Hvis ikke 7-eleven har, så vil jeg tro at nogle af disse kan levere: https://www.cph.dk/butikker-spisesteder/butikker?filter=CategoriesText:Boligtilbehør, gaver & souvenirs
Godmorgen fra Maldiverne hvor vi kom godt frem i går, tog imod vores opgradere villa (2BR family Beach villa på 350m2), spiste noget god aftensmad og fik drukket en flaske velkomst champagne (den er ægte og fransk her) Livet er mildt sagt godt på St Regis. Længe leve bonuspoints! Billede fra morgenmads restauranten. Jeg fik blandt andet mimosa og eggs benedict med tun. Billede fra terrassen i stuen. Der er pool til venstre udenfor billedet og der er en større altan til førstesalen også
IF-eksperterne ved alt! Mange tak @Henry og @SebastianBruun, souvenirshoppen mellem B og C har et fint lille udvalg. Jeg valgte pølsevognen som repræsentant for Danmark.
Bøvler med lidt efterregistrering hos SAS fra en dagstur til Stockholm, hvor hjemrejse måtte annulleres og en ny enkeltbillet bestilles (billigere end at ændre den originale) - og bliver så mødt af dette humoristiske billede. Det er mere end 1 uge siden og mindre end 2 uger, så er vel som sådan lidt inden for rammen Læste iøvrigt lige på forsiden IF noget med en maskine, der var kommet lidt galt afsted i Billund forleden med noget hale-halløj. Jeg fløj ud af Billund den aften med propelmaskinen og kan bekræfte, at der var lidt huller i skyerne.......nok en af de mest ujævne starter, jeg endnu har prøvet.
Samme fejl har jeg også være udsat for - sendte en mail til SAS for ca. 10 dage siden, afventer stadig svar..
Ja, så er jeg ved at være til bunds i sagerne: Jeg har nu i næsten 32 år boet i samme lejlighed (ejet af pensionskassen). Administrator har truet med at opsige min lejekontrakt. Det sker med jævne mellemrum, efter jeg har "klaget" over dem til pensionskassen. Håber, den er klaret i denne omgang. Ellers må jeg jo tage det op igen. Jeg er valgt til pensionskassens repræsentantskab (hvor jeg har siddet i mange år) - så det er måske ikke så smart af administrator at forfølge mig på et usagligt grundlag. Men der er en klar strategi om, at når en lejer flytter ud, bliver lejligheden moderniseret - og huslejen stiger med 100%. Så hvis de kunne slippe af med mig, tjener pensionskassen flere penge. Har også været forbi lægen, men alle mine skavanker. Som han let kunne føre tilbage til, at vi skal kikke på min medicinering for sukkersyge. For den er vistnok ikke helt optimal. Har også været forbi min gamle arbejdskollega (Søren), som jeg fik en god snak med. Jeg fylder snart 60 - og synes, det måske skulle fejres med en lille fest. Det forløb lidt bedre, end da jeg lige ville rådføre mig med min mor. Hendes holdning er klar: Der var fest, da jeg blev 50. Så er der jo ingen grund til allerede at holde fest igen. Endelig er jeg i dialog med min italienske arbejdsgiver, som ikke har fået alle deres indbetalinger til tiden - og derfor problemer med deres "cash-flow". De betyder naturligvis, at de ikke kan betale alle regninger til tiden. Og det bekymrer mig noget mere, for mine regninger ligger også i køen Sidder i øvrigt i Lufthansas Senator Lounge i Frankfurt. Døjer med min forkølelse, så jeg spurgte lige manden i baren, om han have en anbefaling (mens jeg kikkede på de mange dejlige flasker, han havde stående). Og jo, det havde han da: En kop varmt vand med citron og ingefær God tirsdag til alle.
Er det ikke hende der holder stor 80 års fødselsdagsfest hvert år? Så kunne hun da godt lade dig holde god fest - du har jo allerede AVIS varevognen til at tanke op nede hos Calle syd for vildsvinehegnet.
Eller hun synes at dine fester minder om søndag formiddag i Cafe "Den tørre Brønd", og derfor ikke værd at ofre hverken tid eller penge på. (undskyld)
Nogen der kan svare mig på følgende. Har bestilt award billet til LA med SAS og er med på at jeg ingen point får, men tæller flyvningerne mod status? (får jeg 4 flyvninger tilskrevet)
Godmorgen fra taxaen på vej mod CPH. Turen går til Geneve ud med SAS og så hjem torsdag med LH. Om jeg får set noget af Geneve er nok tvivlsomt... Morgenen planlagt så at jeg kommer igennem motorring 3 og amagermotorvejen inden mylderet for alvor sætter ind og jeg kan nå at blive klippet i lufthavnen inden boarding!
Jeg har aldrig prøvet at blive klippet i lufthavnen og kommer nok aldrig til det. Dertil kræves en hvis mængde hår der kan klippes :-(. Ellers en god morgen fra Poznan hvor jeg har fundet en Starbucks, drikker kaffe og tjekker mails. Har overnattet på en Hampton som er klart anbefalesværdigt. God valuta for pengene.
Opdatering: på trods af at jeg ikke undgik mylderet nåede jeg en klipning alligevel. Jeg har ikke så meget hår så det tager heller ik så lang tid! Derudover kan man jo næsten forestille sig det er privatfly man skal med... hvis bare det ikke var for alle de andre!
Var lige inde for at se om der var blevet frigivet nogle business billetter til LAX i efteråret. Opdagede at point rejserne har fået et hak op ad i pris. Eco koster nu 36.000 point frem for 30.000 CPH-LAX