God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Så bruger man aften på at hente nye stole som fruen har bestilt....

    image.jpg

    Nogen der genkender stedet?
     
    Ulrik, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  2. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Senest redigeret: 29/5/18
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Afrundingsfejl. Fik jeg nævnt, at det var varmt i loungen? :oops::oops:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det er der også her
    20180529_182232.jpg
     
    Henrik Olsen, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    WP_20180612_13_24_24_Rich.jpg WP_20180612_13_19_57_Raw.jpg God tirsdag fra Zurich.
    En dejlig tur på den berømte shopping promenade Bahnhofstrasse, på vej ned til Zuricher sø'en, i forfriskende regnvejr. - En let frokost højt oppe under parasollerne.
     
    tbh, SophieHendriksen, THammer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God tirsdag til alle :)

    Dagen begyndte med møde inde i byen - måske nogen kan genkende det :)

    upload_2018-6-19_15-22-16.png

    Ellers fik jeg også sat en lille konkurrence i gang med 5 SAS Boeing 767 bagagetags fra Aviationtag.com :)

    Så en super start på dagen og også ugen. Der bliver travlt på den lille redaktion her de næste 6 måneders tid, som det ser ud lige nu.

    Flere arrangementer i vente til jer som følger InsideFlyer hver dag - jo mere aktivitet jo større chancer for arrangementer, da det er dette de forskellige firmaer vil have. Så hjælp med at sikre at jeg forsat kan lave arrangementer og skaffe præmier til konkurrencer :)
     
    DanielBahn, SophieHendriksen, Peter F. og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Jeg støtter alt hvad jeg kan og giver gerne en hånd med hvis jeg kan bistå med et eller andet her fra det tyske ;)
     
    AaB_CPH, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  8. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    God tirsdag alle sammen.
    Efter et stop over på 10 timer og overnatning på Roda Al Bustan går det nu videre mod slutdestinationen Luanda, Angola.
    Lækkert 5 stjernet hotel, med kæmpe morgenmads buffet
     

    Attached Files:

    Thorbjoern, Henrik Olsen, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Lækkert, var det en del af Dubai Connect?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    God tirsdag fra BLL.

    Stiger om lidt om bord i denne Sukhoi Superjet (EI-FWE) på vej til BRU.

    Mange firsts for mig i dag:
    Første flyvning med et russisk bygget fly, første gang med Brussels Airlines, første gang i BRU og FCO.

    Tredje Pearl Jam-koncert, men første gang på Stadio Olimpico i Rom:)

    Må I alle få en fantastisk tirsdag!
     

    Attached Files:

    Nj4220, Henrik Olsen, clager og 5 andre "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Har aldrig fløjet med sådan en russisk fætter. Del gerne lidt flere billeder fra dig og hvordan den er at flyve med :)

    Og så ellers super god koncert :)
     
    Henry og klausbm "Synes godt om" dette.
  12. klausbm

    klausbm VIP medlem

    Beskeder:
    118
    "Synes godt om" modtaget:
    499
    Point:
    63
    Tusind tak!

    Jeg fik desværre ikke taget nogen billeder under vejs. Flyvningen var vel det man kalder uneventful. Ok sæder med god pitch, masser af grå plastic, vinduerne sidder lidt lavt. Sædekonfigurationen var 2-3, vel plads til 100 passagerer, hvilket nok er fint på småruter som BLL-BRU. Utroligt støjende aircon - tror man er gået på kompromis med dimensioneringen af luftkanalerne...
    Brussels Airlines er BOB, så ingen service ud over et stykke chokolade inden landing.
    Sidder nu i BRU og venter på forbindelsen til FCO som indtil videre er 55 min forsinket:confused:
     
    Henrik Olsen, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  13. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Jeps det var det. Utrolig let, fik voucher hjemme i Cph og fandt derefter blot chauffør service i Dubai lufthavn.
    Fra touchdown til jeg stod på hotellet = 30 min..:)
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, RasmusH og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Baadsgaard, THammer, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Sjovt, jeg fløj med Brussels Airlines og deres A319 CPH-BRU-MAD for 2,5 uger siden, der var ingen chokolade. Måske en CityJet ting?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Er blevet ramt af de få afgange mellem AAR og CPH her i sommer perioden. Det er muligt, at der ikke er så mange forretningsrejsende - men flyet i går aftes var næsten fuldt (hørte den ene stewardesse sige til kollegaen: Der er 3 tomme pladser. Min opfattelse var, at hun ikke skulle tælle personer, men tomme stole. Har muligvis misforstået noget). Og det første fly om mandagen (som jeg kom for sent til at få billet til), var helt udsolgt.

