Det er interessant... Så du mener, at jeg ikke skal være nervøs for min allerede bookede SCL-YYZ-CPH i april med Air Canada ift. pointoptjening? For det er første hurdle (såfremt der sker et skifte i marts). Og så kommer ekstra bagage og lounge jo oveni, som jeg ikke forestiller mig mit EBG vil give adgang til. Ift. Japan har jeg kigget på en CPH-FRA-HND i maj med LH/NH. Men det tør jeg simpelthen ikke booke pt. Havde overvejet at spørge på guldmailen, men tænker ikke man kan få et svar på det hos dem alligevel. Men jeg vil da blive positivt overrasket, hvis SAS vælger at give point for ture med *A partnere efter udmeldelsen.
Jeg ville satse på, at andre selskaber i Star Alliance vil tilbyde status match. Men det er naturligvis et sats.
Det ville jeg slet, slet ikke regne med. Så snart SAS udtræder af Star Alliance vil det være slut med at optjene point gennem andre Star Alliance-selskaber - uanset hvornår billetten var booket. Jeg tænker at det @Henrik Olsen hentyder til, er at man fortsat optjener EB-point på SAS-flyvninger.
Jeg er helt enig. Men SAS er ikke kendt for at informere om ændringer (og forringelser) i EuroBonus programmet i god tid, før de træder i kraft. Jeg kan ikke lige se, hvorfor man skulle forbedre kommunikationen nu omkring ændringer i optjeningen af EuroBonus point på SAS flyvninger. Mit personlige gæt er i øvrigt: Billetter købt for EuroBonus point hos andre selskaber i Star Alliance vil være gyldige - selvom SAS forlader SA før man skal flyve Jeg ville ikke satse på, at man optjener EuroBonus point ved flyvninger med Star Alliance efter SAS har forladt Star Alliance (også selvom billetten er købt før alliance skiftet).
God tirsdag, som føles som ferie, men er på kontoret. Men også nogle gode technyheder. 4k i 10km højde, Icelandair som launch customer.
Jeg er på en segment run i dag, CPH-GOT-ARN-UME-ARN-CPH. Jeg blev overrasket over maden i loungen på ARN. Denne daal var det bedste jeg nogensinde har spist i en SAS lounge. Jeg glædede mig rigtig meget til at få mere af den. Men da jeg kom tilbage kl. 17 var de allerede løbet tør for den. Til gengæld var der fantastisk lys ved afgang i Umeå!
Først - Wow hvor et billede med solen Men spændende ting der sker på lounge området og også med nogle spændende og anderledes retter