God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Da lidt trist hvis det er det du ser mest frem til ved turen...
     
    jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  2. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Har hørt de har nogle sjældne udgaver der...
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Lang dag, til ZhuHai i dag, med båd fra Hong Kong, og besøge kunde. Stor fabrik der skal ses, har efterhånden set mange fabrikker, men den her er i en liga for sig selv. Det er jo Kina. Så bliver en interessant lang dag, med båd til HKIA og videre med United til Singapore i aften. Så skal vel prøve United loungen i hovedterminalen. Landede i går med United i en separat terminal, der også var mindre. Nå, men det ser vi på..
     
    clager og Ulrik "Synes godt om" dette.
  4. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Er lidt overrasket over hvor mange Inter asiatiske ruter United har - go rejse @Kristian
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Skal flyve BA190 AUS-LHR i aften og noterede mig ved check-in i går at WTP sæderækkerne ikke var de vanlige og kan nu se at ruten i dag beflyves med en 787-9 istedet for den normale 787-8. Så nu håber jeg de opgraderer mig fra WTP ikke bare til CW men til F :) Anyway meget sjovt at fange flyet næsten ½ år før det bliver fast indsat på ruten iflg. de planer jeg kender til.
     
    Kristian, asf og jefi99 "Synes godt om dette"
  6. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Fedt, god tur!!! (Der kommer vel en TR?)
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det kan jeg garantere at der ikke gør -- medmindre der sker noget helt crazy og uventet. Det er jo et større fly så næppe overbooket og WTP er vist et par rækker mere end normalt så anser mine opup chancer er så godt som ikke eksisterende.
     
  8. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Så på FR24 BA 789´eren har fløjet den sidste uge tid fast på YYZ og AUS - og er en time forsinket idag:(. God tur.
     
  9. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Ahh, du må da lige fortælle lidt om det sprit-nye fly?
     
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jo tak. Jeg har 4 timer i LHR så en times forsinkelse er fint for mig. Lidt mindre stress med at komme fra kontoret.
    Det er vel det samme som 787-8. Hvis jeg får en chance for at kigge ind i den nye F kabine så kan det være du får et par linjer.
     
    Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God torsdag eftermiddag, som har stået i de alternative loyalitetsprogrammernes favør.

    Først i Tøjexperten m. næsten udløbende gavekort, resten betalt med Forbrugsforening (9 % cashback) og så Club Matas points oveni for hele købet.
    Herefter i Matas og Swipp'e (50 extra points)
    Så i Imerco og brænde kundeklub-points af på udsalg - og igen betale resten med forbrugsforening (7,5 % cashback, og genoptjening af Imerco points).
    Til sidst i Brugsen og få Coop points + 10 % cashback grundet medarbejderkøb.

    God man også kan have bonusfeber på en kedelig torsdag i efterårsferien :)
     
    Peter F., Ulrik, Peter Krogh Frausing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ohhh well.. Her stod den på bus 999 fra Kgs Nytorv til Gustav Adolfs Torg i Malmö, se på museer på malmöhus samt tekniskemuseum.. Helt kurant. Derefter ind i byen og spise på TGIF sammen med en masse andre danskere (med BroBizz får man 20% rabat på regningen) frokost for hele familien med desserter blev 270kr. Godkendt.. Desværre løb tiden fra os, så kom hverken i spritbolaget eller Coop/ICA og købe ind..
     
    clager, jefi99 og alexanderln "Synes godt om dette"
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Skal man have Brobizz'en med fysisk ind på TGIF?

    PS Kan oplyse, at man får 5% rabat på Many Mango i Phuket Town, hvis man checker ind på facebook. Det fik min regning ned fra 84 baht til 80 baht, for en pad thai og en club soda.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 - dårligt formuleret :D - man går ind på: http://www.oresundsbron.com/club/category/2/Spis#1/6/1 og derefter tamper man sin mail/kundenummer ind og de sender en mail med en værdikupon..

    og faktisk kostede Bus 999 også "kun" 100kr for 2 personer Tur/retur, der var en kupon i den lokale avis.
     
    clager "Synes godt om" dette.
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nå jeg fik kigget ind i F kabinen så her er min fyldstgørende trip report som lovet:
    - Gik mod gaten ved boarding og lige ombord. Drejede til højre ved indgangen væk fra F kabinen -- men kiggede lige ind -- som ligger forrest i flyet, igennem CW og ned til WTP. Både CW og WTP afdelingerne er lidt større men ellers nøjagtigt de samme som på 787-8. Jeg satte mig på mit sæde, fandt mine QC25 frem og da der kom vand rundt inden afgang tog jeg et glas vand og et par piller. Jeg så så et afsnit Topgear, faldt i søvn, vågnede igen ved 40min to landing, så et afsnit Topgear og deplanede. Sidder nu i lougen og spiser morgenmad. The end.
     
    asf, Kristian og Peter Krogh Frausing "Synes godt om dette"
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Mødedag.. - Samsung kommer forbi her til morgen og så kribler "rejsefingeren altså", så X'er fingre for en god "Now or Never" her i dag...
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  17. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Lige ankommet med morgenbussen (A320) fra Ålborg, pendlerfly - jeg som Københavner fra Djævleøen var tydeligvis "ny i klubben" - hvis blikke kunne tale - hvem er du? Fik en dejlig kop kaffe og et diamantmedlemskab til næste år. Nu kommer den store beslutning om hvad man skal vælge fra Goodie bag'en? Jeg er jo gået hen og blevet helt tosset med den der kagespade, men man skal jo prøve noget nyt, så måske de der plastik sandaler i orange - det vil helt sikkert differencere mig fra mængden næste gang jeg skal på salgstur under fjerne himmelstrøg. God torsdag til alle.
     
    Senest redigeret: 22/10/15
    clager, asf, alexanderln og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Velkommen i "begge" klubber - Godt at du blev godt modtaget i pendlerbussen og godt du kom i den fine klub "jeg-kan-købe-en kage-dims" :)
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  19. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Der kommer jo nok også IHG Point Breaks ud en af de nærmeste dage. Det og Oneworld Mistake fares får altså min puls noget mere op end Now or Never...
     
    jakobv84 "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Men vi skal gerne have nogle "torsdags mistake fares" som Oneworld holder :)
     

Del denne side