God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

1. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Cool. Min *A Guld status udløb sidste uge så det bliver en anderledes oplevelse i morgen!

Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    Så har jeg booket en tur til Dubai, der senere får en afstikker til Doha. Det giver bare 50 TP til BA (flyver med Qatar), men lidt har også ret. Skulle stadig gerne nå på sølv i år.

Jeg bor på Radisson, og med deres kampagne giver det heldigvis 15.000 ekstra point :)

PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Tirsdag og ingen "Delli Belly" endnu, men det er da vist et godt tegn, men på den anden side, jeg har heller ikke været udenfor hotellet ;-) - så de rigtige farer lurer rundt om hjørnet.. - i dag står den på fabriksfremvisning og senere med Jet airways til BOM, min rejsepartner har booket mig ind på Hyatt der og jeg har så måttet melde mig ind i Hyatt, har vist et Gold Point kort derhjemme, men ikke fået det og ikke brugt Hyatt i mange år, så nu i Mumbai og Pune... jaja, så 2 stays...

Hav en fin dag

PS, lagde mig ved poolen og fik lidt sol, det var lidt diset, så en 30-45 minutters tid gør vel ikke noget... - idag er jeg rød, ikke smart... - lad os håbe det bliver brunt :)

PPS, hvor mange indere skal der til, at skifte en gipsplade?

13234507_10209767834377447_221469066_o.jpg

Senest redigeret: 24/5/16
  4. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    587
    1,673
    Point:
    93
    Solcreme er for tøsedrenge.....:cool:;)

Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,647
    26,799
    Point:
    113
    Så blev det tirsdag eftermiddag og nu sidder jeg i Emirates kæmpeboks på vej til Dubai - eller lige om 10 minutter.

Den er laaangt fra fuld. På første salen er der under 50% af sæderne fulde. Har ikke fået et godt kig til Business Class endnu men gate området var ikke ret pakket. Så denne tirsdag tjener de ikke penge vil jeg gætte på.

image.jpeg

God eftermiddag :)

Kristian, alexanderln, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,653
    Point:
    113
    Der skal også lige lyde et godt tirsdag her fra sandkassen (Qatar) skal arbejde hele natten og er nok færdige engang i morgen eftermiddag (forhåbentligt). Føj her er varmt og det bliver kun værre endnu!

Kristian, Ulrik og clager "Synes godt om dette"
  7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    tirsdag er vist ikke en populær dag at skrive her..

Nå, men min flyver ned er vist forsinket, så mon ikke jeg kommer lidt forsinket til CPH, via OSL?

Ellers ikke det store her, arbejde et par timer fra ejendomsmæglerkontoret og køre i lufthavnen kvart over 12, jo lille lufthavn... derefter sidde i fly, men måske der er WiFI i den norske maskine? Nogen der har en liste over hvilke norske maskiner der er har det hos SAS?

Udklip.PNG

Ulrik "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    onkel Google siger der er WiFi ombord..

Udklip.PNG

*flyer og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,647
    26,799
    Point:
    113
    Tirsdag - en hård dag i denne uge. Alt for meget i kalenderen og alt for lidt tid.

Sidder på kontoret og lige pludselig kom der en besked op - der er billige billetter til Legoland med SAS og EuroBonus - haps 4 stykker taget - tak igen til alle jer aktive medlemmer. Famillien bliver superglade for dette og jyden er klar for at spare 1150,- kroner i entreindtægter :)

Fredag går turen til Hawaii med SAS og Plus - venter på SAS Upgrade, men tror ikke den går igennem grundet mit lave bud. Mest som en test for at se om der er noget at sparer og om Diamant får lov til at byde lavere eller blot fortrinsret på lignende bud...

Fik bestilt 2 gange hoteller i Hilton kæden og glæder mig til at se om Diamond gør noget godt på Hawaii. Målet er blot at se en strand og nogle sunkne skibe - eller slappe lidt af og så forberede min næste tur dertil med American Airlines i business class senere på året. Næste år bliver det en familietur dertil, så det skal jeg også lige til at se om der er gode billetter til efter sommerferien er overstået :)

Jmeier, tbh, Nicki Lolk Sørensen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  10. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    God tirsdag
    Netop booket første tur til Manchester (læs. Liverpool) for at se byen an inden kæresten starter PhD derovre. 707 kr t/r med SAS... helt ok :) håber på at priserne forbliver sådan de næste 3 år! Der findes i øvrigt også priser fra 749 kr. i Plus per vej, så ser ud til at priserne har fået et lille nøk nedad.

