Ser dejligt ud
@MaleneChristensen - hvilke hotel boede du på? Ser frem til flere updates
Solen er kommet frem i Holte, så udover mit view er omtrent samme som
@jakobv84 så er der nu også sol, så det er helt skiferie-agtigt, og jeg overvejede at tage skitøj på og sætte mig ud i haven og drikke kaffe
Jeg har stadigvæk ikke fået lukket vores sommerferie endnu (på trods af gode ideer fra alle jer IF'ere), så det står formiddagen på og så har jeg en frokostaftale i byen med en anden soccer mom fra skolen. Så forhåbentlig en ikke så dårlig dag endda
God arbejdslyst til
@Henrik Olsen med al maden, jo den husker jeg godt fra børnehavetiden. Men ved du hvad, jeg synes det er en rigtig hyggelig tradition vi i Danmark inviterer hjem. Nu går arvingen jo på en international skole, og dér kunne folk ikke drømme om at invitere hjem. Så fødselsdage er som regel noget med Den blå planet, legeland, X-jump osv. Det er da også sjovt for børnene, og nemt for forældrene. Men det er ikke særlig personligt og vi har helt sikkert besluttet de skal inviteres hjem til sommer med lagkage, skattejagt og det hele når arvingen har fødselsdag. Man skal så også huske forplejning til forældrene, da man ikke efterlader børnene alene til fest
Click to expand...