God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det er altså god stil at lige flyve ned og hente en jakke i Zürich - og så i SAS Plus :)
     
    Henry, MaleneChristensen og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    - Og nu sidder jeg allerede hjemme i min stue foran fjernsynet.
    - Jeg fløj ned med sk601 arr ZRH 0940 og hjem med sk604 dep ZRH 1440.
    - Jeg nåede også at handle lidt rösti i "mit" kæmpestore Supermarked Migros ude i lufthavnen og nåede også indom Swiss Senator.
    - Vi var kun 4 psgr på plus og der var vist 10 rækker !!!
    - På sådan en almindelig tirsdag eftermiddag fik vi en slot 45 min. sen, den blev så ændret til afgang NU med en flyvetid på 1:55 mod nromalt ca. 01:30, men vi landede dog kun med ca.10-15 min sen.
    - Ned i P8 efter bilen, åh åh kø flere steder på motorvejen.
    - Og EB kontoen stiger med 3750 point, ikke helt tosset endda og vel hjemme igen.

    (Dog et minus : mine kollegaer i loungen fortalte at en af vores kollega lige var død af kræft, det slog hårdt).
     
    asf, Erwin Lansing, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Æv - sådan noget er altid hårdt og desværre rammer det mange og kommer "tæt på".
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  4. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Er godt igang med kandidatstudiet på AAU - noget af en forandring ifht før, og en vild opstart med et rimelig stort projekt den første måned, som vi så sidder og skriver på nu over et par 12 timers dage.., inklusiv opstart på et nyt, større projekt.. Anyhow, glemte tiden, så måtte tage en Drive Now bil og kører til sydhavn st så jeg kunne nå toget.. Glemmer så, at det er en benziner jeg har taget (Mini) og ikke den sædvanlige BMW i3 de er el, så der ligger nok en parkeringsbøde i morgentidlig, da jeg holdte på en El-bilplads :(
     
    Henry, isolCBflyer, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God tirsdag :)

    Ja - jeg har svært ved at få armene ned.... Vi har på InsideFlyer fået mange nye læsere de sidste 2 dage på Facebook, forsiden og selv på forum. Rent trafikmæssigt har vi stort set allerede haft lige så meget trafik i går og i dag, som vi normalt har på godt 12-14 dage. I går var også den helt klart største dag i hele InsideFlyers historie, godt efterfulgt af i dag....

    Så trods de kedelige nyheder der gav trafikken, er jeg alligevel lidt glad :)

    Der er nok forsat efterskælv de næste dage, men det er tilbage til hverdagen....
     
    Erwin Lansing, Ulrik, DanielBahn og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Like a boss! Mit store forbillede @PENSIONISTEN :cool:
     
    PENSIONISTEN, Erwin Lansing, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Tirsdag snart slut. Den bød på et gensyn med den gamle indenrigsterminal i CPH, da CPH airport havde besluttet sig for, at sådan en flok pendlere, der skal en tur til Billund, da lige så godt kan få sig rørt lidt og derfor havde valgt at give os gate A27!!!
    Humøret har jo så toppet, når man står lige efter fasttrack og ser, at der er 15 minutters gang ud til ens gate. Tiden fra ankomst med Metro til gate er så faktisk længere end flyveturen.

    Igen igen undres man over at CPH Lufthavn er så ligeglade med deres faste gæster, som det virker til. Det hedder sig jo godt nok, at pendlere er dårlige gæster i lufthavne, da de ikke køber noget - og det er så nok også derfor de i CPH skal behandles derefter. Det være sig remote gates, busgates, nedlægning af gates, forsinkede busser, stuvet sammen i busser osv osv osv.

    Nå, men det var så bare lige det herfra. Hvis der skal være et enkelt lyspunkt, skal det da være, at på A28 kom der et privatfly og parkerede - og når vi holder ved siden at de private fly, kan man i et øjebliks vanvid lige nå at tænke, at vi også flyver med privatfly.....
    Jeg nåede iøvrigt mit motionsmål igen i dag

    20D79EDA-1C89-4F17-9241-A61EC827531E.jpeg
     
    asf, tbh, SophieHendriksen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  8. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Bliver en dejlig dag i dag:)
    BD610833-D854-48F9-A103-544D5237EE46.jpeg A1467FB4-88EE-40EA-A715-FD27CE860C64.jpeg 6CB4AEE8-5773-4DD8-9841-2F08668EBC38.jpeg AE0499FB-51D0-4601-91BB-79D8046E63BB.jpeg 26417B29-87A2-40A3-B9FF-2CE08636552D.jpeg
    80601392-5AF5-4EC1-9E73-35BA9765600E.jpeg
    97BF8EB4-4C3A-4760-83D7-B3E5570F0C22.jpeg
     
    Senest redigeret: 16/10/18
    mathiasfe, Henrik Olsen, asf og 13 andre "Synes godt om" dette.
  9. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Baadsgaard, PENSIONISTEN, tbh og 9 andre "Synes godt om" dette.
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God tirsdag fra 36 grader i skyggen! Så kom solen frem i dag, og så blev der brug for solparasoller, rashguard og fodtøj :cool: men helt utroligt hvor behageligt det stadigvæk er pga den tørre luft.

