God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

1. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    God morgen. Efter endnu en nat med for lidt søvn -- jeg har meget travlt på arbejde på denne tid af året -- er jeg i taxaen på vej mod lufthavnen hvor den står på VIE og derefter Bratislava for i dag og i morgen. I aften med traditionelt julemarked og derefter gås. Det plejer at være godt så det glæder jeg mig til.

2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,549
    13,102
    Point:
    113
    God fornøjelse. Gås er (så vidt jeg ved) typisk julemad i Tyskland. Der er faktisk en tysk talemåde: At blive plukket som en julegås. Det betyder at nogen ripper dig for penge.

I min barndom i Sønderborg området, kom der også gås på bordet derhjemme. Også mange af mine skolekammerater fik gås juleaften.

Jeg har meget travlt med træning og rapportering på projektet i Tyrkiet. Vi er nu kommet til Canakkele i den nordvestlige del af landet (og jeg fik ikke rigtigt tjekket op på, hvor vi er henne og hvad jeg skal vide om området. Bl.a. fordi Wikipedia er blokeret). Men min kollega snakkede noget om en hest, da vi kørte fra lufthavnen ind til hotellet. Det fik jeg ikke helt med. Måske fordi det var ved et-tiden om natten, og jeg hellere ville sove.

Men nu er det gået op for mig, at vi faktisk er tæt på det gamle Troja - og snakken var naturligvis om den trojanske hest. Jeg må se, om jeg ikke kan komme forbi og se lidt mere.

Henrik Olsen, SophieHendriksen, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Nj4220

Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

Beskeder:
    1,612
    4,630
    Point:
    113
    Godmorgen fra et sted ude i det Sydlige Atlanterhav
    Trods de beskedne kår, så har vi det godt og olie bumserne holder stemningen høj her i juletiden, dog bliver det skønt at komme hjem igen d. 23/12 :)

Her billeder af
    Kabinen
    En tanker der off-loader olien fra vores platform
    Skibet by night (Afbrænding af overskydende gas)

Attached Files:

Senest redigeret: 4/12/18
    Henrik Olsen, asf, SophieHendriksen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  4. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    613
    1,679
    Point:
    93
    God tirsdag for SAS og aktionærerne...

Henrik Olsen, clager, MaleneChristensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    Så blev det sgu tirsdag. Dagen startede i Karlslunde til en jobsamtale som jeg faktisk tror gik rigtig fint. Forhåbentlig kan jeg starte 2019 med nyt job, det ville jo ikke være skidt :)
    Efter jobsamtalen inviterede jeg lige mig selv forbi de gamle (som har ferie denne uge)... og det var jo smart at det var lige til frokosttid, hvor min mor diskede op med lidt lækker mad .. dejligt at man bor tæt på ens forældre når kæresten alligevel bare sidder herhjemme og læser til eksamen :D
    Håber alle har en lækker tirsdag, hvor i så end befinder jer henne?;)

Henrik Olsen, isolCBflyer, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,653
    Point:
    113
    Så blev det tirsdag...
    Har næsten pakket til årets første tur.
    Turen er/var planlagt til at gå til Kairo via Wien, med OS. Har bestilt schnitzel til VIE-CAI (inspireret af @jakobv84).
    Fik så lige en mail om at planerne måske/måske ikke ændrer sig...så nu må vi se.

Henrik Olsen, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,653
    Point:
    113
    Nå, så endte det med at turen til CAI faktisk helt blev aflyst...

Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  8. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Får du så schnitzlen sendt hjem :p ?

9. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,653
    Point:
    113
    Det regner jeg stærkt med...køleskabet er tømt!

10. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,596
    6,838
    Point:
    113
    WP_20190108_13_54_46_Raw.jpg WP_20190108_17_49_18_Raw.jpg God tirsdag. Sikken en promenade SK935 er ude på idag. Vi gik langt, langt nord om Island. Flytiden bliver 11:30.
    Så priser man sig lykkelig over hyggekrogen seat 1H.

Senest redigeret: 9/1/19
    THammer, Henrik Olsen, Henry og 7 andre "Synes godt om" dette.
  11. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,239
    6,652
    Point:
    113
    God tirsdag fra Sydvestpynten, eller et par km derfra. Dagens sluttede med møde i skolebestyrelsen, som altid gør til en lang dag, når alle nye tiltag fra rådhuset skal "beundres". Det blev dog alligevel en spændende slutning med Jyske Banks nyhed om, at adskille Dankort og VISA delene. Altid morsomt at se, hvilken politiker er først på banen med at afsige en dødsdom over Dankort, affeje EU regulering som implementeringsdetaljer andre må finde ud af, og kalde det en unik dansk ordning, som, måske undtagen navnet, ligner forskellige kort i andre lande på en prik.
    I hvert fald en spændende udvikling og man kan da håbe på, at vores lille land bliver lidt mindre kreditkortuland på (langt) sigt.

THammer, Henrik Olsen, DanielBahn og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Så er det blevet tirsdag i Christchurch . Er lige landet med SQ A350. Fra gate til alle formalia inklusive immigration , quarantine, en sniffende narkohund 15 minutter . Det er derfor CHC er sådan en dejlig lufthavn ankomme til.

Nu i Koru lounge og nyder en - ja, flat white. De laver god kaffe hernede. Udsigten er også sublim.

Venter på en ATR som skal flyve den flotte tur op langs kysten til Wellington.

