God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Ja men god torsdag fra Falster. Min dag består af noget så fancy som skole, og derefter arbejde. :confused: Men forhåbentlig bliver der plads til at se noget valg, og få fløjet lidt i fligth simulator. :D
     
    PENSIONISTEN, Kristian og Ulrik "Synes godt om dette"
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    God torsdag fra InsideFlyer kontoret...

    Fuld fart på med forberedelse af resten af Julekalender og tusind andre ting.

    Dagen startede dog med en gang seatbingo med SAS. Som vanligt når jeg skal flyve langt med dem, så er der equipment change og vi bliver flyttet fra de forreste rækker på GO til lige bagved tolilettet og bassinet området.

    Jeg er så forbandet træt af den måde SAS håndterer disse reseatings på. Hver eneste gang skal vi igennem en eller flere omgange "seatbingo" og skal konstant holde øje med at vi ikke bliver flyttet væk fra de sæder vi har valgt oprindeligt.

    Hvor svært kan det være at seate pax som oprindeligt sidder i den forreste del af Go samme sted i det nye fly? Det er trods alt sæder som SAS sælger for en premium, så det burde ikke være så svært at seate de pax som oprindeligt sad i den kategori i samme kategori af sæder på nyt fly.

    Og for at toppe det op, så er det nu gammel kabine fremfor den nye, som oprindeligt var sat op :mad:

    Hvor er jeg glad for at @Jørgen skrev den artikel om MyFLights Appen her på InsideFlyer, som kan holde øje med disse ting - når SAS gang på gang fejler. De kunne da i det mindste sende en mail når der var ændringer i ens booking.

    At booke en SAS flight uden at taste den ind i MyFlights er opskriften på at ende op på flyets dårligste pladser.

    Lad os se hvor mange gange de kan nå at ændre seatingen igen inden afrejse lørdag :confused:

    God dag til alle - med undtagelse af den person hos SAS som er ansvarlig for disse tåbeligheder...
     
    Beaglen, PENSIONISTEN, jefi99 og 7 andre "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Bumber lige "God Torsdag" tråden, selvom der sjældent er noget "godt" over en hverdag i januar. Eksamenslæsning i fuld gang + specialet er ved at være fundet.

    og så slog det mig lige pludselig at vi i organisk kemi også er helt tossede med 2 og 3 bogstavsforkortelser ligesom i luftfarten. SK, AA, PDD, ADD er dog skiftet ud med Ts, Bn, NBS, TMS :) og så føles det næsten dejligt med en torsdag uden NoN.. så skal man ikke stå og tænke på rejser man ikke bør booke ^^
     
    Beaglen, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. JacobBruun

    JacobBruun Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    God torsdag herfra.
    Har lige booket sommerferien til Alanya i juli, men stødte på et meget svært dilemma på hjemturen o_O Uden det var planlagt faldt valget alligevel på SAS Plus på hjemturen, og får nu æren af at sidde på 1C på hjemturen:D

    Skærmbillede 2016-01-07 kl. 22.21.12.png
     
    Beaglen, Kenneth K, jefi99 og 7 andre "Synes godt om" dette.
  5. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    God torsdag aften fra det norske. 17 minus ude i dag, og det skal vist nok sne den næste uges tid:confused: godt det kun er 4 dage til turen går til Bangkok!
     
  6. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Synes den kampagne sas har haft med rimelige plus billeter synes jeg har været helt tip top! Har fået bestilt 3 alternative destinationer til årets sommerferie, nu er det bare at se hvor vi kan få den bedste hotel deal:)
     
    JacobBruun "Synes godt om" dette.
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Schlandy - brugte også lidt for mange penge her til aften, for de her "Plus deals" var ok, tak for reminderen her og så sidste køb var d.12.1.. - phew, last call...
     
    clager "Synes godt om" dette.
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Sad også og bookede løs i Plus... Men de har lige givet tilbuddet 3 dage extra!
     
    Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  9. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Beaglen, jefi99, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  11. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Mon ikke man skulle planlægge en forretningsrejse til de varme lande? WP_20160114_07_47_25_Pro_LI.jpg
     
    alexanderln, tbh, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Du er velkommen i Bangkok. @Schlandy er i øvrigt vistnok netop ankommet i dag ;)

    bkk.png
     
    Beaglen, clager, Kristian og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg om 10 dage skal jeg til NZ og Australien, men ikke via BKK men PVG ellers tak for tilbuddet. Har en weekend i Sydney, så mon ikke det bliver Manly eller Bondi beaches. En kunde tager mig med på hans båd i Sydney Harbour :)
     
    Beaglen, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Lidt for meget sne og kulde idag efter min smag. Men må nok alligevel ud i virkeligheden. Møder i København hele dagen i dag.

    Godt der kun er lidt over en måned til turen går til Thailand :)

    Dagens højdepunkt bliver frokost på Slotskælderen :)
     
    tbh, Henrik Olsen, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Dagen startede med at få printet de sidste dokumenter og lavet en liste over lande jeg har besøgt de sidste 5 år (den var halvlang), og så forbi den koreanske ambassade. Det var lidt af en skuffelse. Man kan kun få single entry visa til man har sit alien registration card, så jeg kan ikke flyve jfk-icn-xxx-yyy som jeg havde håbet for samme point som bare jfk-icn. Jeg må kigge på availability til Jeju, men det er ikke det samme når jeg havde håbet på oz F lounge og ana C... Gode råd er velkomne!
     
    clager "Synes godt om" dette.
  16. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Sidste dag på St Croix i dag. I aften går turen til MIA på AA domestic C (nogen der ved hvorfor ruter til US VI er kodet som C fremfor F?)
    image.png
     
    Kenneth K, asf, Nicki Lolk Sørensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    165
    "Synes godt om" modtaget:
    356
    Point:
    63
    ØV DAG MED SAS :mad:

    Dagen startede med at jeg skulle til Stavanger kl. 8.05.

    Kl. 8.05 blev det meddelt at flyet var landet i Malmø grundet dårligt vejr CPH. Det er fair nok da vejret var dårligt. Der ville komme mere information 45 min efter.

    Efter 45 min blev det meddelt at afgangen var aflyst. Vi blev booket til næste afgang kl. 11.55.

    Indtil kl. 12.15 var der ingen information om gate og vi fik ingen informationer.

    Kl. 12.30 blev der meddelt nyt tidspunkt og gate nummer.

    Kl. 13.15 skulle vi have været afsted. Vi besluttede at tage denne afgang da vi lige kunne nå vores møde i Stavanger. Da vi sad i flyet blev det meddelt at vi skulle af-ises og det ville tage en time pga. ventetid.

    Kl. 15.30 landede vi i Stavanger og kunne umuligt nå vores møde. Derfor besluttede vi os for at tage samme fly hjem kl. 16.10

    Hele dagen har været spildt af ventetid i loungen i CPH, samt gå fra finger A til C til D til C til D og en afbrændt aftale i Stavanger. :confused:
     
    CHA211, JacobBruun, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Godmorgen, her var det 18 minus uden for døren til morgen, så skulle lige tage mod til mig før jeg gik og sat mig i bilen til arbejde. Håber SAS disker op med noget eksotisk på deres non i dag, eller endnu bedre - en EF til de varme lande. Får se hvad torsdagen bringer :) god dag til alle !
     
    Beaglen, Kristian, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jeg er bare syg i dag og har et møde klokken 10, så går jeg hjem og laver rum med te...
     
    clager "Synes godt om" dette.

Del denne side