK i Thailand i juni? Synes det er svært at finde ud af hvad "regntid" og sådan noget reelt betyder. Vi har været på Maldiverne fire gange i "regntiden", og jo ja lidt regn men overhovedet ikke noget som jeg egentlig har tænkt meget over. Kom også meget gerne med et konkret forslag på Kreta :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Lige mine 5 cents til dine sommer planer.
    Var på sommerferie på Koh Lipé, Thailand og Langkawi, Malaysia i sommeren '16. Hæderligt vejr, men godt nok også nogle dage med voldsomt vejr. Det ligger dog også lidt sydligere end mange andre Thai destinationer. Men det blev ikke helt til den badeferie vi havde håbet på faktisk. Det er i troperne, monsoon bæltet, og den er godt aktiv i sommerhalvåret - altså mere ustabilt vejr end ellers.

    Kreta har været vor sommerferie favorit i mange år når fantasien ikke gik videre, og fordi det er sgu det tætteste på sol, sommer garanti vi kan finde i Europa. Og så sidste år, havde vi to dage med overskyet i juli, hvilket vi aldrig har oplevet før - altså bare det at få øje på en sky er lidt af en spotter beskæftigelse på stranden! ;):D

    SAS flyver direkte til Chania om sommeren, flere gange om ugen.
    Vi holder os normalt fra store hoteller og resorts, så der kan jeg ikke en skid. Men leder du efter små hyggelige fiskerbyer med sløv stemning men samtidigt med en turists mangfoldigheder kan jeg godt forslå noget.
    Dog vil jeg sige, at det 'flade stykke' vest for Chania (Agia Marina osv.)er det store turistbælte. Det er altså ganske uskønt, for ikke at sige, hæsligt på masseturist måden. Så selvom man er til resorts mm. tror jeg man skal holde sig fra det selvom der er et hav af hotel udbud.

    Skærmbillede 2018-02-20.png

    En times kørsel øst for Chania er mange fine steder, og det er ret billigt at finde ok steder.
    Eller lej en villa med pool måske, det husker jeg som ok prismæssigt.
    Vi har tidligere kigget f.eks. på disse:
    https://www.amazingvillasincrete.com/en/
    Men fik aldrig booket da de var udsolgt, så kan ikke give førstehåndsberetning desværre.

    Vi er selv i tvivl om hvad sommeren skal byde på i år - det bliver ikke Kreta - nu må vi sgu finde på noget nyt!!!:D:D Men udelukkende derfor!;)
     
    SophieHendriksen, tbh, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113

    Kato Stalos / Agia Marina Panorama Hotel m/Mini All Inclusive
    1 stk. Dobbeltvær. (2-3 pers.) - havudsigt

    Vi boede her da vi i 2015 var på Kreta i August. Det var, syntes jeg, ganske udmærket og til en fin pris.

    5.000kr/pers for fly, ophold, transfer og seating gennem primo tours.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  17. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Kommer meget an på hvor du er. Hvis du holder dig til Koh Samui og øerne deromkring - altså på østsiden (men Koh Chang duer ikke) så er vejret ganske glimrende. Der kan sagtens komme en byge - men overhovedet ikke slemt. Masser af sol. Vestsiden derimod er typisk meget våd. Bangkok kan give nogle ordentlige byger - men jeg har endnu ikke oplevet det som slemt. Ej heller nordthailand
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    176
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Et semi-fyldt Amlet lounge i BLL inden turen går til BLQ via AMS... ingen tegn på ombygning endnu...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Jeg har været på Bali to gange, en gang i september og en gang i december. Selvom der var 10 år i mellem, så føltes vejret det samme. Fint link fra @jakobv84, som også viser det. Det tæt nok på ækvator at det bare er varmt og fugtig året rundt :)
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    BTW - 1000 tak til alle for at forsøge at hjælpe en Forstadsfrue i nød. Gode, konkrete og relevante inputs alt sammen som jeg er i gang med at undersøge i pauserne mellem opvartning af barnet :rolleyes:
     
    Henrik Olsen, Henry, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side