    Kom i øvrigt til at sidde ved siden af en venlig og meddelsom stewardesse, der var med flyet for at uddanne en ny kollega, de havde fået. Hun kunne fortælle, at de mange ferierejsende kan mærkes, da de trækker mange ressourcer på personalet i lufthavnen og på flyene:
    • Flyene er fyldt op (så det tager længere tid at boarde)
    • Der er betydeligt mere bagage end normalt, så bagagefolk i lufthavnen har rigeligt at se til
    • Der er mange flere passagerer, der skal have hjælp af Falck med at komme på og af flyet (og i lufthavnene)
    • Der er mange flere uledsagede børn.
    Jeg har også kunne observere adskillige "uerfarne" passagerer, som tager betydeligt længere tid i sikkerhedskontrollet - og også på flyet ved boarding.

    (måske en ide til en forsideartikel - jeg har desværre ikke mulighed for at skrive den)

    Så, når man først bliver lidt forsinket, er det næsten umuligt at indhente igen. Mit fly i går var forsinket en halv time. Kaptajnen fortalte, at det havde flyet været hele dagen. Mit aftenfly i dag er også blevet en halv time forsinket (jeg har lige fået en SMS), så jeg er først hjemme tirsdag morgen. Derfor skriver jeg i tråden "god tirsdag". Jeg skal igen en tur forbi Sønderjylland, så har lejet en bil hos Avis - den skal hentes 7.30 :eek::eek::eek:. Naturligvis kunne jeg ikke gøre det på deres hjemmeside - fik blot en fejlmelding. Da jeg havde forsøgt 2 gange, måtte jeg ringe og gøre det telefonisk.

    Min nye PC-er går hele tiden ned - i hvert fald, når jeg laver noget arbejdsrelateret. Så den skal forbi en heksedoktor.o_Oo_Oo_O Jeg var så heldig, at niecens kæreste fik lavet back-up af alle mine dokumenter i week-enden. Så nu har jeg lovet ham en bonusrejse. Han vil gerne til Tokio. Det er bare svært at finde billetter på business til ham og niecen :(:(:(

    Hørte i øvrigt fra en insider, at flyselskaberne normalt har reserveret 10 - 15% af sæderne på her afgang til bonusrejser. Og det er derfor, der er så få bonusrejser på Business. Selvom jeg gerne ville sende hele familien på en tur til Langtbortistan på business class betalt med mit Premium Mastercard, så har jeg da forståelse for, at SAS ikke bare kan forære alle sæder på business væk til EB-medlemmer, der blot betaler for en go-billet.

    God uge til alle.
     
    asf, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Tilføj dertil ekstra travlhed i luften. Alle mine fly i weekenden var 15-45 minutter forsinket fordi trafikledelsen holdte dem på jorden, så det ikke kom til at risikere at skulle cirkle rundt om lufthavnen før der var en ledig slot.
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  18. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Kender det godt :oops: Og nogle gange kan det også bare være på Go og betalt med VISA-kortet. Bare de kommer afsted. Desværre er der bare alt for få afgange mod Langtbortistan :(
     
    Henrik Olsen, jakobv84 og Henry "Synes godt om dette"
  19. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    God tirsdag fra sidste dag på kontoret i fem uger. Meget stille da de fleste er gået på ferie - så muligt rent faktisk at få ordnet en masse ting inden Roskilde kalder i morgen og ugen ud. Søndag starter en meget flyvende sommer - og min første rejse, der går verden rundt - med afgang til konferencer i San Diego og Brisbane - og sidst, men absolut ikke mindst, en uges ferie. Har haft en del overvejelser om, hvor den skulle bruges da det jo er vinter dernede - men har nu endelig fået booket fly til Fiji. En uge derude tænker jeg må være sagen... :cool:
     
    Henry, PENSIONISTEN, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Wauw - det lyder godt med 5 uger væk fra kontoret :)

    Gløder mig til at følge din tur rundt i verden - så håber du vil dele lidt rejsebeskrivelser og billeder fra turen :)
     
    Henry, Jeblin og THammer "Synes godt om dette"

Del denne side