Det er bliver til en del indenrigsflyvninger med Air New Zealand i denne omgang. Bl.a til Nelson og Blenheim hvor jeg tror der står god vin og mad på programmet.

Det er et smart system med IPaden til bestilling af kaffe.
    20190114_232342.jpg
    20190114_232632.jpg

Henrik Olsen, Jeblin, Steen Madsen og 12 andre "Synes godt om" dette.
  13. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,890
    Point:
    113
    Dammit du slog mig på tirsdags tråden.:p

Men nu er tirsdag formiddag nået til Queensland.
    Har brugt formiddagen på en strand tur :cool:
    0D391328-492A-453E-B220-D2FE1A2A2987.jpeg

Op i gaden bagved Hastings street og gnaske burger med kold øl til frokost:)
    62C66077-662F-4301-9A8F-00193C220617.jpeg
    God tirsdag ønskes fra Australien også :)

Henrik Olsen, Jeblin, Steen Madsen og 12 andre "Synes godt om" dette.
  14. Offlyer

Offlyer SK937 will be back

Beskeder:
    1,261
    4,173
    Point:
    113
    Ja ja – man har aldrig fløjet så meget at man ikke kan prøve noget nyt.

Skulle med CPH-HAM bussen her til morgen. Den sædvanlige CRJ900
    Lidt forsinkelse med load balancing, deicing m.m.
    Kommer endelig ud på 22R og skal afsted

Holder der i nogle minutter – og ruller så ind på taxibanen igen. Viser sig at vindstødene på tværs af banen er for stærke til at der blev givet starttilladelse til de små maskiner. Hmm – den var ikke prøvet før. Og man kunne nærmeste høre de ”store” 737’ere og 320’er dytte bag ved os.

Så hele vejen tilbage – forbi C fingeren, forbi Sichuan Airlines A330 (der åbenbart bruger remote stand og bus gate, det er vist den eneste widebody i CPH der gør det), forbi fragtterminalen og hele vejen om til tværbanen med start fra 30. Det var så også en første med start fra 30 (så mangler jeg bare at starte på 04L og lande på 22R - så er alle muligheder checket af). Ankomst til HAM med 80min forsinkelse - og nåede hjem igen inden strejkerne brød løs. Så satser vi bare på de er ovre inden endnu en tur onsdag.

Henrik Olsen, Jeblin, asf og 10 andre "Synes godt om" dette.
  15. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    8,210
    Point:
    113
    Godt vi snart kommer af med den tværbane :confused: (ja, ja.... den bliver kun kortere i første omgang)

Henrik Olsen, Jeblin, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    Så blev det tirsdag og endnu en dag i jobklub.. (ja man skal jo ikke kede sig når man er ledig og søger job).. :cool::)
    Sidder så småt og forbereder turen til NYC og søger lidt job her og der. Havde en rigtig spændende samtale hos et firma i går, så håber lidt på gode nyheder når de ringer :)

Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  17. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    God tirsdag fra Forstadsfruens bageri. Jeg har fået rodet mig ud i noget donut-bageri for at hjælpe en amerikansk veninde, hvis datter har fødselsdag på fredag. Jeg har aldrig rigtigt været vild med donuts, men måske det lykkes at bage nogen jeg også selv gider spise :D:rolleyes: I så fald, kan de nydes med kaffe og det nyeste nummer af Gallop :cool:
    2019-01-15 10.36.55.jpg

Bedst som jeg troede, jeg havde fået alt på plads til næste måneds USA-tur, kom jeg i tanke om, at jeg havde glemt at booke et lufthavnshotel i DEN. 156 USD for Hampton Inn synes jeg alligevel var liiige irriterende dyrt. Så det er selvfølgelig rigtig fornuftigt at bruge en masse tid på at se om jeg ikke kunne ramme tættere på 115 USD et andet sted uden det var alt for tarveligt. Bare sådan af princip o_O Det bliver lidt irrationelt ikke, en tur på 14 dage, hvor vi samlet set bruger %&%/))(/¤ mange penge i forvejen, så vil jeg gerne lige spare 200 kroner :D:eek:

Senest redigeret: 15/1/19
    Henrik Olsen, Jeblin, asf og 8 andre "Synes godt om" dette.
  18. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,890
    Point:
    113
    God tirsdag fra Air New Zealands loungen i Auckland.
    112D2A12-7DB7-42C4-9CF6-DD807468E8F9.jpeg

Må kæmpe os igennem noget sparkling Wine på new zealandsk inden vi skal drikke rigtig champagne.
    Venter på SQ286 hvor det blir en tur i deres A380 suite...... igeeen :D:D

Så skal vi ha Dom P, nej vent... Krug, Dom..... nej hvad med Krug??? Men hva så med Dom P??? Åh suk, må nok nappe dem begge så! ;)
    Ønsket om en god tirsdag herfra, håber I holder jer mere ædru end os!? :p

asf, Henrik Olsen, MaleneChristensen og 12 andre "Synes godt om" dette.
  19. danielstrandby

danielstrandby VIP medlem

Beskeder:
    237
    970
    Point:
    93
    Du lyder også allerede små-stiv, håber I får nydt suiterne:p

I øvrigt en flot MD-11 i baggrunden, ville meget gerne have nået at flyve på en af de store trijets inden de stoppede deres passagertransport

Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  20. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,653
    Point:
    113
    Dagens kontorudsigt...

C47444A1-2A6D-4F52-8BD1-8E57F7EBFA21.jpeg

Del denne side