Så kan vi slutte tirsdagen med en quiz. Hvilken flytype er der tale om i billedet til denne artikel: http://ekstrabladet.dk/ferie/her-er-svaret-derfor-er-folk-vilde-med-mile-high-club/5953461
Jeg tror mere på et helt "almindeligt" high speed train i Kina, for jeg tænker om der er servering Maglev toget, det er trods alt en kort køretur? Hvis vores venner i EB stadig mener det er et passagerfly kunne det måske være det kinesisk udviklede passagerfly : -) http://www.dr.dk/nyheder/udland/kina-vil-genvinde-luftrummet-med-eget-passagerfly
Jeg vil nu foreslå dem at gøre lidt ved bagagehylden. Men måske har de udviklet ny teknologi, hvor bagagen ALDRIG vil falde ned.
Tirsdag i Singapore, det er bare kedeligt vejr... regn, regn og regn.. - det er ikke smådryp der kommer ned fra himlen og så er der dejlig høj luftfugtighed, så jeg nøjes bare med, at være på kontoret. Min dag startede tidligt, dvs. var på kontoret ved 08 tiden, skulle lige nå at forberede mig til kunde møde kl 09.. og nu er det frokost og synes bare det har regnet og regnet hele dagen.. øv! Lidt mere arbejde på kontoret et part imer endnu og så videre til Jakarta her til aften..
Tirsdagen er næsten slut. Jeg kæmper lidt med en norsk selvangivelse - det er ikke helt let. Samtidig venter en dansk en, som skal udfyldes på papir! Jeg må igennem det samme næste år, for jeg vender tilbage til Danmark om tre måneder. Sagde op i sidste uge, fordi det ikke rigtig er noget for mig. Jeg havde ellers fået stillet i udsigt, at jeg kunne flytte til New York, så det ryger også i svinget, men jeg vil ikke bo i New York for enhver pris. Noget nyt job har jeg ikke - endnu. Men det bliver der arbejdet på... Med tre måneders opsigelse er der stadig lidt at se til her i Bergen. Noget tyder på, at jeg skal en tur til Mellemøsten inden for en måneds tid. Så får jeg også prøvet det.
Sikken da en tirsdag må man sige.... træls at det norske eventyr ikke helt spillede og at det ikke lykkedes at komme til New York. Ser frem til at hører hvad du kommer på
4 Lufthansa flyvninger siden i morges - så gik den tirsdag også så godt og vel - og alle 4 landede før tid!
God tirsdag. Hjemmedag med en masse praktiske ærender. Der var også lige tid til et smut forbi Bispebjerg Kirkegaards kirsebærtræer med mit Nikon inden USA kalder i morgen: Skal tidligt i seng i aften, da vækkeuret ringer 4.30 for at komme i lufthavnen i tide, før CPH-ARN-LAX-SBA kalder i morgen. ARN-LAX bliver på sæde 2A med ny kabine - glæder mig
God onsdag morgen. Sidder i Cph på vej til Dublin og startede min rejse med et nok godt som frequent traveller. Holdt ved P5 og bandede over loftet ikke virkede, ringede på vagten og spurgte hvad der var galt. Der var det galt at jeg havde booket en uge før og imellemtiden var køen vokset. Ingen plads på 5, lovede at køre ud med det samme, da det at sætte den R ikke var en mulighed. Måtte vælgeren dyre P7 . Nu er der flatterende White og mails.
Sikken en start Jeg har et par uger på kontoret uden den store rejseaktivitet. Men venter til den 24. maj hvor jeg skal have min fødselsdagsgave - jeg skal med Qatar fra Doha til Bangkok i First (på deres A380). Turen til Doha og hjem fra Bangkok går med Emirates. Ellers skal Pinsen nydes med familien i det jyske - vi samles omkring 50 personer på en campingplads ved Ry til en enkelt øl og lidt mad. Noget vi har gjort i alt den tid jeg kan huske - så en hyggelig tradition. Håber på vejret arter sig dog....