God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,805
    Point:
    113
    Jeg er absolut enig med alle d’herrer og jeg synes DAT’ direktør er vinderen af interviewet. Det er i min verden at tilpasse sit produkt til virkeligheden. Rettidig omhu om man vil.
     
    Bekgaard, SebastianBruun, Erwin Lansing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Tror kun det er på charter afgange, hvor afgang/ankomst står på rejseplanen
     
    Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    God tirsdag,

    Og indtil videre er det en god tirsdag! For noget tid siden beklagede jeg tilstanden ad inventaret i Aspire lounge, som var slidt, beskidt og visse steder helt ødelagt. Nogen lytter tilsynelandende med for det er sat i fin stand igen. Så er tabet af Atelier til at leve med igen.

    Den skuffelse til den gode side blev efterfulgt af en OpUp på første leg med Air France til Paris. Det kan vist kun gå ned ad bakken herfra :D
     
    SophieHendriksen, T4L, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,246
    "Synes godt om" modtaget:
    6,489
    Point:
    113
    Er på Intercontinental på Malta, hvor de har stillet denne seddel op:

    upload_2020-3-10_18-15-40.png

    Hvad synes I?

    Jeg synes det er lige frækt nok, at de skal bestemme, hvad jeg tager med på det værelse, som jeg har lejet. Uanset hvor 'kindly' de så spørger...
     
    Steen_C, Kenneth K, Erwin Lansing og 6 andre "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Helt enig - hvis den politik håndhæves kunne det gå mig til at fravælge et hotel.
     
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Jeg har set det på en del hoteller i Tyrkiet. Omvendt har jeg da også set Courtyard hoteller, hvor de klart skriver, at køleskabet (den tidligere minibar) kan bruges til egne varer.

    Jeg er ikke helt klar over baggrunden for hotellets henstilling om at lade være med at bringe egne varer med ind. Måske et ønske om, at gæsterne skal bruge hotellets restaurant og bar? Måske bringer gæsterne madvarer, der lugter meget (eller sviner meget)?

    Under alle omstændigheder er det jo et spørgsmål om, hvordan henstillingen håndhæves. Hvis personalet blot ser passivt til, så er der jo ikke nogen problemer.
     
  7. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    174
    "Synes godt om" modtaget:
    516
    Point:
    93
    Enig, ville helt sikkert også boykotte disse hoteller.

    De fleste hoteller jeg besøger som ikke har et dining område/bar (e.g. Hilton Hampton Inn) får jeg altid anbefalet hvor jeg kan få god mad bragt ud fra til levering på hotellet.

    Og så har jeg endnu tilgode at se et hotel i USA hvor der ikke på hver etage er en is-maskine og en vinkøler på værelset til egne drikkevarer... Det er altså rart når man kan vælge selv...
     
    Kenneth K, THammer, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    Da jeg skulle vælge hotel til den konference, som jeg skulle have været på i denne uge, var der til sidst to på short listen. Den ene havde en lignende politik, den anden havde ikke. Jeg behøver vist ikke sige mere :)
     
    JackB, Steen_C, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,246
    "Synes godt om" modtaget:
    6,489
    Point:
    113
    Sidder i Heathrow netop nu og håber, at BA ikke aflyser flyvningen til København klokken 11.20.

    Har gennem de seneste måneder arbejdet i Cardiff, men her i weekenden blev jeg noget nervøs, da Tyskland lukkede grænserne, og SAS ville lukke samtlige ruter fra København undtagen Aalborg. Det har de vist fortrudt lidt siden.

    Jeg risikerede altså at strande i UK uden mulighed for at komme hjem. Alt tydede jo på, at de øvrige flyselskaber ville følge efter SAS.

    Så mandag morgen måtte jeg fortælle min kunde, at jeg ville rejse hjem - og det blev heldigvis løst i al mindelighed. Nogenlunde samtidig meddelte Norwegian, BA og Ryanair kæmpe nedskæringer, og så begynder det jo at knibe.

    Jeg fik travlt med at booke - det blev til en businessbillet hos BA for 7.750 Avios plus 211 kroner. Jeg kunne dog ikke få lov til at betale - det der ekstra tjek med sms eller NemID virkede ikke. Så jeg endte med at betale med samme kreditkort, men via PayPal.