    Man kan naturligvis også klare turen hertil i luften hvis man ikke er til road trip:
    FF0D63CE-8520-4D4F-97F5-7C4E1DCD5889.png

    Eller, jeg er faktisk lidt i tvivl om det er gæster, jeg nåede ikke at se maskinen deroppe særlig godt men spottede et par gutter i militær uniform sammen med hotellets Security tidligere så måske der sker noget spændende???

    Ellers må man sige det har været en ret fantastisk oplevelse indtil videre. Hotellet er lækkert, uden det dog er One & Only standard men det koster vel også kun det halve for værelset! Maden er til gengæld rasende dyr og alkohol endnu dyrere. Men naturligvis en lækker burger med ananas @Ulrik :D

    Meget turistet kunne man blive fotograferet med en falk og en kamel da vi spiste på deres ude-i-ørkenen restaurant i går aftes :D men igen en fantastisk oplevelse og maden var også lækker, formedelst 445 AED pr mand så er det også betalt. Børn var halv pris, men arvingen var ikke så meget til mellemøstlig grillmad, så det var nogle dyre ris og brød :confused:

    I kan finde mig her resten af dagen;
    97C43CF7-2E95-446D-B4CC-1421F4BED920.jpeg
     
    clager, PENSIONISTEN, tbh og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    951
    Point:
    93
    Jeg er i CPH for at fange et DAT-fly til Bornholm. Jeg har min søster med, og det er hendes første flyvetur nogensinde, så hun er meget spændt. Jeg glæder mig blot til at prøve en ATR-72
     
    Claus Heine, Henrik Olsen, DanielBahn og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    God Tirsdag ude fra p15, hvor det gode gamle Canon er i gang med at tage nogle fly billeder i det skønne oktober vejr. :) Et eller andet skal man jo bruge efterårsferien på :p.
    . IMG_20181016_135707.jpg
     
    Henrik Olsen, asf, Kristian og 6 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det sikkert også tilfældet.

    Jeg har fået udleveret en seddel, da jeg tjekkede ind på hotellet, hvor vi holder vores kursus. Der er lidt forskellige oplysninger, bl.a. denne om minibar på værelset:

    You will be paid extra your orders in the room or in the lobby for drinks and food that you take
     
    Erwin Lansing, SophieHendriksen, asf og 9 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God tirsdag fra kontoret på Koh Samui

    WP_20181023_11_21_57_Panorama.jpg

    Det bliver hårdt arbejde i dag med 30 grader og løbende beslutninger om hvilken pool der skal bruges og hvor maden skal spises henne!

    #ferienduikkevilhjemfra
     
    Henry, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    Vil bare sige TAK for at du deler dine "eksotiske" oplevelser på dine kursus eventyr. Sidder gang på gang og småhumre i skægget. :)
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, RasmusH og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Nogle gange kan man næsten tage sig i at ønske, at de brugte Google Translate i stedet for de små børns 'vil selv - kan selv ' :rolleyes:
     
    Senest redigeret: 23/10/18
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    God tirsdag fra CPH.

    På vej til MAN via AMS med KL og så efter planen retur til CPH med SK i morgen.
    Da jeg tjekkede ind “stjal” KLM min booking (booket af vores rejseselskab) og tjekkede mig ind på retur flyvingen i morgen. Det til trods for at det er 2 forskellige billetnumre.
    Skulle oprindeligt have rejst med SK begge veje, men rejsen blev skubbet et døgn og derfor lavet om.

    Nu kan jeg så ikke ændre mit/indtaste mit EuroBonus nummer på SAS.dk og der var lige så meget hjælp at hente i lufthavnen.
    Nå det er jo ikke jordens undergang og så krydser vi bare fingre på at diverse points går ind de rigtige steder!

    Min udsigt pt skal i da heller ikke snydes for...
    B8429A11-AFAD-4267-9893-12A4AC31A320.jpeg
     
    SophieHendriksen, asf, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Helt enig :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Som @Grisefod skriver, så er det virkelig underholdende at følge med derude i det eksotiske "provins". Keep'm coming :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God morgen fra trist og regnvåd Bremen. Turen går den mest direkte vej via Frankfurt med Luftwaffe .

    God tirsdag derude.
    20181030_071700.jpg
     
    asf, SophieHendriksen, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side