Henrik Olsen, tbh, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    God morgen fra Paris CDG.. Valgte et lufthavnshotel, mere praktisk i forhold til dagen. Skal have frokost med kunde, vores halvårlige og mødes med prospekt senere. Så en god arbejdsdag bliver det..

Udsigten fra Hilton hotellet fejler bestemt ikke noget, desværre er vejret vist ikke med mig..

Nå ja, som en anden "rookie" ringede vækkeuret 04:55.. den forrige bruger skulle vist op der..

image.jpeg

Senest redigeret: 21/6/16
    THammer, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,282
    4,782
    Point:
    113
    God morgen fra Dubrovnik (DBV).
    Sidder i loungen og venter på SK2834 til CPH kl 1115.
    Finnair og Norwegian er lige landet. Norwegian har tre afgange inden for den næste time. Til Oslo, Stockholm og Madrid. SAS er lige lettet mod Stockholm.
    Derudover har jeg også set Vueling, Monarch, Thomas Cook og easyJet. Det er tydeligvis en turistlufthavn, og en stor del af trafikken er til/fra Norden.

Nå men hjemme i 24 timer, så går turen til Roskilde i morgen. Med mindre det regner alt for vildt..

PENSIONISTEN, Henrik Olsen, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,565
    5,653
    Point:
    113
    Man sidder og bliver helt misundelig med all de dejlige regnsvejrs dage :)
    Her regner det heller ikke i dag!
    Her står dagen på rapportskriving efter en 18 timers arbejdsdag i går/nat og så oprydning i den evigt selvopfyldende mailbox!

PENSIONISTEN, Ulrik, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    God tirsdag fra et trist industrikvarter på Vestegen. Har ikke været ude at rejse i to uger og der er to uger til den næste tur - dvs 4 uger til den tid, jeg er ved at gå op i limningen bare ved tanken om det :-( Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var hjemme i industrikvarteret i 4 uger i træk.

jefi99, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,647
    26,799
    Point:
    113
    God tirsdag :)

Så starter Roskilde Festivalen for mig i aften. Det er Informationsmøde for de hårdtarbejdende folk på Orange jer kl 1930 og i morgen skal første koncert høres med Red Hot Chilli Peppers.

I dag står den derfor på så meget arbejde som muligt, da der de næste par dage er fokus på at få tid på festivalen :)

@Kristian - skulle du med i bilen til/fra Roskilde onsdag aften?

asf, jefi99, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. RasmusH

RasmusH VIP medlem

Beskeder:
    873
    2,702
    Point:
    93
    God tirsdag.

Har SAS egentligt nævnt noget om, hvornår "Eurobonus 3.0"-ændringerne bliver annonceret? Sagde de ikke Juni/Juli?

17. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Gik en tur ned til Nordre Toldbod og fandt en fin flyver :)

fly.jpg

isolCBflyer, clager, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    1,445
    2,960
    Point:
    113
    Det sidste, jeg synes at kan huske at have hørt/set, er at det kommer i august. Men det er jo SAS og SKIT, så hvem ved, måske først senere...:rolleyes:

tbh, RasmusH og Ulrik "Synes godt om dette"
  19. RasmusH

RasmusH VIP medlem

Beskeder:
    873
    2,702
    Point:
    93
    God tirsdag fra et vådt København :-(

Hvordan er det med returbilletter, hvor man ikke i bruger turen ud? Bliver hjemtursbilletten så annulleret? Rejser med SAS på en intra-Europa billetter. Ingen fiksfakserier, men har fået et nyt møde arrangeret dagen før jeg skal afsted på de andre billetter.

20. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,361
    5,820
    Point:
    113
    Prisen er ikke bestemt tur/retur bestemt i europa med SAS, så der er ingen krav om at du skal tage din billet derned.. men ville nok lige ringe og fortælle dem at du kun vil bruge hjemrejsen, og evt. få bookingen splittet op i 2 PNR

Ulrik og RasmusH "Synes godt om" dette.

Del denne side