Hvis kortet mod forventning skulle være affotograferet, så vil det formentlig blive brugt ret hurtigt. Så jeg ville nok tøve en kende og holde øje med kortet: Hvis der ikke i løbet af 2-3 dage kommer net-transaktioner (som ikke er dine), så kan du formentlig uden risiko ophæve spærringen. NemID er kun et problem hvis du har adgangskoden på en lap i tegnebogen sammen med nøglekortet.
Den giver også en perlende følelse hele vejen igennem systemet! Har aldrig forstået dem der går efter blid brus.. så kan man jo lige så godt selv puste i vandet med et sugerør..
God tirsdag - som forhåbentlig er mere spændende end min - den står stadigvæk på mere vasketøj og rengøring Fik dog også hygget lidt med arvingen over en gang vafler til morgenmad. Vi forsøger at lade som om, vi stadigvæk er på hotel:
Jamen så siger vi da god morgen igen. Jeg sidder i taxaen på vej fra Bratislava til VIE hvor turen går til OTP (Bukarest) om en times tid. Mit første besøg i Rumænien så det er jo lidt spændende, ikke mindst om jeg får set andet end JW Marriott hotellet...
God morgen, @jakobv84 er tidligt ude på sin lille rundrejse Vi andre nøjes med almindelige dage på kontoret, hvor der er blevet ret stille - ferieperioden er for alvor begyndt.... 4 dage endnu før tyskeren peges sydpå mod Nice
Godmorgen, har sidste dag ud af et 10 dages Data Analyst kursus hos 4d, som overvejende har været givet rigtig meget inspiration til bedre data praksis. Nu har jeg heller ikke behov for at komme på turistfælden Amalfi de næste mange år, efter 10 frokoster ,der i kvalitet svingede fra spiseligt til latterligt. Og nu starter sommerferie endelig
God tirsdag fra WAW, fjerde LOT flyvning siden søndag aften og fjerde forsinkelse på over en time siden søndag aften. Flyet den smukke kul by Katowice er forsinket som det ses på skærmen. Forsinket på ubestemt tid, da der mangler et fly. Besætningen er her også mig de ser lidt bekymrende ud.
Hvis du har guldstatus hos *A, er der en rigtig god lounge i WAW. Du skal først ind i den normale LOT-lounge (hvor du bliver registreret) og derefter halvejs ned og ind af en dør til højre (kan ikke huske navnet. Måske noget med Elite …). Den er kun for folk med guldstatus (eller højere). Spørg dig evt. frem.
God tirsdag. En smilende Swiss kaptajn opholdt sig i fwd pantry´et under hele boardingen for at hilse sine gæster velkomne, og ved boarding completed tog han mikrofonen og gav en lille velkomst tale face to face ud mod kabinen. Han sagde bl.a. at nu måtte styrmanden klare forberedelserne i co. Han underholdt biz psgrs. Denne personlige fremgangsmåde har jeg oplevet nogle gange på Swiss og spurgte purseren, om det er en fast rutine nu. Men det er det ikke, det smitter og flere og flere kaptajner præsterer det, forklarede hun.
Tak for tippet, kender den godt, god mad. Kom afsted med kun 45 minutters forsinkelse. De fandt en med E70 i stedet for den Q400 som vist nok stod med teknik et eller andet sted i Ukraine..
Da jeg skulle hjem fra ZRH så det ud til at samtlige fly ud og ind af ZRH var forsinkede pga den tætte trafik over hele Europa - den ene forsinkelse tog den anden med sig.
Godmorgen fra Hamburg - efter en meget varm tur i en ATR. Og vel nok den dyreste CPH-HAM retur jeg til dato har været i nærheden af (8.000kr) - selv om den er bestilt med 20 timers varsel er det godt nok en hamper pris. Så støder jeg ind i denne - som jeg så kan se flyver for TUI. God tirsdag til jer alle.
shit mand, overvejet, at tage toget direkte til Hamburg? kan gøres på Første klasse for 1/10 af prisen... se prisen for imorgen tidlig...
En sjælden solstrålefortælling i rækken af historier om sommeraflysninger, strandede passagerer og mangel på piloter: https://finans.dk/erhverv/ECE107760...e-i-lufthavn-bookede-privatfly-og-fyldte-det/ Det burde indføres ved lov, at på hver afgang skal der være minimun én gæv og entreprenant jyde om bord, der kan skride til handling, når det bliver nødvendigt. Fed historie.
Har en gammel kollega der har været strandet pga Ryanair - de var dumme/nærige og takke nej til en plads.. Det er desuden EKSTREMT hvor dårligt Ryanair håndterer det.. De må næsten tigge og be om vouchers, og information er der intet af.. Fatter ikke hvorfor der ikke er nogen myndigheder der skrider ind over for dem - kunne forstå på nyhederne, at det jo slet ikke er første gang de ignorere problemer i situationer som disse, og at de ikke vil honorere lovgivning omkring kompensation ved forsinkelser.. De burde sgu få en bøde der sagde spar 2 og et varsel om den sorte liste..