    Her i lufthavnen har jeg dog forkælet mig selv med en Dom Perignon til knap 1000 kroner. Elsker champagne, men har vist aldrig smagt en Dom? Det skal blive godt, når jeg går i 14 dages frivillig karantæne for at være sikker på, at jeg ikke giver ulækre UK-vira og -bakterier videre i Danmark :)
     
    SophieHendriksen, MaleneChristensen, Peter F. og 7 andre "Synes godt om" dette.
  10. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,195
    "Synes godt om" modtaget:
    3,962
    Point:
    113
    Må sige det er en supergod pris hvis du har Dom til 14 dage for 1.000 kr :D
    God tur hjem.
     
    SophieHendriksen, MaleneChristensen, Peter F. og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    Når I nu gik glip af KL1127 i weekenden, så kan I få KL1128 som dagens stemningsbillede. Rygterne om CPHs død er meget overdrevne.
    B9BDB971-27C7-44A2-94AC-EFA2389DFEB6.jpeg
     
    asf, THammer, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    God tirsdag her i påskeferien. Derfor heller ingen billede fra idrætstime i hjemmeskolen, men et billede, som god undskyldning til en kort pause, fra den alternative påskeferie hvor Singapore er blevet erstattet med en omgang maling på hegnet.

    Her ses Air Greenland til Kangerlussuaq i lidt uvante farver eftersom den er udført af Hi Fly Malta.

    Sjov detalje at KL1127 kort efter fløj ind fra samme side. Det kunne se ud som om, at der både er så lidt vind og så lidt trafik, at den eneste åbne bane bruges i begge retninger. Der var dog så få fly efterfølgende, at det ikke lykkedes at be- eller afkræfte den teori, og jeg måtte desværre forsætte med rystepudseren i stedet for :rolleyes:

    IMG_1293.jpeg
     
    Henrik Olsen, HenrikM, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    Muligvis lidt off-topc da denne nyhed nok ikke kan betegnes som "god" tirsdag:
    Ryanair Sues EU to Topple Sweden’s $494 Million Airline Rescue

    "Ryanair Holdings Plc asked European Union judges to cancel EU approval of Sweden’s 455 million-euro ($494 million) loan guarantees for airlines, the first of several potential lawsuits targeting European governments’ efforts to rescue selected airlines hit by a collapse in air traffic."

    Når der står Sverige som første land, som tages som prøvesag, så kan vi nok alle godt regne ud hvilket flyselskab der mest står for skud i denne sag.
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er sjovt at de lige har valgt den kamp...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    Tænker du kampen med EUs, efterhånden, mange godkendelser af nationale støttepakker, eller at de netop tager Sverige først? Den første er vel "Det er jo Ryanair!", som bare skal være aktivistisk. Den sidste en klassisk "gå efter den lille mand, som ikke har så mange resurser til at stritte imod, få sat præcedens og så gå efter de store, som så forhåbentlig ser, at kampen er tabt."

    Jeg forventer dog ikke, de får meget ud af det. Der er simpelthen for meget i spil for de enkelte lande. De kan måske få rettet lidt detaljer i kanterne, hvis der er nogle juridiske fodfejl, men støtten får de ikke til at gå væk.
     
    Ulrik, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  16. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Når man er i klemme prøver man at spille de trumpfer ( pun intended:rolleyes:.) man har:

    "Det er altid nogen andres skyld."
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er Ryanair og den kamp de tager kender vi godt - men at netop Sverige er først. Men godt se at gå efter en lille spiller først. Men han glemmer nok Vestager som godkendte det.
     
    Erwin Lansing, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  18. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Glædelig sankt hans.
    forbløfende mange bål rundt om på Sjælland her til aften. Flot syn.
    1741D76D-2969-4E55-87CD-78AB6313F1A3.jpeg
    E8B8A7EF-683E-4188-AFD2-DDF69BDAD72E.jpeg

    Tror lige jeg når det, god tirsdag ;)
     
    Baadsgaard, Offlyer, clager og 10 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Ja - det var også en god dag at flyve i med det vejr - og så bål og solnedgang. Whats not to like?
     
    PENSIONISTEN, Henry, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Og 23:59 - du holder den ret tæt på deadline :)
     
    THammer, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side